بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

پوشش های بیمه عمر

پوشش های بیمه عمر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • پوشش هایی که بیمه عمر انجام می دهد

    اصلاً چرا بیمه عمر؟

    چرا همه بیمه عمر را انتخاب می کنند؟

    در سال های اخیر یکی از پر طرفدار ترین و پرفروش ترین بیمه نامه ها در بین شرکت های بیمه ای، بیمه عمر است که حتی باعث شده بعضی اشخاص چندین بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری داشته باشند.

    شرکت بیمه “ما” یکی از شرکت هایی است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با سودهای بالا ارائه می دهد و به همین دلیل در بین مردم بسیار شناخته شده است و هرکسی که در هر شرکتی بیمه عمر دارد، بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را نیز به دلیل دریافت سود چند برابری خریداری می کند. و باید گفت بهترین گزینه در این شرکت سودهای بالای مشارکت در منافع است که شرکت بیمه ما به مشتریان خود پرداخت می کند.

    بیشتر یا همه مردم بیمه عمر را به خاطر خانواده خود انتخاب می کنند اما چرا؟ زیرا خانواده ها به چند دلیل کلیدی برای افراد مهم هستند. به نظر می رسد تعریف خانواده با گذشت زمان تغییر می کند، اما معمولاً شامل گروهی از افراد مرتبط با یکدیگر و/یا زندگی مشترک می شود. مانند بسیاری از روابط اجتماعی سالم، پیوندهای قوی با اعضای خانواده می تواند مزایای زیادی برای جامعه و افراد داشته باشد. چه خوب است که در بحث بیمه عمر کمی با مفهوم خانواده و دلیل اهمیت آن در اجتماع نیز بحث کنیم.

     

    چرا خانواده برای افراد مهم است؟

    خانواده ما یکی از مهمترین چیزهای زندگی ما هستند. محققان به این نتیجه رسیده اند که در تمام جوامعی که مورد مطالعه قرار گرفته‌اند، خانواده نقش مهمی در موفقیت افراد آن جامع دارد. حمایت خانواده به دلایل مختلفی برای افراد مهم است که بیشتر آنها به رفاه شخصی فرد مربوط می شود. خانواده برای انسان ها بسیار مهم است زیرا می تواند برای سلامت جسمی، عاطفی و روانی فرد مفید باشد و آنچه را که خانواده به انسان ارائه می دهد در هیچ جای دیگری نمی توان یافت.

     

    خانواده رفاه کلی افراد را بهبود می بخشد

    نزدیک بودن به خانواده در واقع ممکن است برای سلامتی شما مفید باشد. یک مطالعه در دانشگاه هاروارد به روابط افراد، از جمله روابط با خانواده، پرداخته است و با تحقیق همه جانبه کشف کرد که افرادی که برای خانواده و دوستان ارزش قائل بودند و این پیوندها و ارتباطات همیشه مهم را ایجاد کردند، سلامتی بهتری را در طول زندگی خود تجربه کرده اند. منزوی ماندن می تواند شانس کاهش سلامت فرد را در میانسالی و سال های بعد نیز افزایش دهد.

     

    خانواده ها استرس شخصی را تسکین می دهند

    تحقیقات و مطالعات مختلف در مورد خانواده نشان داده اند که پیوندهای خانوادگی با افزایش عزت نفس و کاهش اضطراب، به ویژه برای جوانانی که در معرض خشونت قرار گرفته اند، استرس را کاهش می دهد. این پیوند قوی می تواند به عنوان یک سپر محافظ عمل کند و احساس تعلق را در مواقع دشوار ارائه دهد. مطالعات بیشتر نشان می دهد که آن دسته از افرادی که دارای پیوندهای خانوادگی قوی هستند، مکانیسم هایی را برای کمک به آنها برای مقابله بهتر با استرس هایی که زندگی به آنها وارد می کند، توسعه می دهند.

