بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

میزان کارمزد دریافتی از فروش بیمه نامه های عمرو سرمایه گذاری برای نمایندگی بیمه چه قدر است ؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • نمایندگی بیمه عمر ایران در تهران

    افرادی که تمایل به دریافت نمایندگی بیمه دارند ابتدا باید کد نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری را دریافت کنند و بعد از گذشت مدتی برای دریافت نمایندگی جنرال ( در نمایندگی جنرال تمامی بیمه نامه ها و رشته های بیمه ای عرضه میشوند) اقدام کنند. تعداد زیادی از نمایندگان زمانی که حد دریافتی نمایندگی های عمر و سرمایه گذاری دارند برای دریافت کد نمایندگی جنرال اقدام نمیکنند زیرا درامد  و کارمزد حاصل از این بیمه بسیار بیشتر از دیگر بیمه نامه ها است و نیز میران خسارات کمتری از بیمه هایی مانند مسئولیت و اتومبیل دارد ، و مردم در ایران نیز هر ساله بیشتر از قبل به دریافت بیمه های عمر و سرمایه گذاری روی می اورند .

     بیمه عمر مانند دیگر بیمه نامه های یک کارمزد مشخص ندارد و میتواند 10 یا 20 یا 60 درصد باشد یا ممکن است در قرارداد شما 60 درصد ذکر شود ولی 20 درصد پرداخت گردد ، در این حالت باید به طور کامل قوانین و ایین نامه های مربوطه را مطالعه کنید . این کارمزد امکان دارد چندین بار به شما پرداخت شود که بستگی به شرکت و یا نوع فعالیت شمابه عنوان نمایندگی یا بازاریاب بیمه دارد .

    امکان دارد این کارمزد به نمایندگی بیمه تنها یک بار پرداخت شود ویا پنج سال پرداخت شود البته مشاهده شده است که گاهی نمایندگی های بیمه 30 سال کارمزد دریافت کرده اند . گاهی اوقات امکان دارد از فروش یک بیمه نامه 100 هزارتومانی 700 هزارتومان کارمزد دریافت کنید که این عجیب نیست و بستگی به شرکت و قرارداد شما دارد .

    بیش از 90 درصد بیمه های عمر فروخته شده در کشور، توسط نمایندگان تخصصی بیمه های عمر به فروش رسیده است که مجوز فعالیت خود را بر اساس ایین نامه شماره 54 بیمه مرکزی دریافت نموده اند. این دسته از نمایندگان تنها در رشته بیمه های عمر و زندگی فعالیت میکنند. با توجه به اینکه نمایندگان تخصصی عمر (آئین نامه 54) هزینه های بسیار کمتری نسبت به نمایندگان جنرال دارند، میزان کارمزد متفاوتی را دریافت می نمایند. کارمزد درنظر گرفته شده برای نمایندگان عمر معادل 70 درصد کارمزد فروش نمایندگان جنرال است.

    کارمزد نمایندگی بیمه جنرال از فروش بیمه عمرو سرمایه گذاری :

    طبق ایین نامه  68بیمه مرکزی ،  کارمزد بیمه های عمر در نمایندگی های جنرال شرکت های بیمه ایران به این روش محاسبه و پرداخت می­شود:

    میزان کارمزد: 75 درصد از حق بیمه پرداختی در سال اول (به شرط اینکه از ۳۰ تقسیم بر هزار سرمایه بیمه ­نامه تجاوز نکند)، به عنوان کارمزد بیمه عمر به نماینده عمومی پرداخت می­شود.

    نحوه پرداخت کارمزد: کارمزد اشاره شده در طی 5 سال به شرح زیر به نماینده جنرال پرداخت می شود

    • سال اول 40 درصد
    • سال دوم 15 درصد
    • سال سوم 15 درصد
    • سال چهارم 15 درصد
    • سال پنجم 15 درصد

    کارمزد نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری :

    بیش از 90 درصد بیمه های عمر فروخته شده در کشور، توسط نمایندگان تخصصی بیمه های عمر به فروش رسیده است که مجوز فعالیت خود را بر اساس ایین  نامه شماره 54 بیمه مرکزی دریافت نموده اند. این دسته از نمایندگان تنها در رشته بیمه های عمر و زندگی فعالیت میکنند. با توجه به اینکه نمایندگان تخصصی عمر (آئین نامه 54) هزینه های بسیار کمتری نسبت به نمایندگان جنرال دارند، میزان کارمزد دریافتی این نمایندگی بیمه متفاوت است.

    (شروع کسب و کار به عنوان نماینده تخصصی عمر تقریبا هیچ هزینه اولیه ای ندارد. بر خلاف نمایندگی جنرال نیاز به راه اندازی و تجهیز دفتر کار و گذراندن دوره های پر هزینه نیست. نمایندگان تخصصی بیمه عمر از امکانات و نجهیزات شعب شرکت بیمه مطبوع خود استفاده میکنند و آموزش ها و پشتیبانی لازم را بصورت رایگان دریافت می نمایند) بنابر این کارمزد درنظر گرفته شده برای نمایندگان عمر معادل 70 درصد کارمزد فروش نمایندگان جنرال است.

    نمایندگی بیمه عمر ایران در تهران|نمایندگی بیمه عمر ایران در تهران|نمایندگی بیمه عمر ایران در تهران|نمایندگی بیمه عمر ایران در تهران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x