بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بهترین بیمه عمر در سال ۹۷ کدام است؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین بیمه عمر در سال ۹۷ کدام است؟

    بهترین بیمه عمر کدام است

    بیمه عمر یکی از رشته های پر طرفدار در سال های اخیر است و یکی از مهم ترین بیمه ها را در سایر کشور ها تشکیل میدهد. در ایران فروش بیمه در سال ۹۷ رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال ۹۶ داشته است.

    بیمه عمر چیست؟ بیمه عمر یک سرمایه گذاری بلند مدت با ارائه انواع پوشش ها است.

    همه ی شرکت های بیمه زیر نظر بیمه مرکزی هستند و بر اساس قوانین و شرایط بیمه مرکزی فعالیت می کنند و در برخی از شرایط و پوشش مشترک هستند ولی تفاوت هایی در سقف پرداخت و یا میزان سود دهی و… بین آنها وجود دارد.

    بیمه عمر داری ۳ نوع مختلف است:

    بیمه عمر به شرط فوت، به شرط حیات و مختلط

    بیمه های عمر به شرط فوت فقط در صورتی که بیمه گذار فوت کند، مزایایی برای ذی نفعان وی در نظر می گیرد.

    بیمه عمر به شرط حیات فقط در صورت زنده ماندن فرد تا پایان مدت قرار داد مزایایی برای وی در نظر دارد و در صورت فوت وی امتیازاتی شامل او یا خانواده اش نخواهد شد.

    بیمه عمر مختلط هر دو مزایای به شرط فوت و حیات را دارد و در صورت فوت فرد مزایای به خصوصی و در صورت حیاتش امتیازاتی برای فرد در نظر می گیرد.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری اسامی دیگری هم دارد مانند بیمه عمر و پس انداز، بیمه عمر آتیه فرزندان، بیمه عمر زنان خانه دار، بیمه زندگی، بیمه بازنشستگی و بیمه مستمری که همه ماهیت یکسانی دارند و فقط  در مواردی جزئی با یکدیگر تفاوت دارند.

    مفهوم بهترین بیمه عمر برای افراد مختلف متفاوت است برای مثال دسته ای از افراد ازاین بیمه به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت، که مزایای بیشتری نسبت به سرمایه گذاری در بانک دارد، استفاده می کنند، مزایایی از جمله دریافت وام بدون ضامن خاصی، قطعی و مشخص بودن نرخ سود متعلق به اندوخته و…

    در مقابل، دسته ای دیگر برای استفاده از انواع پوشش های این بیمه که عبارتند از پوشش فوت طبیعی و فوت بر اثر حادثه، پوشش پرداخت هزینه های پزشکی تا سقف مشخص و… اقدام به خریداری بیمه عمر می نمایند.

    به مبالغی که افراد طی سال ها بابت حق بیمه عمر پرداخت می کنند، ۲ نوع سود تعلق می گیرد؛

    سود تضمینی سرمایه گذاری در بیمه عمر

    سود تضمینی بیمه عمر به صورت درصدی از سود به سرمایه اندوخته بیمه گزار تعلق می گیرد. این سود معمولا در سال های اول بیشتر است سپس به مرور زمان کم می شود و روی عدد مشخصی ثابت می ماند. برای مثال سال اول و دوم ۱۶٪، سال سوم و چهارم  ۱۳٪ و بعد از آن ۱۰٪ می شود.این میزان از سود تضمینی است و هنگام باز خرید به بیمه گذار تعلق می گیرد.

    سود مشارکت منافع

    این سود همان سود حاصل از سرمایه گذاری شرکت بیمه است. در آخر بیمه گذار با ۱٪ سود مواجه میشود که این این درصد مجموع سود تضمینی و مشارکت منافع است. مجموع ۲ سود معمولا بالای ۲۰٪ می شود.

    با توجه به مطالب فوق اگر قصد شما از خرید بیمه عمر، تشکیل یک سرمایه گذاری بلند مدت است بهتر است به روند سوددهی شرکت های بیمه در سال های اخیر توجه کرد.

    سود قطعی شرکت؛ مجموع سود تضمینی و سود مشارکت در منافع است که هر ساله توسط هر شرکت بیمه اعلام می شود.

    شرکت بیمه عمر ما در سال های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴ عملکرد بسیار خوبی داشته و همیشه سود مناسب و بالایی را به بیمه گذارانش پرداخت کرده است و توانگری مالی این شرکت در این سال ها در سطح یک و مطلوب بوده است و در سال ۹۷ سود قطعی آن ۲۲.۵٪ بوده و جزو ۳ شرکت برتر از نظر سطح توانگری مالی بوده است.

    حق بیمه در بیمه ما به تقاضای بیمه گذار می تواند به طور اقساطی یعنی ماهانه، ۳ ماهه، ۶ ماهه و سالانه پرداخت شود، البته پرداخت حق بیمه سالانه از لحاظ سوددهی بسیار بهتر می باشد.

    شما می توانید برای مشاور رایگان و راهنمایی با متخصصان بیمه ما تماس بگیرید یا به سایت www.bimema.ir مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x