     

     

     

    وعده های غذایی همراه خانواده به رژیم غذایی سالم کمک می کند

    یکی از فواید جالب و دانستنی با خانواده بودن، غذا خوردن با خانواده است، فواید غذا خوردن در خانواده بسیار زیاد است و یکی از این فواید بهبود رژیم غذایی برای اعضای خانواده است. در تمام سنین، خانواده‌هایی که با هم وعده‌های غذایی می‌خورند، رژیم‌های غذایی سالم‌تری نسبت به آن هایی که به تنهایی غذا می خورند دارند که شامل خوردن صبحانه، میوه‌ها و سبزیجات فراوان و غذاهای فرآوری‌شده کمتر است. این انتخاب های غذایی سالم پایه ای ایجاد می کند که تا پنج سال بعد برای نوجوانان دوام می آورد. پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایی که به تنهایی غذا می‌خورند بیشتر احتمال دارد که وعده‌های غذایی خود را حذف کنند و غذاهایی با ارزش غذایی کاهش یافته مصرف کنند، بنابراین زمان صرف غذا در خانواده در هر نسل مهم است. و به این تفکر نباشید که با خانواده بودن سن خاصی دارد در هر سنی انسان با خانواده باشد می تواند از مزیت های بودن با خانواده استفاده کند.

     

    پیوندهای اولیه خانوادگی به تنظیم احساسات شخصی کمک می کند

    به گزارش مجله مشهور ساج ژورنال، کودکانی که در سنین پایین روابط خانوادگی سالمی را تجربه می کنند، کنترل و تنظیم بیشتری بر احساسات خود در زمان بلوغ نشان می دهند. افرادی که کنترل بیشتری بر تنظیم هیجانات خود دارند، خودآگاه هستند و می توانند با هر نوع احساسی به روش های مناسب و سالم کنار بیایند و در نتیجه به بر فعالیت های احساسی خود تمرکز بیشتر و بهتری داشته باشند.

     

    صمیمیت خانوادگی به افراد کمک می کند بیشتر زندگی کنند

    در یک مطالعه طولانی مدت، محققان دریافتند بزرگسالانی که هیچ رابطه نزدیکی با اعضای خانواده به جز همسر ندارند، دو برابر بیشتر از بزرگسالانی که روابط نزدیک خانوادگی دارند، در معرض خطر مرگ قرار دارند. نتایج این مطالعه همچنین نشان داد که بسیاری از پیوندهای خانوادگی قوی مفیدتر از چند رابطه قوی خانوادگی هستند و پیوندهای خانوادگی بیشتر از پیوندهای دوستی عمر را طولانی تر می کنند. به نظر می رسد چیز خاصی در مورد اعضای خانواده وجود دارد که باعث می شود افراد احساس حمایت و خوشحالی کنند، به گونه ای که هیچ فرد دیگری نمی تواند این حس را به انسان دهد پس شما هم اگر می خواهید بیشتر عمر کنید و خوشحال تر باشید و همزمان از زندگی لذت ببرید پس همیشه سعی کنید با خانواده باشید.

    چرا خانواده برای جامعه مهم است؟

    اهمیت خانواده در جامعه مدرن زمانی آشکار می شود که شما تحقیقاتی را در مورد موضوعاتی مانند جرم و جنایت، اقتصاد و خدمات اجتماعی بررسی می کنید. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که نوع خانواده به اندازه ثبات کانون خانواده مهم نیست.

    با پیشرفت‌های فناوری، تغییر هنجارهای فرهنگی، اولویت‌های جدید، و اشکال جدید ارتباطی که توسط اینترنت تقویت شده‌اند، ممکن است تعجب کنید که خانواده در یک جامعه مدرن و همیشه در حال تغییر چگونه است. با وجود تغییر در باورها یا آداب و رسوم، مفهوم خانواده می‌تواند برای افراد از هر طبقه‌ای حیاتی باشد. تحقیقات اهمیت خانواده را برای بسیاری از زمینه های رفاه نشان می دهد.

    روابط خانوادگی به تنظیم اقتصاد کمک می کند، خانواده‌هایی که پیوندهای محکمی با هم دارند، معمولاً موقعیت‌های زندگی را ترجیح می‌دهند که در آن نزدیک باشند. این امر به مشاغل و دستمزدهای تنظیم‌شده‌تر کمک می‌کند، زیرا خانواده‌هایی که در کنار هم می‌مانند، خواهان بازار کار با امنیت و دستمزدهای منصفانه هستند تا مجبور نباشند دور شوند. بازارهای کار اغلب در هسته خود توسط نیروی کار در منطقه دیکته می شوند. خانواده های بزرگتر به معنای رونق اقتصادی بیشتر است.

