بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در یاسوج

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما شعبه یاسوج

    استان کهگلویه و بویراحد در جنوب غربی ایران قراردارد و طبف اخبار و امار کوچکترین استان ایران از نظر جمعیت و مساحت است. که مرکز ان یعنی یاسوج بزرگترین و پر جمعیت ترین شهرستان این استان است . ان استان پر اب ترین منطقه جنوب غربی ایران است و دومین تولید کننده اب کشور قلمداد میشود. همچنین بنا به امار رسمی 25 درصد منابع نفتی کل کشور در این استان قرار دارد و دومین تولید کننده نفت کشور به حساب می اید. همچنین این استان با داشتن پوشش های جنگلی رتبه اول را از این نظر در کشور دارد ؛

    استان کهگیلویه و بویراحمد دارای بزرگترین معدن فسفات به همراه معادن سیلیس، گوگرد، مس، سنگ های تزئینی به همراه ذخایر عظیم خاکهای نسوز و صنعتی کشور است، این استان با وجود منابع آبی فراوان و اقلیم بی نظیر ، سد خاکی شاه قاسم وسد بزرگ کوثربه همراه سایر زیر ساخت های صنعتی  شرایط  مناسبی  جهت رشد و توسعه و سرمایه گذاری گسترده دربخش صنعت و معدن را فراهم آورده است.شهر های این استان شامل : کهگلویه ، بویر احمد ، گچساران ، دنا ، یاسوج ، دهدشت ، سی سخت ، مارگون و … هستند که پر جمعیت ترین شهردر بین تمامی شهر ها یاسوج با 299.885 نفر است.

    در استان های مختلف این شهر به دلیل  رودهای فراوان همواره سیل  زیاد پیش می اید و با توجه به گسل های فعال موجود زلزله های کوچک و بزرگ زیاد رخ میدهد.  طی ۱۳ سال گذشته بیش از ۲۰ زمین لرزه بالای پنج ریشتری در فاصله کمتر از ۱۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .

    بیمه ما که همواره حامی مردم ایران بوده و هست ، با توجه به حوادثی که باعث خطر افرینی برای مردم عزیز ایران وبه خصوص استان های جنوبی است بیمه نامه هایی  را ایجاد کرده است تا بتواند از انها  حمایت کند. در این استان ها به دلیل الودگی هوا معمولا صدمات ریوی و تنفسی زیادی برای مردم ایجاد میشود. و گاهی این ذرات موجود در هوا باعث به وجود امدن سرطان های مختلف در سنین مختلف میشود. و هزینه پرداختی ان برای معالجه بسیار بالا میشود.

    بیمه ما با ارائه بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری پوشش هایی مانند : بیماری های خاص ، هزینه پزشکی ، مستمری بازنشستگی ، وام از اندوخته و …. را برای بیمه گذاران تدارک دیده است تا بتواند در صورت پیش امدن حوادث مختلف از انها  حمایت کند .همچنین بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما بالاترین سود را در پایان هر سال بیمه ای فرد به حساب اندوخته واریز میکند تا در سال بعد به همان سود نیز سود تعلق بگیرد.

    بیمه نامه اتش سوزی منازل مسکونی نیز توسط بیمه ما در هر بیمه نامه عمر به طور رایگان ارائه میشود ( البته میشود به طور جداگانه نیز ان را خریداری کرد ) بیمه نامه اتش سوزی بیمه ما برای استان هایی مانند کهگلویه و بویر احمد ، تهران واصفهان به خصوص در شهر یاسوج بسیار اهمیت دارد زیرا طبق امار خطرناک ترین و بیشترین زلزله در این شهر اتفاق افتاده است.

    بیمه اتش سوزی بیمه ما  پوشش های متنوعی مانند اتش سوزی ، سیل و زلزله را در بر میگیرد و خسارات بالایی که در اثر این موارد وارد میشود را پرداخت میکند البته این پوشش تنها برای منازل مسکونی نیست و میتوان از ان برای مراکز صنعتی و انبر ها نیز استفده کرد که بیمه نامه جدایی برای هر کدام وجود درد.

    برای کسب اطلاعات و دریافت ادرس نمایندگی های بیمه ما در استان کهگلویه و بویراحمد به سایت www.bimema.ir  مراجعه فرمایید و درصورت بروز مشکل با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

    بیمه ما شعبه یاسوج|بیمه ما شعبه یاسوج|بیمه ما شعبه یاسوج

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x