بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بهترین و مناسب ترین بیمه عمر برای فرزندمان کدام است؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  •  

    تعداد کلمات: 897

    تعداد کلمات بعد از ویرایش: 2734

    بهترین و مناسب ترین بیمه عمر برای فرزندمان کدام است؟

    بهترین بیمه عمر برای جوانان

    چرا بیمه عمر مهم است؟

    بیمه عمر یا پس انداز یکی از بهترین راه های پس انداز برای موقعی که نیاز دارید است. برای به دست آوردن اطلاعات کلی در زمینه بیمه عمر و خرید آن تا پایان مقاله با ما باشید، خرید بیمه عمر، همسر و فرزندان شما را از ضررهای مالی ویرانگر بالقوه ای که ممکن است در صورت وقوع اتفاقی برای شما محافظت می کند. بیمه عمر امنیت مالی را فراهم می کند، به پرداخت بدهی ها کمک می کند، به پرداخت هزینه های زندگی کمک می کند و به پرداخت هر گونه هزینه پزشکی یا نهایی کمک می کند. همچنین بیمه عمر در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارید پول نقد ارائه می کند.

    اگر می خواهید بیمه عمر را خریداری کنید در قدم اول، اهداف خود را تعیین کنید، تعیین کنید که برای رسیدن به اهداف خود در طول زمان به چه میزان بیمه عمر نیاز دارید و تعیین کنید که چه مبلغی می توانید پرداخت کنید و بیاموزید که چه نوع بیمه ای می تواند به شما در رفع نیازهایتان کمک کند.

    پس از در نظر گرفتن پرداخت های اولیه حق بیمه، هرگونه افزایش احتمالی در حق بیمه در طول زمان، هر گونه مزایای فوت اضافی، و هر گونه مزایای این بیمه در دوران زندگی که می توان قبل از مرگ از آن استفاده کرد، نوع بیمه نامه (یا ترکیبی از انواع) را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند.

    به یاد داشته باشید، مشوره و صحبت با یک متخصص مالی می تواند به آسان تر کردن این روند به شما کمک کند. یک متخصص مالی می‌تواند تفاوت‌های بین انواع سیاست‌ها را توضیح دهد، به شما کمک کند مقدار مورد نیاز خود را محاسبه کنید و گزینه‌های بالقوه‌ای را ارائه دهید که ممکن است به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. نگران نباشید متخصصان و مشاورین شرکت بیمه “ما” نه تنها در بخش بیمه بلکه در بخش مالی نیز تخصص دارند و می توانند به شما در انتخاب نوع بیمه و میزان آن کمک کنند.

    برای خرید بیمه عمر دلیل های زیادی وجود دارد که در زیر به برخی از آن ها خواهیم پرداخت:

    بیمه عمر می تواند به شما آرامش خاطری پایدار بدهد از این نظر که شما برای خود و فرزندان خود میراثی را ارائه کرده اید. به این دلیل که پوشش مناسب می‌تواند ترکیب ارزشمندی از مزایا را در دوران حیات و بعد از آن ارائه دهد، به طوری که شما و عزیزانتان دقیقاً بدانید که چه چیزی به دست می‌آورید.

    حفاظت تضمین شده

    اگر خانواده، کسب و کار یا افراد دیگری دارید که به شما وابسته هستند، مزایای بیمه عمر یک بیمه نامه کل عمر به عنوان یک شبکه ایمنی مالی عمل می کند. هنگامی که شما فوت کنید، ذینفعان شما مبلغی را یکجا دریافت خواهند کرد که پرداخت آن به طور کامل تضمین شده است (به شرطی که تمام حق بیمه پرداخت شده باشد و وام معوقه ای وجود نداشته باشد). این محافظت ضروری است که می توانید در صورت نیاز برای حضور در کنار عزیزان خود روی آن حساب کنید.