    تعاملات خانوادگی به پیشگیری از جرم در جامعه کمک می کند

    بررسی اخیر تحقیقات نشان می‌دهد که زندانیانی که با اعضای خانواده ملاقات می‌کنند، در مقایسه با افرادی که ملاقاتی با خانواده ندارند، 40 درصد کمتر احتمال دارد که مجرم تکراری شوند. روابط حمایتی بدون قید و شرط در زمان‌های بزرگ نیاز یا تغییر می‌تواند به افراد کمک کند تا از زمان‌های سخت عبور کنند. کسانی که انتخاب های بدی انجام داده اند و همچنان از حمایت عاطفی خانواده برخوردارند، احساس ارزشمندی دارند و چیزی در زندگی دارند که انگیزه آنها را حفظ کند.

     

    ارزش خانواده

    شنیده اید که بچه ها رفتار والدین خود را الگوبرداری می کنند و الگوسازی یکی از قوی ترین ابزارهای والدین است. اما آیا می‌دانستید که ارزش‌های خانوادگی دوران کودکی می‌تواند تا بزرگسالی طولانی باقی بماند؟ کارشناسان سیاسی موافقند که خانواده‌هایی که فرزندان خود را به پای صندوق‌های رای می‌برند و درباره چرایی رای دادن با فرزندان خود بحث می‌کنند، احتمالاً در آینده مشارکت خواهند داشت. کودکانی که رأی دادن والدین خود را در انتخابات تماشا می کردند، بدون در نظر گرفتن حزب سیاسی وابسته به آنها، به احتمال زیاد این عمل را وظیفه شهروندی خود می دانستند.

     

    اهمیت خانواده شما

    پیوندها و روابط سالم خانوادگی به افراد احساس تعلق می دهد و به حفظ تعادل همه در زندگی کمک می کند. به هر حال شما که به فکر خانواده خود هستید پس بیایید بیمه عمر ما را انتخاب کنید تا بهترین ها را برای خانواده خود حتی در نبود خود انتخاب کنید و نگذارید با نبود شما خانواده شما دچار مشکلات اقتصادی شود.

    نگاهی زود گذر به صنعت بیمه می اندازیم و بعد سراغ بیمه عمر می رویم:

    اولین نشان ها یا دست آوردهای انسان در صنعت بیمه توسط دریانوردان و بازرگانان دریایی به دست آمده است. بازرگانان بابلی و فنیقی ها برای تامین هزینه کالا و کشتی وام دریافت می کردند طوری که بهره وام دریافتی این بازرگانان بیشتر از حد معمول بود و در صورتی که کشتی بازرگان در دریا دچار توفان یا دستبرد دزدان دریایی واقع می شد وام دریافتی بازرگان بخشیده می شد به طور کل اختلاف بهره وام پرداختی به سفرهای دریایی و وام های معمولی در آن دوران را می توان یکی از انواع اولیه حق بیمه در تمدن های باستان گفت. قدیمی ترین سندی که در مورد قراردادهای بیمه دریایی وجود دارد مربوط به یک کشتی ایتالیایی است که در سال 1347 میلادی در جنوآ به ثبت رسیده است.

    اولین شکل بیمه امروزی را می توان پیمانی را نام برد که در ابتدای قرن هفدهم میلادی بازرگانان و کشتی داران انگلیسی پایه گذاری کردند.

    اگر شما می خواهید به خاطر عزیزان خود که همان خانواده شما است بیمه عمر خریداری کنید باید نکات زیر را هم مدنظر بگیرید:

    چه میزان بیمه عمر شما لازم دارید؟

    انتخاب پوشش مناسب بیمه عمر می تواند کمی گیج کننده باشد. اولاً، شما مبلغی را برای آینده انتخاب می کنید، بنابراین باید نرخ تورم در حال افزایش را در نظر بگیرید. ثانیاً، شما در حال آماده شدن برای زمانی هستید که ممکن است در اطراف نباشید، بنابراین بسیار مهم است که مبلغی را انتخاب کنید که باعث شود عزیزانتان احساس امنیت مالی کنند. در حالی که هیچ مبلغ درست یا نادرستی وجود ندارد، می تواند به شما کمک کند که حداقل ده برابر درآمد سالانه فعلی خود را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید با تورم مقابله کنید و نیازهای متنوع خانواده خود را پوشش دهید. علاوه بر این، اگر وام معوقی دارید، آنها را همراه با سود آنها حساب کنید، تا افراد تحت تکفل شما زیر بار بدهی های بدهی شما نشوند.

