بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

کدام یک از بیمه ها مفید تر است؟

کدام یک از بیمه ها مفید تر است؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • کدام یک از بیمه ها مفید تر است؟

    زمانی که قصد خرید بیمه نامه از شرکت های بیمه ای خصوصی دارید برای شما این سوال پیش می آید که کدام شرکت بیمه و کدام بیمه نامه برای شما بهتر و مفیدتر است؟ در این نوشته ما میخواهیم بهترین شرکت بیمه و بهترین بیمه نامه ای که برای آینده و برای حال شما بهتر است را برای شما شرح دهیم تا انتخاب برای شما آسان تر شود. تا پایان این نوشته از سایت بیمه ما در کنار ما باشید.

    شاید بهترین راه برای اطمینان از انتخاب و خرید بیمه نامه، اعتماد کردن به بیمه مرکزی است که کدام شرکت بیمه را به عنوان برترین شرکت بیمه ای در ایران معرفی می‌ کند.

    بیمه مرکزی هر ساله گزارشی را بر اساس سطح توانگری شرکت‌های بیمه منتشر می ‌کند که در این گزارش توانگرترین شرکت‌های بیمه بر اساس سطح رضایت مشتریان، تعهداتی که در پرداخت سوددهی هر کدام از شرکت‌های بیمه دارد، میزان پاسخ گویی شرکت‌های بیمه در مقابل بیمه گذاران و … معرفی می ‌کند تا انتخاب برای بیمه گذاران راحت تر باشد.

    توانگرترین شرکت بیمه در پرداخت خسارت و سوددهی در واقع بهترین شرکت بیمه از نظر بیمه مرکزی است.

    چندین سال است که بهترین بیمه از نظر بیمه مرکزی شرکت بیمه ما بوده است که پشتوانه آن بانک ملت است و همواره در حال رشد و رکورد شکنی در صنعت بیمه است. این شرکت بیمه ای توانسته است در چندین سال متوالی خود را در سطح یک توانگری مالی نگهدارد و همواره هر سال بالاترین میزان سود مشارکت در منافع برای بیمه های عمر و زندگی و بالاترین میزان پرداخت خسارت برای سایر بیمه نامه ها را داشته باشد. همچنین بیمه ما جزو بیمه های اتکایی قرار دارد که به معنی بیمه کردن شرکت های دیگر بیمه ای است و این برای شرکت بیمه ای که تنها 10 سال از تاسیسش گذشته است واقعا افتخار آفرینی بزرگی است.

    علاوه بر گفته های بیمه مرکزی برای انتخاب شرکت بیمه ای مناسب، میزان تبلیغات شرکت‌های بیمه درباره بیمه عمر و سرمایه گذاری و سایر بیمه نامه ها می تواند در انتخاب افراد موثر باشد، ولی سطح رضایت بیمه گذاران از بیمه ‌نامه‌های عمر و سرمایه گذاری از مهمترین دلایل انتخاب بهترین شرکت بیمه عمر است زیرا این بیمه نامه ها از پر طرفدارترین بیمه نامه های درمانی و بهترین راه پس انداز برای آینده فرد و خانواده هستند.

    ارائه خدمات متنوع و پرداخت خسارت به موقع و برخی از موارد دیگر برای انتخاب بهترین شرکت بیمه ای می‌ باشد. سطح رضایت بیمه گذاران در بیمه مرکزی ثبت میشود و هر ساله به صورت گزارش رضایتمندی بیمه گذاران در صفحه اصلی بیمه مرکزی ارائه میشوند که می تواند یک مرجع برای انتخاب شرکت بیمه ای و بیمه نامه مد نظر شما باشد و شما با بررسی گزارش بیمه مرکزی می‌ توانید شرکت بیمه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

    در رابطه با انتخاب بهترین بیمه که برای آینده و حال ما مفید باشد میتوانیم به بیمه عمر و سرمایه گذاری در تمامی شرکت های بیمه ای اشاره کنیم!

    زیرا این بیمه هم جنبه سرمایه گذاری دارد و هم در شرایط و بیماری های سخت میتواند بالاترین میزان پرداخت خسارت را داشته باشد، و برخلاف بیمه های تکمیلی و بیمه های تامین اجتماعی که حق بیمه شما تنها برای یکسال است و اگر از خدمات بیمه ای استفاده نکنید مبلغ پرداختی شما دیگر برگردانده نمیشود، در بیمه عمر و سرمایه گذاری مبلغ حق بیمه شما به عنوان پس انداز در اندوخته بیمه نامه  قرار میگیرد و حتی سالانه سودی به آن تعلق میگیرد و مبلغ اندوخته آن بالاتر میرود، در زمان بازخرید و یا پایان مدت بیمه نامه میتوانید مبلغ بسیار بالا، حتی بالاتر از مبالغ پرداختی حق بیمه را دریافت کنید.

    کدام یک از بیمه ها مفید تر است؟
    کدام یک از بیمه ها مفید تر است؟| بهترین بیمه| مفیدترین بیمه| بهترین بیمه عمر|

    دریافت وام بیمه عمر یکی از مزایای بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری است که همه افراد می ‌توانند بدون نیاز به ضامن و وثیقه از محل اندوخته بیمه نامه خود به میزان 90 درصد اندوخته خود وام دریافت کنند البته باید به مدت 2 سال از زمان بیمه نامه شما گذشته باشد. شرایط دریافت وام در شرکت‌های مختلف بیمه تقریبا مانند یکدیگر است و شما حتما قبل از دریافت وام شرایط را بررسی کنید.

    البته در تمامی شرکت های بیمه برای دریافت وام از بیمه عمر و سرمایه گذاری نیز به ضامن و… نیست. همانطور که مشاهده میکنید وام نیز یکی دیگر از مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری است که در سایر بیمه نامه ها وجود ندارد.

    در بیمه عمر و سرمایه گذاری یکی از مهمترین معیارهای خرید، انتخاب بیمه نامه ای است که پوشش کامل را برای فرد بیمه شده داشته باشد تا در زمان خسارت و مشکل بتواند جبران خسارت کاملی را برای فرد بیمه شده داشته باشد.

    در سال های اخیر شرکت های بیمه برای ارائه خدمات بیشتر پوشش های متفاوت و کاملی را ارائه می‌ دهند از جمله پوشش های بالا در سرمایه های فوت و یا پوشش‌های کامل در پوشش های اضافی دیگر از قبیل امراض خاص و ازکارافتادگی و … . در بین بیمه نامه های عمر مختلف با پوشش های مختلف شرکت بیمه ما برای بیمه عمر و سرمایه گذاری خود بالاترین سقف را قرار داده است و همین یکی از دلایل مهم برای انتخاب این شرکت بیمه برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری است.

    در حال حاضر شرکت‌های بیمه طرح‌ های متنوعی را در زمینه بیمه عمر ارائه می ‌کنند. جوانان با توجه به شرایط سنی که دارند می‌توانند از بین طرح ‌های موجود انواع بیمه نامه‌های عمر را از شرکت‌های مختلف بیمه ای تهیه کنند.

    میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و جامعه تر درباره بیمه عمر و سرمایه گذاری از برترین شرکت بیمه ای در کشور با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x