    بیمه عمر می تواند جایگزینی مناسب برای درآمد باشد

    تصور کنید اگر درآمدی که اکنون دارید و توسط آن مصارف روزانه شما پرداخته می شود، به طور ناگهانی قطع شود چه اتفاقی برای خانواده شما می افتد. تصور آن خیلی سخت است و شما را وادار به آن می کند تا اندوخته و یا جایگزینی در این مواقع داشته باشید. با بیمه عمر، نگران این تصور نباشید شما می توانید مطمئن شوید که عزیزانتان پول لازم برای در مواقع مورد نیاز مانند مواقع زیر را دارند:

    • وام مسکن را پرداخت کنید
    • هزینه مراقبت از کودک، مراقبت های بهداشتی یا سایر خدمات را بپردازید
    • پوشش شهریه یا سایر هزینه های کالج
    • بدهی خانوار را حذف کنید
    • حفظ یک تجارت خانوادگی

     

    با خرید بیمه عمر و تحت پوشش این بیمه نامه قرار گرفتن این بیمه نامه می تواند شما را به اهداف مالی مختلفی کمک چون اهداف زیر کمک کند:

     

    • مکمل درآمد بازنشستگی
    • هزینه تحصیل یک فرزند یا نوه را تامین کنید
    • وام مسکن را پرداخت کنید
    • از دارایی های موجود محافظت کنید
    • صندوق اضطراری ایجاد کنید

    سود تضمین شده

    یکی از مزایای خرید بیمه عمر از شرکت بیمه “ما” این است که شما واجد شرایط دریافت سود تضمین شده خواهید بود. سود تضمینی بیمه عمر به صورت درصدی از سود به سرمایه اندوخته بیمه گزار تعلق می گیرد. این سود معمولا در سال های اول بیشتر است سپس به مرور زمان کم می شود و روی عدد مشخصی ثابت می ماند. برای مثال سال اول و دوم 16%، سال سوم و چهارم  13% و بعد از آن 10% می شود.این میزان از سود تضمینی است و هنگام باز خرید به بیمه گذار تعلق می گیرد.

     

    بیمه عمر برای فرزندان

    شما هم به فکر آینده فرزند خود هستید که اکنون این مقاله را مطالعه می کنید و این را نیز می دانید که فرزندان با ارزش ترین دارایی هر پدر و مادری هستند و یکی از دغدغه های پدر و مادر ها ساختن یک آینده ی بهتر و مطلوب از بدو تولد کودکشان می باشد. حساب بانکی، سرمایه گذاری تحصیلی، سرمایه گذاری ریالی و… چند روش معمول برای سرمایه گذاری کردن است. هر پدر و مادری می خواهد آینده مالی فرزندان خود را تضمین کند. تربیت فرزند برای هر پدر و مادری بیشترین اولویت را دارد. بنابراین، ضروری است که از همان ابتدا برای آینده کودک برنامه ریزی کنید و از طریق یک عادت پس انداز منظم شروع به تخصیص بودجه برای ایجاد یک بالشتک مالی کنید. طرح بیمه کودک یک راه حل یک مرحله ای برای تضمین آینده کودک و اطمینان از رسیدگی به تمام نیازهای آینده او است.

    بیایید این مقاله را بیشتر بخوانید تا بدانید که چرا باید یک برنامه بیمه کودک برای ارائه حمایت مالی مناسب از کودکان داشته باشید.

     

    ایجاد مجموعه مالی برای آموزش کودک

    در این روزگار، داشتن یک پشتیبان مالی برای کودکان امری ضروری است که نمی توان آن را نادیده گرفت. بیمه نامه ای که شرکت بیمه “ما” برای فرزندان عزیز شما ارائه می کند به ایجاد یک مجموعه مالی برای کودک و جمع آوری بودجه برای رسیدگی به نیازهای آینده کودکان شما کمک می کند. این بیمه نامه هزینه های تحصیلی را نیز بدون هیچ گونه فشار مالی و استرس انجام می دهد. مبلغ تضمین شده توسط بیمه نامه کودک به مبلغ حق بیمه پرداختی به بیمه نامه و شرایط و ضوابط طرح بستگی دارد.

     

    با انتخاب شرکت بیمه ما برای فرزندان خود، در غیاب والدین از کودک خود حمایت کنید

    یک اتفاق می‌تواند هر زمان که بخواهد به هر کسی ضربه بزند و مرگ ناگوار والدین می‌تواند تأثیر نامطلوبی بر کودک داشته باشد، این تاثیر می تواند هم از نظر مالی و هم از نظر عاطفی باشد. با طرح بیمه کودک، والدین می توانند امنیت مالی کودک را حتی در غیاب آنها تضمین کنند. در صورت فوت ناخوشایند والدین در طول مدت تصدی بیمه نامه، شرکت بیمه مزایای معافیت از حق بیمه را ارائه می دهد که در آن تمام حق بیمه بیمه نامه برای بقیه مدت بیمه نامه لغو می شود و مزایای طرح باقی می ماند.