     

    برنامه ریزی برای رفاه خانواده در صورت وقوع هر اتفاق ناگوار چقدر اهمیت دارد؟

    هیچ کس دوست ندارد به چنین زمانی فکر کند، اما بسیار مهم است که برای بدترین سناریوها آماده شوید. طرح بیمه عمر یک ابزار مالی حیاتی است که می تواند به شما در حفظ منافع مالی عزیزانتان در غیاب شما کمک کند. انتخاب یک پوشش مناسب برای اعضای خانواده، بالشتک مالی لازم را برای تحقق اهدافشان فراهم می کند. این می تواند برای همسر و فرزندان شما بودجه کافی برای ادامه زندگی با عزت خود فراهم کند و به والدین و خواهران و برادران شما کمک مالی در برهه ای از زندگی آنها ارائه دهد.

    پوشش هایی که بیمه عمر انجام می دهد

    پوشش های بیمه عمر قرار زیر است:

    دو نوع پوشش در این نوع بیمه وجود دارد که هر کدام زیر شاخه های خود را دارد:

    بیمه عمر پوشش تکمیلی و بیمه عمر پوشش اصلی.

    بیمه عمر پوشش اصلی: در کل دو نوع دارد که فرد دچار مرگ طبیعی شود یا در حادثه ای فوت کند که در دو حالت به کسانی که در بیمه نامه نوشته شده باشد مبلغ پرداخت می شود.

     

    البته استثنائاتی در فوت شخص وجود دارد مانند:

     

    • در جنگ، عملیات جنگی و عملیات پلیسی به قتل برسد.
    • در اثر تشعشعات رادیو اکتیو ویا بمب های هسته ای و از جمله مربوط به این نوع مسائل .
    • در اثر مصرف دخانیات، الکل و دارو های روان گردان و انرژی زا.
    • در شورش و اغتشاش .
    • مسابقاتی همچون سقوط ازاد و سرعتی یا با ارتفاعات بالا.
    • خودکشی در طول بیمه بودن.

     

    بیمه عمر پوشش تکمیلی: در بیشتر شرکت های بیمه متفاوت و با قوانین مزایا و معایب خاص خودهستید. که شامل موارد ذیل می شود :

     

    • وام بدون ضامن
    • ازکارافتادگی عضو یا نقص عضو.
    • ابتلا شدن به بعضی بیماری های خاص.

     

    در این بیمه محدودیت سنی وجود دارد که در ان از کودک بدنیا امده ( که یعنی از بعد بدنیا امدن) تا ۷۰ سالگی فرد میتوان بیمه عمر برای اشخاص بست.

    در این بیمه حداقل 5 سال و حداکثر 30 سال می توان قرار داد را پرداخت کرد. البته در شرایطی می توان زودتر از 5 سال قرارداد را فسخ کرد. در بعضی شرایط خوده بیمه گر و در بعضی شرایط بیمه شده می تواند بیمه نامه را فسخ کند.

     

    بهترین بیمه عمر برای چه شرکتی است؟

    به طور کلی نمی توان گفت که بیمه چه شرکتی بهتر است. ولی با توجه به معایب و مزایای بیمه ان شرکت و بررسی های پوشش های شرکت های مختلف می توان گفت که هر فرد برای خود چه می خواهد و بیشتر به چه پوشش هایی علاقه بیشتری دارند.

    توضیحاتی درباره مزیت های ان:

