بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در خراسان شمالی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما خراسان شمالی

    یکی از سه استان خراسان بزرگ قدیم، خراسان شمالی نام دارد. این استان در شمال شرقی ایران واقع شده است و جزء مناطقی است که از نظر گردشگری کم ‌تر شناخته شده است . قسمت‎های مختلف این استان ایران از نظر اقلیمی در دو دسته کوهستانی مرتفع و نواحی پست و هموار قرار می‎ گیرند . شهر بجنورد مرکز این استان است و شیروان، جاجرم ، فاروج و اسفراین برخی از دیگر شهرهای خراسان شمالی را شکل می‌دهند .

    خراسان شمالی هتل‎های کمی دارد و مسافران ترجیح می‎دهند در اقامتگاه‎ های بوم‌ گردی ساکن شوند یا در سفر به شهرهایی مانند بجنورد خانه‌های محلی کرایه ‎کنند . نان محلی قطاب ، قروتو ، آش قلیه ، زیره ‌تو یا کاچی بجنوردی ، اشکنه ، دنی و دیمه‌ دنی ، آش جوشواره و قابلی ‌پلو غذاهای محلی این منطقه را تشکیل می‌دهند . کلاه‌ کرکی معروف‎ترین صنایع‌دستی مردم خراسان شمالی است که توسط مردم جاجرم بافته می‎شود. نمدمالی ، تولید فرش دورو که ترکمن‌های استان در آن تخصص دارند و گلیم سفره‌ کردی که محصول عشایر کرد خراسان شمالی است برخی صنایع دستی دیگر استان را تشکیل می‌دهند .

    آب ‌نبات معروف ‌ترین سوغات خراسان شمالی است و بجنورد رتبه‌ ی اول این سوغات را از آن خود کرده است. انواع انگور نیز گزینه‌ ی مهم دیگریست که معمولا مسافران از این استان تهیه می‌کنند . قرقوروت ، کشک و شکرپنیر را نیز نباید فراموش کرد که طعمی خوش و منحصربه ‌فرد دارند. 

    بیمه ما جهت راحتی زندگی و کم کردن هزینه های زندگی برای مردم خوب استان خراسان شمالی نمایندگی های بیمه ای را در این شهر تاسیس کرده است و همچنین برای همکاری با مردم عزیز این استان و بهتر کردن بازار کار از تمامی ساکنین شهرهایی مثل بجنورد و اسفراین و جاجرم برای دریافت کد نمایندگی بیمه ما دعوت میکند .

    با توجه به معروفیت بیمه ما و سابقه درخشان ان در صنعت بیمه تعداد متقاضیان بسیار بالا است و افردی که کد نمایندگی دریافت میکنند به راحتی میتوانند درامد بالایی کسب کنند. برای دریافت اطلاعات کامل درباره کارنمایندگی بیمه ما میتوانید به سایت  www.bimema.ir  مراجعه کنید و در صورت بروز مشکل از طریق شماره های موجود درسایت با مشاوران ما تماس بگیرید.

    از پرطرفدار ترین رشته های بیمه ما ، بیمه عمر و سرمایه گذاری است که نسبت به دیگر شرکت های بیمه سود بالاتر و پوشش هایی با مبلغ خسارات بالا تری را پرداخت میکند. بیمه ما کودکان را از بدو تولد بیمه میکند که این باعث میشود سودهای بالاتری به حساب اندوخته انها واریز شود و در زمان برداشت ان نسبت به فردی که سن بالاتری دارد مبلغ بیشتری را دریافت کند . از جمله مزیت های دیگر بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما برا ساکنین در شهرهای بجنورد و شیروان و فاروج دریافت وام بعد از دوسال از گذشت بیمه نامه بدون نیاز به ضامن است زیرا ضامن شما بیمه نامه شما در شرکت بیمه ما است .

    بیمه گذاران میتوانند بعد از گذشت 10 سال مستمری بازنشستگی ماهانه دریافت کنند که برای افرادی که بیمه تامین اجتماعی دارند حداقل ان 20 سال است و بعد از بازنشستگی مبلغ بسیار کمی به شما می دهد . در بیمه عمر  سرمایه گذاری بیمه ما بیمه گذار در صورت نقص عضو واز کار افتادگی دائم از پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد معاف میشود و میتواند مستمری دریافت کند ، که در بیمه تامین اجتماعی این مورد وجود ندارد . همین دلایل جزئی است که مردم عزیز را به انتخاب بیمه عمر وادار میکند.

    به دلیل شیوع ویروس کرونا و خطرهای ناشی از رفت و امد کردن به نمایندگی ها ، بیمه ما تمامی کارها را از درخواست تا صدور بیمه نامه به صورت تلفنی و انلاین است و پس از صدور سند تمامی بیمه نامه ها به ادرس شما ارسال میشود. میتوانید برای انجام فرایند کار به سایت www.bimema.ir  مراجعه کنید .

    بیمه ما خراسان شمالی|بیمه ما خراسان شمالی|بیمه ما خراسان شمالی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x