بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

تورم بالای جامعه و خنثی سازی ان توسط بیمه عمر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه عمر چگونه اثر تورم بالای ایران بر سرمایه را خنثی میکند؟

    « بانک مرکزی نرخ تورم سال 1400 را 22 درصد اعلام کرده است ! »

    چرا به بیمه عمر نیاز داریم

    تورم به طور کلی باعث کاهش ارزش  پول میشود در سال های اخیر ، ایران تورم بالایی داشته و افراد مختلف حتی با سرمایه گذاری در بورس و بانک ها نتوانستند سرمایه خود را برای اینده ای با تورم تضمین کنند.

    حتی وجود کرونا و هزینه های بالای ان باعث شد بسیاری از افراد تمام پس انداز خود را صرف هزینه های بیمارستانی و خرید داروهای این بیماری کنند ، کسانی که عزیزان خود را از دست دادند هزینه بالاتری نیز متحمل شدند چه روحی و چه مالی، به تازگی گفته شده است برای خرید واکسن نیز باید هر فرد مبلغ سنگینی را پرداخت کنند ، این موضوع برای کسانی که سرپرست خود را از دست داده اند باعث نگرانی است که با بالا رفتن تورم چگونه قرار است هم هزینه زندگی و هم هزینه واکسنی که  برای زنده ماندن و رهایی از این بیماری لازم است پرداخت کنند؟

    بیمه عمر در شرایط سخت تورمی امسال و بیماری کرونا که حدود دو سال است باعث اسیب پذیری بالای مردم عزیز ایران شده به یاری می اید و با پرداخت خسارات بالا ونیز افزایش سوددهی بر اساس تورم سالانه کشور ،  سرمایه  بیمه گذاران را افزایش میدهد و ان تورمی را که با سرمایه گذاری در بورس و سپرده گذاری در بانک ها خنثی نمیشود را ، از بین میبرد.

    • بیمه عمر به طور خلاصه جهت  بهبود کیفیت زندگی و دور کردن اضطراب از افراد خانواده  برای اینده فرزندان و یا حوادثی است که ممکن است برای هر فردی پیش اید.

    خیلی ها هستند که فکرمیکنند با سرمایه گذاری در بیمه بعد از چند سال پولی که دریافت میکنند نسبت به قیمت های  ان زمان بسیار کم است ، در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه است ، شما میتوانید در یک سال مثلا یک گوشی موبایل به ارزش 4 میلیون تومان خریداری کنید ، در یک حادثه ؛ یا دزدیده میشود یا در اب افتاده ومیسوزد و یا در اثر ضربه کاملا بی استفاده میشود .

    حتی اگر هیچ یک از این اتفاقات پیش نیاید بعد از 1-2 سال از مد افتاده و یا کیفیت ان پایین می اید و مجبور هستید ان را عوض کنید ؛ در ان زمان این گوشی را چه مقدر از شما میخرند؟ شاید 2 میلیون این کاملا به ضرر شما تمام میشود و در اصل دارایی خود را از دست داده اید.

    حال تصور کنید به جای خرید گوشی 4 میلیون تومانی نصف همین مبلغ را بیمه عمر بخرید و سالیانه حدود 10 درصد نرخ تعدیل (از 5 تا 20 درصد نرخ تعدیل حق بیمه وجود دارد که به دلخواه بیمه گذار متغییر است) ، به طور تقریبی بعد از 5 سال که هم سود روز شمار و هم سود تضمینی و هم نرخ تعدیل را شامل میشود شما صاحب سود بالایی میشوید و اندوخته  شما نزدیک به 20 میلیون تومان میشود ، حالا شما فکر کنید داشتن این 20 میلیون که کاملا تضمین شده است بهتر است یا 1 میلیون تومانی که شاید ان گوشی موبایل به فروش برسد تازه اگر تا 5 سال سالم بماند؟

    برای مثال: شما سالانه 2 میلیون تومان پرداخت میکنید و 20 درصد تعدیل سالانه  بر اساس تورم دارید ، بیمه ما هم به صورت میانگین سالانه 25 % سود قطعی به شما میدهد ،  پس اندوخته شما هرسال حدود 45 % افزایش پیدا میکند.

    •  حالا اگر احساس کرید در سال هایی کمتر یا بیشتر از این حد بود با کاهش یا افزایش حق بیمه  میتوانید این مقدار را جبران نمایید.

    قابل ذکر است که شما در طی مدت این قرارداد اگر خدایی نکرده حادثه ای برایتان پیش امد و منجر به بستری و یا از کار افتادگی شد ویا به بیماری خاصی دچار شدید بیمه تمام هزینه هارا به شما میدهد بدون اینکه از ان مبلغ اندوخته شما کسر کند و حتی بعد از 10 سال هر مقدار هم که کم باشد بازهم مستمری ماهانه به شما میدهد.

    در حال حاضر بیمه ما که شرکت وابسته به بانک ملت است و چند سال متوالی است ، با بالاترین سوددهی که به 27.5% نیز رسیده است ، و با  بالاترین سطح توانگری مالی( رتبه یک در بین تمام شرکت های بیمه ) علاوه بر ارائه بیمه عمر به بیمه گذاران خود پوشش هایی برای دوران سخت کرونا ارائه میدهد تا حداقل بتواند از لحاظ مالی کمک حال انها شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x