    • به صورت تضمینی می توانید که در بیمه عمر سرمایه گزاری کنید و در سال های اینده با سودی که اندوخته شما جمع شده می توانید کارهای شخصی خود را انجام دهید.سود تضمینی بیمه عمر در دوسال اول ۱۶% است در دو سال دوم ان به ۱۳% میرسد یعنی سودش ۳% کاهش می یابد و و ادامه ان تا سال اخر بیمه نامه ۱۰% می شود.اگر هم سرمایه فوت خود را کاهش یا پوشش های خود کم کنید سود بیشتری میبرید که این در حالتی است که خود بیمه شده صلاح بداند.
    • در صورت زنده بودن بیمه شده، فرد می تواند که به صورت یکجا تا اخر بیمه نامه را بپردازد و با توجه به سودی که به صورت سالانه تعلق می گیرد، سود بیشتری بعلاوه سود قبلی به ان اضافه خواهد شد.
    • در بیمه مانند بانک هم می توانید درخواست وام کنید ولی کلا شرایط ان با بانک متفاوت است. بیمه شده می تواند بعد از ۶ الی ۲ سال می تواند درخواست وام کند ولی نیازی به وثیقه ویا ضامن نیست ویا مشکلاتی که در بانک ها به سر می برید.
    • زمانی که درخواست وام می کنید می توانید که کلا ۹۰% اندوخته خود را برداشت کرده و پوشش هایی در بیمه نامه نوشته شده است برای بیمه شده همچنان پابرجاست. والبته نیازی به بازخرید(برگرداندن وام)نیست.
    • حتی در بیمه عمر هم می توانید که سپرده گزاری کنید و این از طرف بیمه مرکزی تایید شده است. زمانی که بیمه نامه را دارید میتوانید در کنار ان مبلغی برای سپرده گزاری قرار دهید. در هر شرایط می توانید بدون بازخرید ویا برگرداندن سپرده ان را در هر زمانی برداشت کنید.
    • پوشش این بیمه در صورت اینکه در بیمه نامه پوشش بیماری های خاص هم نوشته شده باشد ان ها را هم پوشش می دهد. بیماری های خاص مانند: سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، ویا جراحی های عروقی را پوشش می دهد. این نوع پوشش حداکثر عمر ان با دیگر پوشش ها متفاوت است که حداکثر ان ۶۰ سالگی فرد بیمه شده است.
    • در بعضی شرکت ها بیمه عمر در نقص عضو یا ازکارافتادگی ان را پوشش می دهد. در صورت هر گونه مشکل در عضوی از بدن به اندازه ۲۰۰% سرمایه فوت به بیمه شده تعلق می گیرد. سرمایه فوت هم در بیمه نامه نوشته شده است.
    • در بستن قرارداد بیمه نامه فرد بیمه شده دیگر لازم به نگرانی برای خانواده در زمان فوت خود نباید باشد چرا که از همان ابتدا این پوشش به بیمه شده تعلق می گیرد. در بیمه نامه بیمه شده می تواند در قسمت بعد فوت خود ۱،۲یا۳ برابر سرمایه فوت را به ذینفعان خود دهد.
    • فرد بیمه شده در صورت مراجعه به پزشک هزینه های تکمیلی ان را هم بیمه پرداخت می کند. که سقف حداکثری در پرداخت ان وجود دارد.
    • بیمه گزار در زمانی که بیمه نامه را اجرا می کند از ان روز و هر ساله می تواند ذینفعان خود را اضافه ویا تغییر دهد.
    • در موقع بستن قرارداد بیمه گزار می تواند تعیین کند که در چه بازه زمانی بپردازد.به مثال:ماهانه،سه ماهه، شش ماهه و سالانه.
    • برای محاسبه بیمه عمر هیچ نرخ مشخصی وجود ندارد ولی به عوامل جنسیت، تاریخچه سلامت خانواده، شغل بیمه شده، سن، وضعیت جهانی و حرفه با در نظر گرفتن همه این عوامل می توان گفت که چه نرخی تعلق می گیرد.
    • بیمه نامه عمر حتی در شرایط تورم (افزایش تورم و کاهش تورم) هم سود خود را دارد ولی در حساب های بانکی در صورت افزایش تورم فردی که حساب را دارد ضرر می کند و بستگی به تورم در کشور فرد دارد. به عنوان مثال ما الان در ایران هستیم و تورم رو به افزایش است از سوی تحریم های خارجی.

    شرایط مثبت تورم در بیمه نامه عمر

    هر ساله با افزایش تورم با افزایش درصدیه بین ۵ تا ۲۵ نسبت به سال قبل وجود دارد و متناسب به اندازه سرمایه فوت و اندوخته بیمه شده دارد.

    اگر در بیمه عمر زمانی که سرمایه ان به دست بیمه شده یا ذینفعان ان برسد هیچ گونه مالیاتی بر روی سرمایه بیمه تعلق نمی گیرد.

