بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

بیمه آتش سوزی

بیمه "ما "

| بیمه آتش سوزی| بیمه ما |شرکت بیمه ما | وابسته به بانک ملت | سایت بیمه ما|بیمه عمر | بیمه مسئولیت

بیمه آتش سوزی

هیچ کس نمی‌تواند بگوید که از بلایای طبیعی و یا با ایجاد امکانات پیشگیرانه از بعضی از حوادث شامل آتش، سیل، دزدی، انفجار و صاعقه چنانچه حادث شود، کاملاً در امان خواهد ماند. هر انسانی با زحمات فراوان اموال و دارايی كسب نموده و به خود اختصاص می‌دهد. جبران خسارت حوادث ذکر شده بسیار سخت و در بعضی مواقع غیر ممکن است. لذا شرکت ” بيمه ما “ با دریافت حق بیمه مناسب خسارت وارده بر اثر حادثه را جبران می‌نماید. بيمه نامه آتش‌سوزي پوششي است براي جبران خسارت‌هاي وارد به اموال و دارائي‌هاي منقول و غيرمنقول که متعلق به بيمه‌گذار و يا در تصرف قانوني وي باشد. از قبيل ساختمان و اثاثيه منزل مسكوني و واحدهاي اداري، تجاري، صنعتي، تأسيسات، ماشين‌آلات، محتويات انبارها که ناشي از خطراتی همچون آتش‌سوزي يا خطرات تبعي ديگري كه در بيمه‌نامه مورد توافق قرار مي‌گيرد، باشد.

 

تعاريف مرتبط به بيمه آتش سوزي

خطرات اصلي :

منظور از خطرات اصلي آتش‌سوزي (حریق) ، صاعقه و انفجار مي‌باشد.

خطرات اضافي (تبعي):

خطرات اضافي (تبعي) در بيمه آتش‌سوزي شامل :

خسارت ناشي از وقوع زلزله و آتشفشان، سيل و طغيان آب درياها و رودخانه‌ها، طوفان، رانش زمين، سقوط بهمن، تركيدگي لوله آب، ضايعات ناشي از آب باران، ذوب برف، سقوط هواپيما و هلي‌كوپتر، شكست شيشه، سرقت اموال و اثاثيه منزل، مسئوليت مدني در قبال همسايگان، هزينه پاكسازي و بسياري خطرهاي ديگر که به درخواست بيمه گذار تحت پوشش بيمه قرار مي‌گيرد، می شوند.

 

انوع بيمه نامه آتش‌سوزي

بيمه‌نامه آتش‌سوزي واحدهاي مسكوني

 مسکونی عادی: در اين بيمه‌نامه بنابه درخواست بيمه‌گذار ، ارزش اعیانی بناي ساختمان، تأسيسات، اموال و اثاثيه منزل مسكوني با سرمايه دلخواه و به قيمت روز در برابر خطرهاي آتش‌سوزي، انفجار، صاعقه و خطرهاي اضافي تحت پوشش قرار مي‌گيرد.

 مجتمع مسکونی: این بيمه نامه ، صرفاً براي مجتمع‌هاي مسكوني بيشتر از 15 واحد صادر مي‌گردد كه درآن بنا به درخواست بيمه‌گذار، سرمايه اعياني كليه واحدها (در متراژ مختلف) و مشاعات آنها از قبيل سرايداري، پاركينگ، ساختمان تأسيسات، انبارها و تأسيسات مشترك ( موتورخانه ، چيلر، آسانسورها ) بهمراه اثاثیه نيز تحت پوشش بيمه آتش سوزي و خطرهاي اضافي قرار مي‌گيرند.

بيمه‌نامه آتش سوزي واحدهاي صنعتي

در اين بيمه‌نامه مي‌توان ارزش اعياني ساختمان، تأسيسات، ماشين آلات ، اثاثيه ثابت، دكوراسيون و محتويات مستقر در واحدهاي صنعتي را در مقابل خطرات اصلي و تبعي به ارزش روز بيمه نمود.

بيمه‌نامه آتش سوزي واحدهاي غيرصنعتي

اين نوع بيمه نامه، ارزش اعياني ساختمان، تأسيسات، اثاثيه ثابت، دكوراسيون و محتويات مستقر در واحدهاي غيرصنعتي را در مقابل خطرات اصلي و تبعي تحت پوشش قرار مي‌دهد. 

بيمه‌نامه آتش سوزي انبار

بيمهبيمه‌نامه‌هاي آتش سوزي انبار (عمومي و اختصاصي) به صورت قطعی یا اظهارنامه ای قابل ارائه می باشد.

 

طرح های آتش سوزی قابل ارائه در قالب دفترچه:

طرح حامی “ما” :

در این نوع بیمه‌نامه، بیمه‌گر در 4 پیشنهاد تامین خسارت و جبران زیان‌های مالی که در اثر وقوع خطرات آتش‌سوزی، انفجار و صاعقه و زلزله، سرقت با شکست حرز و سیل به اموال و دارایی‌های منزل مسکونی بیمه‌گزار وارد می‌شود را بر عهده دارد. غرامت فوت و نقص عضو کلی و دائم ناشی از خطرات مورد بیمه، هزینه پزشکی بیمه گذار و اعضای خانواده تحت تکفل وی در طول مدت قرارداد و همچنین مسئولیت مالی بیمه‌گزار در برابر اشخاص ثالث ناشی از وقوع خطرهای آتش‌سوزی و انفجار در محل مورد بیمه که طبق قانون باعث مسئولیت بیمه‌گزار می‌شود را برعهده دارد. همچنین هزینه اجاره اسکان موقت بیمه‌گزار برای مدت 2 ماه در صورت وقوع خطرات اصلی قابل پرداخت است.

طرح جامع منازل مسکونی:

در این نوع بیمه‌نامه، بیمه‌گر در 6 پیشنهاد تامین خسارت و جبران زیان‌های مالی ناشی از خطرات آتش‌سوزی، انفجار و صاعقه، زلزله، هزینه پاکسازی محل و سیل وارد شده به اموال و دارایی‌های منزل مسکونی بیمه‌گزار را بر عهده دارد. مسئولیت مالی بیمه‌گزار در برابر اشخاص ثالث ناشی از وقوع خطرهای آتش‌سوزی و انفجار در محل مورد بیمه که طبق قانون باعث مسئولیت بیمه‌گزار می‌شود را برعهده دارد. همچنین هزینه اجاره اسکان موقت بیمه‌گزار برای مدت 5 ماه در صورت وقوع خطرات اصلی قابل پرداخت است.

طرح اصناف:

این بیمه‌نامه مخصوص واحدهای تجاری و اصناف غیرصنعتی است. در این بیمه‌نامه، بیمه‌گر زیان‌های مالی در اثر وقوع خطرات آتش‌سوزی، انفجار و صاعقه، زلزله، شکست شیشه، هزینه پاکسازی و سیل وارد شده به اموال و دارایی‌های بیمه گذار واقع در محل مورد بیمه را جبران می‌کند. همچنین مسئولیت مدنی بیمه‌گزار در قبال خسارت مالی وارده به اشخاص ثالث ناشی از وقوع خطرهای آتش‌سوزی و انفجار را که طبق قانون باعث مسئولیت بیمه‌گذار می‌شود نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

خرید بیمه آتش سوزی