بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

معرفی شرکت بیمه ما

معرفی شرکت بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • معرفی شرکت بیمه ما

    شرکت بیمه ما بیست و سومین شرکت بیمه خصوصی ایران است که از سال 1390 تشکیل شده و نام گذاری آن توسط جواد فرشباف ماهریان، رئیس کل آن دوران بیمه مرکزی ایران صورت گرفته است. گاهی اوقات مشاهده میشود به جای واژه « ما » از کلمه « ملت ایران» استفاده میشود؛ البته گاهی در تبلیغات شرکت این نام با فونت کوچکتر از کلمه « ما » در کنار اسم این بیمه قرار میگیرد .

    شعار شرکت بیمه ما در کمپین ها و تبلیغات « دست در دست ملت » است که برای بیان وابستگی و هم کاری با بانک ملت از آن استفاده می شود. شعبه اصلی این بیمه در میدان ونک (ابتدای خیابان ونک ) قرار دارد و یکی از نمایندگی های برتر شرکت بیمه ما که دارای لوح تقدیرهای زیادی است در نواب ( پایین تر از میدان جمهوری) قرار دارد و ساعت کاری آن از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر است. بیمه ما به واسطه پشتوانه های قوی که دارد توانسته است خیلی زود پیشرفت کند و در بین مردم بسیار جا افتاده شود. نام پشتوانه های این بیمه را در ادامه خدمت شما عرض میکنیم:

    • ده درصد سهام این شرکت متعلق به بانک ملت
    • پانزده درصد متعلق به کارکنان بانک ملت
    • بقیه هم از آن چند شرکت سرمایه‌ گذاری و اعتباری در زمینه فناوری و صنایع نفت است.

    همانطور که مشاهده میکنید بزرگترین پشتوانه بیمه ما بانک ملت است که در بین اکثریت مردم از اعتبار بالایی برخوردار است. همچنین این شرکت بیمه سهامی عام نمادی در بورس دارد که توانسته است حتی سهامدارن بورسی خود را مانند بیمه گذاران خود راضی کند و سود 100 درصدی نسبت به سال قبل در سال 1400 به آنها بدهد.

    مدیر عامل حال حاظر بیمه ما جنب آقای دکتر حجت بهاری فر هستند که دارای مدرک تحصیلی دکترای اقتصاد سلامت و کارشناسی ارشد علوم اقتصادی است. سوابق کاری ایشان شامل” عضو موظف هیات مدیره و ناظر حوزه فنی بیمه “ما” ، مدیر امور پشتیبانی شرکت  بیمه ایران، مدیر امور اداری شرکت  بیمه ایران، مدیر شعبه ممتاز پاسداران شرکت  بیمه ایران، رئیس اداره کل فنی  استان آذربایجان شرقی شرکت  بیمه ایران، معاون اداری و مالی  استان آذربایجان شرقی شرکت  بیمه ایران، رئیس اداره اشخاص  استان آذربایجان شرقی شرکت بیمه ایران، عضو اصلی و تمام وقت هسته گزینش استانداری استان آذربایجان شرقی، مدرس دانشگاه میشود.

    معرفی شرکت بیمه ما
    معرفی شرکت بیمه ما| معرفی بیمه ما| معرفی خدمات شرکت بیمه ما|بیمه ما| شرکت بیمه ما|

    سود 41%

    شرکت بیمه ما توانسته است در سال 1399 سود مشارکت در منافعی به میزان 41 درصد را به حساب بیمه گذاران خود واریز کند، این شرکت با این میزان سود توانسته است رکورد دیگر شرکت های بیمه را بشکاند و توجه تعداد بیشتری از متقاضیان بیمه را به خود جلب کند. همچنین تنها در ماه اول سال 1400 توانسته رکورد فروش بیمه نامه را در بین شرکت های بیمه  بزند. علاوه بر این افتخارات که تنها در یک سال اتفاق افتاده است شرکت بیمه ما فتخارات دیگری نیز دارد که تعدادی از آنها را در ادامه برای شما شرح میدهیم:

    جایزه ملی مدیریت مالی ایران

    مسئولیت اجتماعی مدیریت

    مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی

    لوح سپاس روابط عمومی برتر

    لوح انجمن حسابرسان داخلی

    جایزه استاندارد 34000

    کیش اینوکس

    ارزیابی انفورماتیک

    جایزه ملی محیط زیست

    تندیس سیمین جایزه مدیریت مالی ایران

    نشان برنزین مسئولیت اجتماعی ایران

    گواهینامه مدیریت ریسک

    شرکت بیمه ما تمامی رشته های بیمه ای را پوشش میدهد و حتی جزو محدود شرکت های بیمه است که بیمه تکمیلی انفرادی را ارائه میدهد. دیگر بیمه نامه های این شرکت شامل:

    بیمه آتش سوزی، بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه های مهندس، بیمه های مسئولیت مانند مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه اتومبیل، بیمه های خاص که شامل اسب و پول میشود، بیمه اشخاص، بیمه های باربری میشود که میتوانید شرایط و توضیحات هر کدام را از سایت بیمه ما به نشانی  www.bimema.ir  مشاهده کنید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x