     

    این بیمه نامه می تواند به عنوان صندوق فوریت های پزشکی برای کودک عمل کند

    بیمه نامه ای که برای کودک انتخاب می کنید همچنین گزینه ای را برای برداشت وجوه بین دوره تصدی بیمه نامه ارائه می دهد. مبلغ برداشت را می توان برای درمان پزشکی کودک در صورت بیماری استفاده کرد. هنگامی که کودک به دلیل بیماری، تصادف جزئی یا یک وضعیت پزشکی جدی در بیمارستان بستری است، می توان از از این بیمه نامه استفاده کرد علاوه بر این، یک طرح بیمه کودک همچنین بار مالی را که ممکن است در اثر هر گونه فوریت های پزشکی ایجاد شود، کاهش می دهد.

     

    بیمه نامه ای که برای کودک انتخاب می کنید باید به عنوان یک صندوق پس انداز عمل کند

    طرح بیمه کودک نه تنها از کودک در برابر احتمالات حمایت مالی می کند، بلکه به عنوان یک صندوق پس انداز برای کودک عمل می کند. در سررسید بیمه نامه، مبلغی مقطوع توسط بیمه گذار به ذینفع بیمه نامه (فرزند) پرداخت می شود که می تواند برای رفع نیازهای مختلف ازدواج، تحصیل فرزند و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

     

    بیمه عمر می تواند به عنوان تضمینی برای وام برای آموزش عالی در آینده عمل کنید

    با افزایش هزینه تحصیل در در سال ها و به خصوص در سال های آینده، تحصیلات عالی نیازمند هزینه های بالا است و همچنین تحصیل بین المللی به طور قابل توجهی گران تر است. بنابراین، برای اطمینان از اینکه هزینه تحصیلات بالاتر فرزند شما پوشش داده شود، داشتن یک برنامه آموزشی برای آینده فرزندان بسیار مهم است. با طرح های مختلف بیمه به ویژه بیمه آتیه فرزندان شرکت بیمه “ما” می توان هزینه تحصیلی عالی را برای آینده فرزندان خود تضمین کنید.

    تهیه یک طرح عالی بیمه نامه به عنوان یک گزینه پرسود سرمایه گذاری برای برنامه ریزی مالی فرزند است و به فرزند شما از همان ابتدای زندگی می آموزد که اگر می خواهد موفق باشد و به آرزوی های خود برسد باید پس انداز کند.

    انجام سرمایه گذاری با بیمه عمر یکی از بیشترین روش های انتخاب شده برای سرمایه گذاری است و از آنجا که هر ساله هزینه های تحصیلی، ازدواج و مسکن  افزایش یافته، بسیاری از خانواده ها برای در آمدن از نگرانی برای آینده ی فرزندشان از زمان تولد کودکشان این بیمه نامه را تهیه می کنند.

     

    بیمه های عمر کودکان با توجه به اینکه بیمه شدگان سن پایینی دارند از لحاظ پوششی دارای شرایط خاصی می باشند. در شرکت بیمه ما  خدمات بیمه عمر کودکان از بدو تولد ( 1 سالگی به بعد) ارائه می شود اما پوشش امراض خاص برای کودکان زیر 1 سال  ارائه نمی شود و بعد از پایان 1 سالگی فرزندان پوشش های امراض برای آن ها جاری می شود. در کنار پوشش امراض، سرمایه فوت بر اثر حادثه و پوشش از کار افتادگی از دیگر پوشش های این بیمه نامه است که دارای شرایط خاصی برای استفاده می باشند. برای مثال در پوشش از کار افتادگی، برای استفاده از این پوشش سن بیمه شده باید بالای 18 سال بوده و شاغل باشد.

    بیمه عمر کودکان از لحاظ بیمه ای  و سرمایه گذاری با بیمه نامه های عمر تفاوتی ندارند و مزیت مهمی که بیمه عمر کودکان دارد این است که با توجه به پایین بودن سن افراد بیمه شده، سرمایه گذاری شکل گرفته بسیار ارزنده می شود. در واقع مبالغ حق بیمه های ماهانه تبدیل به مقدار اندوخته ی قابل توجهی میشود. که فرزند شما می تواند با این اندوخته به مقاصد مالی خود برسد.

