بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در گلستان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • نمایندگی بیمه ما در گلستان

    گلستان در گذشته بخشی از استان مازندران بوده که از سال 1376 جدا شد و به عنوان استانی مستقل با مرکزیت شهر گرگان درامد. مذهب بسیاری  از ساکنین گلستان تشیع و تعدادی هم اهل سنت هستند. جمعیت استان گلستان بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ بالغ بر ۱٬۷۷۷٬۰۱۴ نفر است . شهرستان های این استان عبارت اند از : گرگان ، گنبد کاووس ، اق قلا ، مینو دیشت ، گالیکش ، کلاله ، مراوه تپه علی اباد و… است . در بین شهرستان‌های استان، بالاترین نرخ رشد جمعیت مربوط به شهرستان ترکمن با 1.90  درصد و پایین‌ترین نرخ رشد جمعیت مربوط به شهرستان بندرگز با نرخ رشد منفی 0.08 است .

    استان گلستان بیش از دو میلیون هکتار زمین، آبی و دیم، زیر کشت دارد. گندم، جو، پنبه و آفتابگردان از فراورده‌های کشاورزی اصلی این استان است. بیش از۵۰ درصد از پنبه و ۱۰ درصد گندم کشور از این استان به‌ دست می‌آید. بیش از ۴۰ در صد دانههای روغنی کشور از زمین‌های این استان به دست می‌آید و از این نظر رتبهٔ نخست را در کشور دارد. دامپروری هم به روش سنّتی و هم به روش نوین انجام می‌شود. این استان دارای سرزمین‌های ییلاقی و قشلاقی مناسبی است .

    با توجه به افزایش جمعیت در این استان ، متقاضیان بیمه نیز افزایش پیدا کرده است و از بین این متقاضیان تعداد زیادی به سمت بیمه هاس خصوصی اند و با خرید بیمه های عمر و سرمایه گذاری هم برای خود و هم برای خانواده و اطرافیان اینده خوبی را رقم زده اند.بیمه ما که همیشه پیشتاز در صنعت بیمه کشور است ، بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری را ازطریق نمایندگی های ساکن در استان گلستان در اختیار مردم قرار داده است .

    بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما در بین دیگر بیمه ها به دلیل داشتن سود های سالانه بالا و فعال کردن پوشش ها برای کودکان از سنین پایین تر در بین مردم بسیار طرفدار پیدا کرده است و پدر ها و مادر ها ترجیح میدهند به جای سرمایه گذاری پول های فرزندانشان در بانک ها و سایر موسسات در بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما سرمایه گذاری کنند تا بعد از اینکه فرزندشان به سن مناسب رسید سرمایه ای برای زندگی داشته باشد.

    افرادی که بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را دریافت میکنند میتوانند بیمه تکمیلی انفرادی بیمه ما را نیز دریافت کنند .این بیمه نامه برخلاف دیگر شرکت های بیمه ای که تنها برای کارمندان و بازنشسته ها است برای تمامی اقشار جامعه به صورت انفرادی انجام میشود.

    در شرکت بیمه ما ، بیمه های اتش سوزی منازل مسکونی نیز ارائه میشود ؛ با توجه به سیل های فراوانی که در چند سال اخیر در استان گلستان امده است و خسارات زیادی را برای افراد به جا گذاشته است نیاز به این بیمه نامه ، بیمه ما در این استان بیشتر از قبل حس میشود ، در بیمه نامه های اتش سوزی منازل مسکونی پوشش هایی همچون سیل و زلزله و اتش سوزی و صاعقه وجود دارد که در صورت صدمات ناشی از هرکدام از این اتفاقات تمامی خسارت را شرکت بیمه پرداخت میکند. در این صورت دیگر نیازی نیست نگران خسارات و مشکلات ناشی از حوادث طبیعی باشید زیرا بیمه ما انها ر جبران میکند.

    همچنین قابل ذکر است که اگر فردی بیمه عمر بیمه ما برای خود و یا هریک از اعضا خانواده خریداری کند ، بیمه ما ، بیمه اتش سوزی منازل مسکونی که تا سقف یک میلیارد تومان رایگان است را به فرد ارائه میدهد. یعنی هم جان و هم مال خود را بیمه کرده است و نه تنها ضرر نمیکنید بلکه در اینده سود بالایی نصیب او میشود.

    نمایندگی بیمه ما در گلستان|نمایندگی بیمه ما در گلستان|نمایندگی بیمه ما در گلستان|نمایندگی بیمه ما در گلستان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x