بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

ازدواج اسان با بیمه ما

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • ازدواج اسان با بیمه ما

    بیمه ما بیمه عمر

    در چند سال اخیر و با توجه به گرانی های لوازم خانگی وحتی بالارفتن هزینه  جشن ها (از تولد گرفته تا عروسی و سوگواری) خیلی از جوان ها مراسم عروسی خود را به تا خیر می اندازند به امید اینکه یک  روز حتی  به اندازه کم  هزینه ها پایین بیاید ، ویا حتی اگر هر دو راضی  به گرفتن جشن کوچک و خانوادگی شوند بعد از گذشت مدتی عروس با حرف های مردم و یا حتی اطرافیان  نزدیک از اینکه جشن کوچکی گرفتند پشیمان میشود و همین موضوع باعث درست شدن اختلافات خانوادگی میشود ؛

    همین اختلافات اگر باز هم ادامه داشته باشد باعث از بین رفتن خانواده و منجر طلاق میشود ، اگر اخبار از دو سال قبل تا کنون را دنبال کنید متوجه میشوید که امار طلاق در بین جوانان جامعه رشد کاملا صعودی داشته است و این موضوع ذهن آن جوانانی که میخواهند ازواج کنند درگیر میکند، که اگر من هم بعد از مدتی مجبور به طلاق بشوم چه ؟ که بازه هم این موضوع تاثیر مستقیم  بر کم شدن ازدواج و بالا رفتن سن ازدواج میشود.

    از موضوع اختلافات خانوادگی هم که بگذریم با توجه به بالا رفتن  قیمت وسایل خانگی خانواده برای گرفتن  جهیزیه به مشکل بر میخورند و با ادامه پیدا کردن این موضوع حتی مشکلاتی در روابط دختر و پسر به وجود می اید که هنوز ازدواج نکرده  از هم جدا میشوند.

    تا حالا به این موضوع  فکر کردید  که اگر از دوران  بچگی برای فرزندانتان مقدار کمی  پس اندار کنید تا زمان رسیدن به مرحله ازدواج نگرانی تامین هزینه جهیزیه و مخارج عروسی را نداشته باشند  چه تاثیر مثبتی در زندگی فرزندانتان خواهید گذاشت؟

    اکثر مادر پدرها برای فرزندانشان  با هدیه هایی که در جشن ها و حتی هدیه های تولدش به دست  می اورند حساب های بانکی باز میکنند ، یا در بورس برای انها سهام میخرند ، اما بعد از مدتی اگر  به تنگنای اقتصادی بر خورند تمام ان پول ها را برداشت میکنند ، پس این چه سودی برای بچه داشته است ؟ اینده اش چه میشود؟

    چند سالی  هست که در ایران  بیمه های عمر و سرمایه گذاری نزد مردم اهمیت پیدا کرده است ، هم بخاطر سودی که سالانه به بیمه گذاران میدهد و بیشتر از سودهای بانک های در چند سال است و هم بخاطر پوشش هایی مانند امراض خاص و حتی حقوق بازنشستگی که بعد از 10 سال به افراد تعلق میگیرد.

    بسیاری از خانواده ها که به تازگی صاحب فرزند شدند بعد از صادر شدن شناسنامه سریعا برای فرزندان خود بیمه عمر میخرند . حتی با پرداخت کمترین حق بیمه سالانه و به صورت قسطی باز هم به فکر اینده فرزند خود هستند و برای اینده راحت او تلاش میکنند.

    شما فکر کنید برای فرزند خود از بدو تولد سالیانه 2 میلیون تومان حق بیمه پرداخت کنید ،افزایش سالیانه بر اساس تورم  هم در قرارداد ذکر کنید (از 10% تا20 % ) و قرارداد 30 ساله نیز داشته باشید . فرزند شما بعد از پایان مدت قرارداد یک مبلغ بالایی که میلیارد تومانی است دریافت می کند و با توجه به اینکه دراین سال هایی که میگذرد باز هم تورم  وجود دارد ، و مبلغ اندوخته شما با توجه به  این تورم بالا میرود و سیر صعودی دارد

    فرزند شما در سن حتی 20 سالگی میتواند از یک  مبلغ بالایی برای ازدواج و خرید خانه و جهیزیه  بهره مند شود ، و بدون اینکه شما و فرزند دلبندتان نگران هزینه های عروسی وخرید منزل و لوازم منزل باشید میتوانید از عروسی  فردی که عزیزترین شماست لذت ببرید و او را درگیر دادن اقساط و قرض گرفتن نکنید.

    بیمه ما از معدود بیمه هایی است که افراد را از بدو تولد بیمه عمر میکند و همین باعث میشود سود ها و مبلغ دریافتی فرد در پایان  قرارداد بیمه ای بالاتر از سایر بیمه ها باشد ، البته باید در نظر گرفت که سودی که به کودکان و نوزادان تعلق میگیرد بسیار بیشتر از سودی است که به افراد با سنین  بالاتر دریافت میکنند.

    با بیمه ما از اینده بدون دغدغه فرزندانتان اطمینان داشته باشید

    برای اطلاع بیشتر از شرایط و مزیت های بیمه عمر به سایت www.bimema.ir مراجعه کنید و یا با همکاران با تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x