    شما همین اکنون می توانید بدون تلف کردن وقت و بدون در نظر گرفتن روزهای هتفه در هر کجای کشور که زندگی می کنید بیمه عمر را خریداری کنید فقط کافیت به وبسایت شرکت بیمه ما مراجعه کنید و بیمه عمر را انتخاب کنید و یا هم اگر سوالی در مورد هر یک از بیمه نامه های شرکت بیمه ما دارید با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید تا با مشاورین و متخصصان با تجربه شرکت بیمه ما صحبت کنید و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنید.

    اگر مایلید که بیمه عمر را از شرکت با افتخار بیمه “ما” خریداری کنید پس وقت را تلف نکنید همین اکنون به وبسایت شرکت بیمه ما مراجعه کنید. همچنین باید گفت که: شرکت بیمه “ما” با پرداخت خسارت های میلیاردی در سال های اخیر رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را از بابت خرید بیمه نامه های دیگر چون آتش سوزی و مسئولیت و غیره مشتاق تر کرده است.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” ((www.bimema.ir مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

     

     

    پوشش هایی که بیمه عمر انجام می دهد

    پوشش های بیمه عمر

    دو نوع پوشش در این نوع بیمه وجود دارد که هر کدام زیر شاخه های خود را دارد:

    بیمه عمر پوشش تکمیلی و بیمه عمر پوشش اصلی.

    بیمه عمر پوشش اصلی: در کل دو نوع دارد که فرد دچار مرگ طبیعی شود یا در حادثه ای فوت کند که در دو حالت به کسانی که در بیمه نامه نوشته شده باشد مبلغ پرداخت می شود.

    البته استثنائاتی در فوت شخص وجود دارد مانند:

    در جنگ، عملیات جنگی و عملیات پلیسی به قتل برسد.

    در اثر تشعشعات رادیو اکتیو ویا بمب های هسته ای و از جمله مربوط به این نوع مسائل .

    در اثر مصرف دخانیات، الکل و دارو های روان گردان و انرژی زا.

    در شورش و اغتشاش .

    مسابقاتی همچون سقوط ازاد و سرعتی یا با ارتفاعات بالا.

    خودکشی در طول بیمه بودن.

    بیمه عمر پوشش تکمیلی: در بیشتر شرکت های بیمه متفاوت و با قوانین مزایا و معایب خاص خودهستید.

    که شامل موارد ذیل می شود :

    وام بدون ضامن

    ازکارافتادگی عضو یا نقص عضو.

    ابتلا شدن به بعضی بیماری های خاص.

    در این بیمه محدودیت سنی وجود دارد که در ان از کودک بدنیا امده ( که یعنی از بعد بدنیا امدن) تا 70 سالگی فرد میتوان بیمه عمر برای اشخاص بست.

    در این بیمه حداقل 5 سال و حداکثر 30 سال می توان قرار داد را پرداخت کرد. البته در شرایطی می توان زودتر از 5 سال قرارداد را فسخ کرد. در بعضی شرایط خوده بیمه گر و در بعضی شرایط بیمه شده می تواند بیمه نامه را فسخ کند.

    بهترین بیمه عمر برای چه شرکتی است؟

    به طور کلی نمی توان گفت که بیمه چه شرکتی بهتر است. ولی با توجه به معایب و مزایای بیمه ان شرکت و بررسی های پوشش های شرکت های مختلف می توان گفت که هر فرد برای خود چه می خواهد و بیشتر به چه پوشش هایی علاقه بیشتری دارند.

    توضیحاتی درباره مزیت های ان:

    به صورت تضمینی می توانید که در بیمه عمر سرمایه گزاری کنید و در سال های اینده با سودی که اندوخته شما جمع شده می توانید کارهای شخصی خود را انجام دهید.سود تضمینی بیمه عمر در دوسال اول 16% است در دو سال دوم ان به 13% میرسد یعنی سودش 3% کاهش می یابد و و ادامه ان تا سال اخر بیمه نامه 10% می شود.اگر هم سرمایه فوت خود را کاهش یا پوشش های خود کم کنید سود بیشتری میبرید که این در حالتی است که خود بیمه شده صلاح بداند.