    بیمه عمر کودکان در شرکت های مختلف نام های متفاوتی دارد مانند بیمه آتیه فرزندان، بیمه آتیه کودکان، بیمه عمر و آتیه فرزندان، بیمه عمر جوانان و نوجوانان و… که همه ی آنها همان بیمه عمر برای کودکان هستند.

     

    برخی از پوششهای اضافی که با خرید بیمه عمر، بیمه ما می توانید برای فرزندتتان داشته باشید عبارتند از:

    پوشش های فوت به هر علت: اگر فرد به هر علت طبیعی ای فوت کند، ذی نفعان فرد 25 برابر حق بیمه تا سقف یک میلیارد تومان دریافت میکند.

     

    پوشش فوت بر اثر حادثه: اگر فرد بر اثر هر حادثه یا تصادفی فوت کند، ذی نفعان فرد 4 برابر سرمایه فوت یا 100 برابر حق بیمه به علاوه سرمایه فوت به هر علت به ذی نفعان فرد تعلق می گیرد که سقف آن 2 میلیارد است

     

    پوشش برای امراض خاص: امراض خاص مانند سکته مغزی، سکته قلبی، عمل قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن مثل کبد، کلیه، ریه، مغز و استخوان و… . همچنین انواع سرطان ها به جز سرطان پوست (این پوشش به سنین 1 تا 60 سال تعلق می گیرد) که ۷/۵ برابر سرمایه فوت تا سقف 50 میلیون به ذی نفعان فرد تعلق می گیرد

     

    پوشش برای نقص عضو در اثر حادثه: نقص عضو در اثر حادثه 100 درصد سرمایه فوت است یعنی پوشش نقص عضو به اندازه ی سرمایه فوت است.

     

    پوشش هزینه پزشکی: هزینه پزشکی 5 برابر حق بیمه است و تا سقف 50 میلیون یا 20 درصد سرمایه فوت است. که برای پرداخت هزینه های پزشکی به بیمه گذار توسط شرکت بیمه پرداخت می گردد.

     

    پوشش از کار افتادگی: شخص اگر از کار افتاده باشد چه در اثر بیماری، چه در اثر حادثه هم از پرداخت حق بیمه معاف میشود هم 3 برابر از آخرین پرداختی حق بیمه، حقوق می گیرد ( این پوشش شامل افرادی است که 18 تا 60 سال سن دارند).

     

    پوشش وام: در پایان سال دوم، 90 درصد اندوخته را می تواند بدون هیچ ضامن یا شرایط خاصی وام بگیرد که برای باز پرداختی وام، سود خاصی ندارد و فقط در ابتدای کار 4% کارمزد کسر می شود.

     

    از جمله مزایای سرمایه  گذاری در بیمه ما عبارتند از:

    همانطور که گفتیم بیمه عمر مزیت های بی شماری دارد که یکی از بهترین مزیت های این بیمه نامه سود تضمینی بیمه عمر به صورت درصدی از سود به سرمایه اندوخته بیمه گزار تعلق می گیرد. این سود معمولا در سال های اول بیشتر است سپس به مرور زمان کم می شود و روی عدد مشخصی ثابت می ماند. برای مثال سال اول و دوم 16% ، سال سوم و چهارم  13% و بعد از آن 10% می شود.این میزان از سود تضمینی است و هنگام باز خرید به بیمه گذار تعلق می گیرد.

    می بایست گفت که: در سال های اخیر یکی از پر طرفدار ترین و پرفروش ترین بیمه نامه ها در بین شرکت های بیمه ای، بیمه عمر است که حتی باعث شده بعضی اشخاص چندین بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری داشته باشند.

    شرکت بیمه “ما” یکی از شرکت هایی است که بیمه عمر و سرمایه گذاری را با سودهای بالا ارائه می دهد و به همین دلیل در بین مردم بسیار شناخته شده است و هرکسی که در هر شرکتی بیمه عمر دارد، بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را نیز به دلیل دریافت سود چند برابری خریداری می کند. و باید گفت بهترین گزینه در این شرکت سودهای بالای مشارکت در منافع است که شرکت بیمه ما به مشتریان خود پرداخت می کند.

    سود مشارکت در منافع:

    چرا همه بیمه عمر شرکت بیمه “ما” را انتخاب می کنند؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید؟

    زیرا سودهای بالای مشارکت در منافع که شرکت بیمه ما هر ساله به حساب بیمه گذاران خود واریز می کند یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه “ما” است. در سال 1399 شرکت بیمه “ما” سود مشارکت در منافع 41 درصدی به بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری خود پرداخت کرد.

    شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

     

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است

    همچینن شما به روش های مختلف ( ماهانه، 3 ماهه، 6 ماهه، یکساله و یکجا ) می توانید حق بیمه خود را پرداخت کنید.

    توانگری مالی شرکت بیمه “ما”

    توانگری مالی یک شرکت از جمله نکات مهم در انتخاب بهترین بیمه عمر است  زیرا در ارائه خدمات بیمه ای در طول مدت داشتن بیمه نامه و روند سرمایه گذاری مشکلی پیش نیاید که در سال 1401 نیز مانند سال های گذشته سطح توانگری شرکت بیمه ما،یک بود که بالاترین جایگاه را در بین شرکت های رقیب از آن خود کرده است.

     

     

    اگر مایلید که بیمه آتیه فرزندان را از شرکت با افتخار بیمه “ما” خریداری کنید پس وقت را تلف نکنید همین اکنون به وبسایت شرکت بیمه ما مراجعه کنید. همچنین باید گفت که: شرکت بیمه “ما” با پرداخت خسارت های میلیاردی در سال های اخیر رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را از بابت خرید بیمه نامه های دیگر چون آتش سوزی و مسئولیت و غیره مشتاق تر کرده است.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” ((www.bimema.ir مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

     

    مطالب گذشته سایت

     

     

     

    بهترین و مناسب ترین بیمه عمر برای فرزندمان کدام است؟

    بهترین بیمه عمر برای جوانان

    فرزندان با ارزش ترین دارایی هر پدر و مادری است و یکی از دغدغه های پدر و مادر ها ساختن یک آینده ی بهتر و مطلوب از بدو تولد کودکشان می باشد. حساب بانکی، سرمایه گذاری تحصیلی، سرمایه گذاری ریالی و… چند روش معمول برای سرمایه گذاری کردن است.

    انجام سرمایه گذاری با بیمه عمر یکی از بیشترین روش های انتخاب شده برای سرمایه گذاری است و از آنجا که هر ساله هزینه های تحصیلی، ازدواج و مسکن  افزایش یافته، بسیاری از خانواده ها برای در آمدن از نگرانی برای آینده ی فرزندشان از زمان تولد کودکشان این بیمه نامه را تهیه می کنند.

    بیمه های عمر کودکان با توجه به اینکه بیمه شدگان سن پایینی دارند از لحاظ پوششی دارای شرایط خاصی می باشند. در شرکت بیمه ما  خدمات بیمه عمر کودکان از بدو تولد ( ۱ سالگی به بعد) ارائه می شود اما پوشش امراض خاص برای کودکان زیر ۱ سال  ارائه نمی شود و بعد از پایان 1 سالگی فرزندان پوشش های امراض برای آن ها جاری می شود.

    در کنار پوشش امراض، سرمایه فوت بر اثر حادثه و پوشش از کار افتادگی از دیگر پوشش های این بیمه نامه است که دارای شرایط خاصی برای استفاده می باشند. برای مثال در پوشش از کار افتادگی، برای استفاده از این پوشش سن بیمه شده باید بالای ۱۸ سال بوده و شاغل باشد.

    بیمه عمر کودکان از لحاظ بیمه ای  و سرمایه گذاری با بیمه نامه های عمر تفاوتی ندارند و مزیت مهمی که بیمه عمر کودکان دارد این است که با توجه به پایین بودن سن افراد بیمه شده، سرمایه گذاری شکل گرفته بسیار ارزنده می شود. در واقع مبالغ حق بیمه های ماهانه تبدیل به مقدار اندوخته ی قابل توجهی میشود.

    بیمه عمر کودکان در شرکت های مختلف نام های متفاوتی دارد مانند بیمه آتیه فرزندان، بیمه آتیه کودکان، بیمه عمر و آتیه فرزندان، بیمه عمر جوانان و نوجوانان و… که همه ی آنها همان بیمه عمر برای کودکان هستند.

    برخی از پوششهای اضافی که با خرید بیمه عمر، بیمه ما می توانید برای فرزندتتان داشته باشید عبارتند از:

    پوشش های فوت به هر علت: اگر فرد به هر علت طبیعی ای فوت کند، ذی نفعان فرد ۲۵ برابر حق بیمه تا سقف یک میلیارد تومان دریافت میکند.

