بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

مزایای شغل نمایندگی بیمه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • مزایای شغل نمایندگی بیمه

    معرفی شغل نمایندگی بیمه

    اگر دنبال شغلی هستید که هروقت خواستید و در هرجایی که بودید بتونید پول دربیارید و خودتون رئیس خودتون باشید ادامه این مطلب رو از دست ندید !

    تا حالا شغلی داشتید که به اندازه 80 میلیون نفر مشتری داشته باشید و به راحتی برای خرید کردن از شما پول بدن؟ یا تا حالا شغلی داشتید که مثل مدیرای شرکتای بزرگ هر وقت دلتون خواست

    برید سر و کار و هروقت خواستید بشنید تو خونه و استراحت کنید ولی همیشه پول و سود پولتون  تو حسابتون باشه؟ تا حالا شغلی داشتید که از خونه و شهری که هستید بتونید به کل ایران بدون محدودیت جغرافیایی محصول بفروشید؟

    تعجب نکنید اینا همش فقط با داشتن یه شغله و اون شغل چیزی نیست جز نمایندگی بیمه !

    یکم از مزایای نمایندگی بیمه رو باهم بخونیم :

    رایگان کارتو یاد بگیر:

    شرکت های بیمه به کسایی که نماینده تازه کارن حضوری و غیر حضوری تمام فوت وفن های بیمه  رو یاد میدن و اونارو برای بازار کار کاملا اماده میکنن.

    مشاور و متخصص شو:

    نماینده های موفق بیمه تمام اطلاعاتی که برای کارت نیاز داری رو بهت میدن تا بتونی خودت برای مشتری هات مشاوره کامل بدی و یه جورایی توی صنعت بیمه  متخصص بشی.

    زمان کاریت دست خودته:

    تومیتونی هر زمانی که بخوای بری سرکار مثلا امروز تصمیم میگری با خانواده بری مسافرت نگران این نیستی که رئیست حقوقتو کم کنه ، یا مشتریات شاکی بشن ، و همش نمیخواد نگران زنگ خوردن گوشیت و خراب شدن تفریحت باشی

    تمام بیمه های اطرافیانت و خانوادتو با تخفیف بگیر:

    میتونی از مزایای بازنشستگی و بیمه های اتش سوزی و تکمیلی و عمر ، برای خودت و خانوادت با تخفیف بالا استفاده کنی.

    درامد بالا و دائمی:

    درامد همیشه بالا و افزایشی داری ، از یه مقداری که بالاتر بفروشی درصدی بهت میدن که طبق آیین  نامه بیمه مرکزیه  ( باید دقت کنی که کدوم شرکت بیمه ای کارمزدت رو به موقع و در بهترین

    شرایط میده ، البته اینم بگم که بیمه ما این چند سال اخیر خودش رو کاملا ثابت کرده به نمایندهاش) و تمام این امتیازا مستقیم به حساب نماینده واریز میشه.

    نیازی به گرفتن دفتر کار نداری :

    تو این وضعیت رهن و اجاره بالای مغازه و دفتر وقتی اول کار خودت بخوای شروع کنی و بدون حامی یه نمایندگی رو تاسیس کنی، خیلی بهت فشار میاد و اصلا شاید پشیمون بشی ، خوب بودن نمایندگی بیمه داشتن اینه که تو خیلی راحت بدون گرفتن دفتر میتونی هم با دفتر ما و هم با شعبه اصلی مرکز استان خودت کار کنی و درامد داشته باشی ، تنها چیزی که لازم داری یه کیف و چند برگ کاغذ و یه خودکاره .

    مشتری هات تمومی ندارن:

    فرض کن بری رستوران بزنی علاوه بر تمام هزینه ای که باید برای گرفتن مکانشو و تبلیغاتو اینا انجام بدی باید بری دنبال مشتری بگردی حالا مگه قراره همون اول چندتا مشتری داشته باشی؟

    مثلا 200 نفر تو ماه اول ( تازه این فقط یه چیز حدودی و خوش بینانس و کمتر از اینه ) مردم از رستورانی که تازه باز شده و غذاهاش گرونه خرید نمیکنن که ، حالا تو باید هم قیمتارو پایین بیاری هم بهترین مواد غذایی رو بدی به مردم هم پول پرسنلو بدی ، هم سرماه که شد پول اب و برق و اجاره و خیلی چیزای دیگه  رو پرداخت کنی .

    ولی به جای رستوران و مغازه و….. میای خیلی راحت نمایندگی بیمه میگری ، هم یه حامی بزرگ پشتته و هم مشتری هات تمومی ندارن ، به اندازه 80 میلیون نفر مشتری داری که میتونی انواع بیمه  رو بهشون بفروشی و از همه نظر سود کنی (تازه برات اون بچهایی که به دنیا میان وجزو اون 80 میلیون نفر حساب نکردم )

    برای تبلیغات هزینه نمیکنی :

    شرکت بیمه ای که باهاش کار میکنی انقدر تبلیغ میکنه که تو دیگه نیاز نداری برای بیلبورد وتراکت و … پول اضافه بدی . یه شرکت معتبر مثل بیمه ما که وابسته به بانک ملت هستش ، تبلیغات گسترده ای

    داره و بانک ملت هم براش تبلیغات زیادی میکنه و بین مردم کاملا جا افتاده بهترین انتخابه  برای کسایی که میخوان نمایندگی بگیرن چون به راحتی از اولین روز میتونن مشتری هاشون رو پیدا کنن و بیمه نامه صادر کنن.

    برای اینکه بهتر و بیشتر از این شغل اطلاع پیدا کنید و بتونید برای گرفتن نمایندگی اقدام کنید با مشاورای ما تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x