    در صورت زنده بودن بیمه شده، فرد می تواند که به صورت یکجا تا اخر بیمه نامه را بپردازد و با توجه به سودی که به صورت سالانه تعلق می گیرد، سود بیشتری بعلاوه سود قبلی به ان اضافه خواهد شد.

    در بیمه مانند بانک هم می توانید درخواست وام کنید ولی کلا شرایط ان با بانک متفاوت است. بیمه شده می تواند بعد از 6 الی 2 سال می تواند درخواست وام کند ولی نیازی به وثیقه ویا ضامن نیست ویا مشکلاتی که در بانک ها به سر می برید.

    زمانی که درخواست وام می کنید می توانید که کلا 90% اندوخته خود را برداشت کرده و پوشش هایی در بیمه نامه نوشته شده است برای بیمه شده همچنان پابرجاست. والبته نیازی به بازخرید(برگرداندن وام)نیست.

    حتی در بیمه عمر هم می توانید که سپرده گزاری کنید و این از طرف بیمه مرکزی تایید شده است. زمانی که بیمه نامه را دارید میتوانید در کنار ان مبلغی برای سپرده گزاری قرار دهید. در هر شرایط می توانید بدون بازخرید ویا برگرداندن سپرده ان را در هر زمانی برداشت کنید.

    پوشش این بیمه در صورت اینکه در بیمه نامه پوشش بیماری های خاص هم نوشته شده باشد ان ها را هم پوشش می دهد. بیماری های خاص مانند: سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، ویا جراحی های عروقی را پوشش می دهد. این نوع پوشش حداکثر عمر ان با دیگر پوشش ها متفاوت است که حداکثر ان 60 سالگی فرد بیمه شده است.

    در بعضی شرکت ها بیمه عمر در نقص عضو یا ازکارافتادگی ان را پوشش می دهد. در صورت هر گونه مشکل در عضوی از بدن به اندازه 200% سرمایه فوت به بیمه شده تعلق می گیرد. سرمایه فوت هم در بیمه نامه نوشته شده است.

    در بستن قرارداد بیمه نامه فرد بیمه شده دیگر لازم به نگرانی برای خانواده در زمان فوت خود نباید باشد چرا که از همان ابتدا این پوشش به بیمه شده تعلق می گیرد. در بیمه نامه بیمه شده می تواند در قسمت بعد فوت خود 1،2یا3 برابر سرمایه فوت را به ذینفعان خود دهد.

    فرد بیمه شده در صورت مراجعه به پزشک هزینه های تکمیلی ان را هم بیمه پرداخت می کند. که سقف حداکثری در پرداخت ان وجود دارد.

    بیمه گزار در زمانی که بیمه نامه را اجرا می کند از ان روز  و هر ساله می تواند ذینفعان خود را اضافه ویا تغییر دهد.

    در موقع بستن قرارداد بیمه گزار می تواند تعیین کند که در چه بازه زمانی بپردازد.به مثال:ماهانه،سه ماهه، شش ماهه و سالانه.

    برای محاسبه بیمه عمر هیچ نرخ مشخصی وجود ندارد ولی به عوامل جنسیت، تاریخچه سلامت خانواده، شغل بیمه شده، سن، وضعیت جهانی و حرفه با در نظر گرفتن همه این عوامل می توان گفت که چه نرخی تعلق می گیرد.

    بیمه نامه عمر حتی در شرایط تورم (افزایش تورم و کاهش تورم) هم سود خود را دارد ولی در حساب های بانکی در صورت افزایش تورم فردی که حساب را دارد ضرر می کند و بستگی به تورم در کشور فرد دارد. به عنوان مثال ما الان در ایران هستیم و تورم رو به افزایش است از سوی تحریم های خارجی.

    شرایط مثبت تورم در بیمه نامه عمر

    هر ساله با افزایش تورم با افزایش درصدیه بین 5 تا 25 نسبت به سال قبل وجود دارد و متناسب به اندازه سرمایه فوت و اندوخته بیمه شده دارد.

    اگر در بیمه عمر زمانی که سرمایه ان به دست بیمه شده یا ذینفعان ان برسد هیچ گونه مالیاتی بر روی سرمایه بیمه تعلق نمی گیرد.

    بیمه ما ارائه دهنده کلیه خدمات بیمه .

    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بیمه ما مراجعه کنید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x