بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در اردبیل

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما اردبیل

    استان اردبيل بيست ‌وپنجمين استان كشور در شمالي‌ترين نقطه ايران قرار دارد. استان اردبیل که توسط کوه‌های سبلان، طالش و بزغوش احاطه شده است، از جنوب با استان زنجان، از غرب با استان آذربایجان شرقی و از شرق با گیلان همسایه است.  بخشی از مرز مشترک ایران با کشور جمهوری آذربایجان نیز در شمال این استان واقع شده است.

    اردبیل به ‌واسطه‌ ی چشمه‌های آب‌ گرم فراوانش شهرت دارد. قرارگرفتن میان کوه‌های بلند و برف‌گیر باعث‌ شده این استان جزء استان‌های سرد ایران باشد. بنابراین بهترین زمان برای سفر به این استان بهار و تابستان است که از سرمای هوا کم شده است . شهرهای این استان شامل : مشکین شهر ، نمین ، خلخال و سرعین هستند.چشمه های اب گرم سرعین محلی برای جذب توریست ها به این منطقه است.

    آش میوه یکی از غذاهای سنتی خاص استان اردبیل است که برای تهیه‌ ی آن از میوه‌های خشک استفاده می‌شود. آش دوغ دیگر غذای محلی استان اردبیل است که در آن از نخود، برنج، دوغ محلی، سبزی، ماست و … استفاده می‌شود.پیچاق‌ قیمه غذای لذیذ دیگریست که برای تهیه آن از بادام، گوشت، پیاز، تخم مرغ، و برگ‌مو استفاده می‌شود. خوردن ساج‌ کباب یا ساج قورما را هم نباید از یاد برد. این غذا با گوشت، پیاز، روغن حیوانی، نان لواش خشک، ماست، سیر و نمک و فلفل تهیه می‌شود.خَشیل نیز از غذاهای پرطرفدار اردبیل در فصول سرد سال است که با شیره‌ی خرما (عسل)، بلغور گندم، آرد، کره، دارچین و شکر تهیه می‌شود.

    امروزه بیمه در بین مردم اهمیت بالایی پیدا کرده است و همواره مردم برای بیمه های عمر و سرمایه گذاری و تکمیلی و خودرو به دفاتر بیمه ای مراجعه میکنند.بیمه ما که از پرطرفدارترین شرکت های بیمه ای سطح کشور است ، با ارائه بالاترین سقف های پوشش حوادث برای مردم خیال راحت را هدیه می اورد. در استان اردبیل هر روزه تعداد زیادی از افراد برای خرید بیمه نامه به دفاتر نمایندگی بیمه ما در این شهر میروند و و همین باعث ازدحام جمعیت میشود.

    در این بین وجود کرونا باعث نگرانی تعداد زیادی از خانواده ها شده است و مراجعه حضوری باعث ابتلا به این ویروس میشود. ازاین رو بیمه ما روشی را ایجاد کرده است تا بیمه گذاران عزیز بتوانند به راحتی و بدون دغدغه از خانه کارهای مربوط به صدور بیمه نامه را انجام دهند و سند و دارک بیمه نامه خود را درب منزل تحویل بگیرند..در چند ماهه پایان سال 1399 تعداد زیادی از بیمه گذاران عزیز در سرتاسر استان های شمال ایران از این روش استفاده کردند زیرا درگیری با این ویروس در این مناطق شدت بیشتری داشت.

    بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه ما دارای بالاترین سود و بالاترین نرخ پوشش ها است ،  در این بیمه نامه پوشش های بسیاری همچون مستمری بازنشستگی ، معافیت از پرداخت حق بیمه ،پوشش از کار افتادگی ، پوشش وام از اندوخته ارائه میشود که طبق امار تمامی این پوشش ها در بیمه ما بالاترین میزان را نسبت به دیگر شرکت های بیمه دارند .همچنین بیمه ما جزو معدود بیمه هایی است که بیمه تکمیلی انفرادی را ارائه میدهد ودیگر نیازی نیست حتما فرد کارمند شرکت باشد.

    در کنار بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما ، شهروندان عزیز اردبیل میتوانند پوشش اتش سوزی منازل مسکونی را تا سقف یک میلیارد تومان به صورت رایگان دریافت کنند.بیمه اتش سوزی منازل شامل : اتش سوزی ، زلزله ، سیل و صاعقه میشود که امروزه با توجه به زلزله های ناگهانی که در شهر های ایران اتفاق می افتد این پوشش برای هر خانه ای لازم است. حتی شرکت ها میتوانند ساختمان تجاری خود را ز این حوادث بیمه کنند که این یک بیمه نامه جدا دارد و جزو بیمه عمر تلقی نمیشود.

    برای دریافت اطلاعات کامل از تمامی رشته های بیمه ای به سایت www.bimema.ir  مراجعه کنید و در صورت نیاز با مشاوران با سابقه بیمه ما تماس گرفته تا شمارا در باره هر کدام راهنمایی کنند.

    بیمه ما اردبیل|بیمه ما اردبیل|بیمه ما اردبیل

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    1 دیدگاه
    بیشترین رأی
    تازه‌ترین قدیمی‌ترین
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    باسلام بسیارعالی است خدمات درمانی بیمه ما جا دارد از تمامی پرسنل خدوم و بزرگوار نمایندگی اردبیل صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و برایشان از خداوند متعال طول عمر باعزت و سلامتی مسئلت نمایم.موفق و برقرار باشید.

    شماره تماس
    9035285100

    اشتراک گذاری :

    1
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x