بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

کدام نمایندگی بیمه پردرامد است ؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد

    مردم فکر میکنند نمایندگی بیمه ای که شرکت ان قدیمی تر است درامد بالاتری دارد ، درصورتی که این مورد کاملا اشتباه است ، نمایندگی های بیمه قدیمی صرفا جهت اینکه « قدیمی » و شناخته شده هستند متقاضیان زیادی دارند . البته در حال حاظر خدماتی را که ان بیمه ها ارائه میدهند نسبت به نسل جدید شرکت های بیمه کمتر است و همچنین میزان دریافت حق بیمه انها بیشتراز دیگر بیمه های جدید است ،

    این موضوع باعث شده است تعداد زیادی ار بیمه گذاران انها بیمه نامه خود را لغو کنند و ان را به شرکت های بیمه ای دیگر ببرند ؛ در حال حاظر بیشترین فروش بیمه های عمر و سرمایه گذری رابیمه های خصوصی دارند زیرا ؛ با ارائه سود های بالا و توانایی پرداخت خسارت به بیمه گذاران میزان رضایت بیشتری دارند.

    نمیتوان گفت کدام نمایندگی بیمه در کدام شرکت درامد بالایی دارد زیرا ؛ درامد بالا بستگی به عملکرد خود نماینده بیمه دارد ، گاهی اوقات دیده شده است که عملکرد شرکت بیمه خوب بوده است ولی نماینده در یک منطقه نتوانسته است فروش خوبی داشته باشد که این به دلایل مختلف اتفاق می افتد و اصلی ترین دلیل ان بازاریابی نکردن و یا ندادن اطلاعات درست به مشتری است.

    باید این موضوع را هم در نظر گرفت که انتخاب شرکت بیمه ای که بتواند به این نماینده ها کمک کند و انهارا به سمت جلو سوق دهد مهم است شرکتی مانند بیمه ما همیشه پشتوانه نمایندگان بیمه خود بوده است و در شرایط سخت برای بهتر کردن اوضاع انها اقدام کرده است.

    برای داشتن نمایندگی پردرامد باید از روش هایی استفاده کنید که دیگر نمایندگان از ان استفاده نمیکنند اگر شما کارهایی انجام دهید که مناسب با وضعیت جامعه امروز است و نیازهای ضروری مردم در همان دوره را برطرف میکند شما محبوبیت بالا پیدا میکنید و بیمه گذارن شمارا به دیگر اشنایانشان معرفی میکنند به این صورت میتوانید دریک ماه درامد خیلی بالایی به دست اورید .

    مثلا در این دوران کرونا بیمه های مختلف از جمله بیمه ما به نمایندگی های خود اعلام کرد که بیمه نامه های مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری برای بیمه گذاران صادر کنند و این بیمه نامه ها را به درک منزل انها ارسال کنند همین اقدام باعث شد درامد و محبوبیت این بیمه بسیار بسشتر شود و مردم بخاطر ترس از کرونا به دریافت بیمه نامه های خود ازاین بیمه اقدام کنند. در این بازده زمانی نمایندهای این بیمه به درامد خوبی رسیدند . حالا برای اینکه در بین نمایندگان نیز بتوانید بالاترین درامد را داشته باشد مهم است که نیازها و شیوه رفع انها را زودتر از بقیه متوجه شوید.

    بسیاری ازمتقاضیان ترجیح میدهند نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری را داشته باشند زیرا هم میزان فروش بیمه نامه های ان بیشتر است و هم سود ردیافتی از فروش بیمه نامه های ان بالاتر است و نیز درصد خسارت کمتری نسبت به فروش بیمه نامه های دیگر دارد.البته شاید فکر کنید به دلیل اینکه تعداد بیمه نامه هایی که میتوانید در نمایندگی جنرال صادر کنید بیشتر است پس سود بالاتری دارید.

    درصورتی که خسارت هایی که در بیمه نامه های دیگر وارد میشود مانند بیمه نامه های اتومبیل و باربری و اتش سوزی و مسئولیت بسیار بیشتر از بیمه های عمر و سرمایه گذاری است و همچنین کارمزد دریافتی در این بیمه ها کمتر است یعنی امکان دارد شما با فروش دو بیمه عمر و سرمایه گذاری بسیار بیشتر فروش چندین بیمه نامه در رشته های دیگر سود کنید .

    متقاضیان عزیز جهت دریافت اطلاعات بیشتر دریاره نمایندگی بیمه و شیوه کارمزد دهی و …. میتوانند با مراجعه به سایت www.bimema.ir  دیگر مقالات راجب شغل نمایندگی بیمه و مزیت های ان را بخوانند و یا با مشاوران بیمه ای برترین شرکت بیمه ( بیمه ما ) جهت رفع ابهامات در مورد دریافت نمایندگی بیمه اطلاعات کسب کنند.

    نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد|نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد|نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد|نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x