بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

اهمیت بیمه عمر در فیلم سینمایی (Term life)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • اهمیت بیمه عمر در فیلم  سینمایی (Term life)

    ورود به بیمه عمر ملت

    بیمه عمر در خارج از ایران به اندازه ای مهم است که درباره ان فیلم هایی ساخته شده ، ما در این مقاله به به معرفی فیلم Term life)) به کارگردانی  پیتر بیلینگزلی (Peter Billingsley) با بازی  وینس وان (Vince Vaughn) میپردازیم؛ با ما همراه باشید.

    • پیتر بلینگزلی  بازیگر ، تهیه کننده و کارگردان اهل امریکا است، او در سال 1971 به دنیا امده  مشهور ترین فیلمی که بازی کرده « یک مورد از شما» است.
    • وینست وان اهل ایالات متحده امریکا است که درمارس 1970 به دنیا امد و ازسال 1988 تا کنون درسینما و سریال های متعددی بازی کرده کرده است ،اودر فیلم هایی مانند اقا وخانوم اسمیت (2005)، درگیری در سلول 99 (2017) ، مهمانان ناخوانده عروسی (2005) بازی کرده. جدید ترین فیلم او فیلم عجیب و غریب است(2020) ،قدیمی ترین فیلم او هم داستان یک بازنده واقعی است که در سال 2004 ساخته شده است.

    این فیلم (Term life) که در ژانر اکشن/ جنایی است از نظر کاربران در سایت تخصصی رتبه بندی IMDB نمره 5.5 را دریافت کرده است.

    دیدن چنین فیلمی خارج از لطف نیست مخصوصا با بازی زیبا وینس وان که علاوه بر اینکه یک طراح سرقت حرفه ای است ، پدری دلسوزی نیز هست که تمام زندگی خود را برای اینده دخترش گذاشه است ، علاوه بر ان این فیلم نگرانی های یک پدر برای اینده دختر نوجوانش را نشان میدهد، در اوایل این فیلم  صحنه ها و سکانس های طنز و کمدی و اکشن دارد و هرچه به پایان فیلم  نزدیک می شود صحنه های درام و خانوادگی  فیلم بیشتر میشود.

    این فیلم زیبا حتی در شبکه های تلوزیونی ایران مثل شبکه 5 پخش شده و در قسمت معرفی برنامه های شبکه ماهواره ای manoto نیز قرار گرفته و در شبکه های ماهواره ای چندین و چند بار با زیرنوی و دوبله پخش شده است.

     خلاصه فیلم:

    فیلم طول عمر داستان مردی به نام نیک (وینس وان) است که کارش سرقت است. نیک دختری نوجوان دارد که سال هاست جدا از او زندگی می کند اما نیک همیشه از دور مراقب اوست. در یکی از سرقت هایی که نیک طراحی می کند رودست می خورد و همه ی افرادش را می کشند. نیک که می داند دیر یا زود به سراغ او می آیند و یا اینکه به دست پلیس می افتد تصمیم دارد راهی بیابد تا آینده دخترش را تامین کند. نیک با مشورت دوستش خود را بیمه عمر می کند اما برای اینکه بیمه پس از مرگ به دخترش تعلق بگیرد نیک باید 21 روز زنده بماند…

    نکته : البته اطلاعاتی مانند دوره انتظار برای فعال شدن بیمه عمر در ایران با این فیلم که مربوط به  شرایط بیمه در کشور امریکا می باشد متفاوت است ، در شرکت بیمه  ما که یکی از بهترین شرکت های بیمه ای ایران است و پشتوانه مالی قوی مانند بانک ملت دارد از 12 شب زمان انعقاد قرارداد بیمه عمر فرد و تمام پوشش های ان فعال میشود .

     پس از درخواست هم وطنان عزیز و پر کردن فرم پیشنهاد (براساس اطلاعاتی مانند سن و شغل وبیماری های پیش زمینه ای  این فرم طراحی شده است) کمتر از یک هفته طول میکشد تا قرارداد به دست بیمه گذار محترم برسد و این برای تمامی افراد و در تمامی شهرهای کشور است .

    بیمه ما تنها شرکت بیمه ای ایران است که به این سرعت کارهای مربوط به قرارداد های بیمه را انجام داده و به فکر رضایت صد در صدی بیمه شدگان خود است.این شرکت با وجود سابقه 10 ساله خود از سایر شرکت های بیمه  ای دیگر رضایت مشتری بالاتر و سود های مشارکت بیشتری دارد و میزان هزینه قرارداد های ان حتی برای بیمه  شخص ثالث و بیمه  بدنه نیز از دیگر شرکت های بیمه  قدیمی کمتر بوده است.

    برای دیدن این فیلم  زیبا و آموزنده ، مخصوصا برای کسانی که میخواهند وارد صنعت بیمه  شوند به صفحه اپارات و YouTube  شرکت Bimema.ir مراجعه کنید.

    ورود به بیمه عمر ملت |ورود به بیمه عمر ملت |ورود به بیمه عمر ملت

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x