    پوشش فوت بر اثر حادثه: اگر فرد بر اثر هر حادثه یا تصادفی فوت کند، ذی نفعان فرد ۴ برابر سرمایه فوت یا ۱۰۰ برابر حق بیمه به علاوه سرمایه فوت به هر علت به ذی نفعان فرد تعلق می گیرد که سقف آن ۲ میلیارد است

    پوشش برای امراض خاص: امراض خاص مانند سکته مغزی، سکته قلبی، عمل قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن مثل کبد، کلیه، ریه، مغز و استخوان و… . همچنین انواع سرطان ها به جز سرطان پوست (این پوشش به سنین ۱ تا ۶۰ سال تعلق می گیرد) که 7/5 برابر سرمایه فوت تا سقف ۵۰ میلیون به ذی نفعان فرد تعلق می گیرد

    پوشش برای نقص عضو در اثر حادثه: نقص عضو در اثر حادثه ۱۰۰ برابر سرمایه فوت است یعنی پوشش نقص عضو به اندازه ی سرمایه فوت است.

    پوشش هزینه پزشکی: هزینه پزشکی ۵ برابر حق بیمه است و تا سقف ۵۰ میلیون یا ۲۰ درصد سرمایه فوت است.

    پوشش از کار افتادگی: شخص اگر از کار افتاده باشد چه در اثر بیماری، چه در اثر حادثه هم از پرداخت حق بیمه معاف میشود هم ۳ برابر از آخرین پرداختی حق بیمه، حقوق می گیرد ( این پوشش شامل افرادی است که ۱۸ تا ۶۰ سال سن دارند).

    پوشش وام: در پایان سال دوم، ۹۰ درصد اندوخته را می تواند بدون هیچ ضامن یا شرایط خاصی وام بگیرد که برای باز پرداختی وام، سود خاصی ندارد و فقط در ابتدای کار ۴٪ کارمزد کسر می شود.

    از جمله مزایای سرمایه  گذاری در بیمه ما عبارتند از:

    سود تضمینی بیمه عمر به صورت درصدی از سود به سرمایه اندوخته بیمه گزار تعلق می گیرد. این سود معمولا در سال های اول بیشتر است سپس به مرور زمان کم می شود و روی عدد مشخصی ثابت می ماند. برای مثال سال اول و دوم ۱۶٪، سال سوم و چهارم  ۱۳٪ و بعد از آن ۱۰٪ می شود.این میزان از سود تضمینی است و هنگام باز خرید به بیمه گذار تعلق می گیرد.

    همچینن شما به روش های مختلف ( ماهانه، ۳ ماهه، ۶ ماهه، یکساله و یکجا ) می توانید حق بیمه خود را پرداخت کنید.

    توانگری مالی یک شرکت از جمله نکات مهم در انتخاب بهترین بیمه عمر است  زیرا در ارائه خدمات بیمه ای در طول مدت داشتن بیمه نامه و روند سرمایه گذاری مشکلی پیش نیاید که در سال ۹۸ سطح توانگری شرکت بیمه ما،یک بود که بالاترین جایگاه را در بین شرکت های رقیب از آن خود کرد. در سال های اخیر دارای حداقل سود مشارکت:۱۹.۶۰٪ و حداکثر سود مشارکت آن۲۷.۵۰٪ است؛ در سال ۹۸ میانگین سود مشارکت در منافع ۲۵٪ است که نسبت به دیگر شرکت های بیمه سود بیشتری دارد ( میانگین سود سال ۹۹ هنوز به طور کامل ارائه نشده و برای اطلاع بیشتر از سود سال آینده به سایت بیمه ما مراجعه کنید.)

    برای خرید بیمه آتیه فرزندان می توانید سفارش بیمه عمرتان را در سامانه بیمه ما ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما در اسرع وقت باشید. کارشناسان بیمه ما مشاوره کامل درباره بیمه عمر را به طور رایگان برای شما انجام می دهند.

    سایت بیمه ما www.bimema.ir

    آیدی اینستاگرام بیمه ما   @bimema.ir   

    بهترین بیمه عمر برای جوانان |بهترین بیمه عمر برای جوانان |بهترین بیمه عمر برای جوانان |بهترین بیمه عمر برای جوانان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    1 دیدگاه
    بیشترین رأی
    تازه‌ترین قدیمی‌ترین
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    با سلام و احترام
    ممنون از ارائه مطالب مفیدتون

    اشتراک گذاری :

    1
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x