بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

سود بیمه عمر و سرمایه گذاری

سود بیمه عمر و سرمایه گذاری
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • سود بیمه عمر و سرمایه گذاری

    با شناخت بیمه عمر بیمه ما؛ دیگر نگران آینده خود نباشید!

    برای سرمایه گذاری در یک شغل یا بانک. کسب سود های بالا در آن چه مقدار پول و سرمایه غیر نقدی نیاز دارید؟ برای اینکه بتوانید جواب این سوال را بدهید باید شیوه های مختلف سرمایه گذاری و صنعت های مختلف برای سرمایه گذاری را امتحان کنید که این کار ریسک بالایی دارد و ممکن است در راه سنجش همان سرمایه ای را هم که دارید را از دست بدهید. اما موردی هست که سرمایه گذاری در آن بسیار مطمئن است و شما بدون نگرانی از ضرر کردن میتوانید پس انداز و سرمایه گذاری کنید.

    حتی در زمانی که تمامی شغل ها و صنایع در حال ضرر کردن هستند این صنعت به شما سود میدهد. جالبی این صنعت این است که شما حتی میتوانید با سرمایه های پایین هرساله سود بالایی داشته باشید و کم کم مبلغی را برای آینده خود و فرزندانتان پس انداز کنید و در حین پس انداز کردن میتوانید در زمان بروز حادثه و صدمه های مالی بدون نگرانی به معالجه و درمان بپردازید و خیالتان از بابت پرداخت هزینه ها راحت باشد. این قرارداد پر سود بیمه عمر است.

    شما میتوانید به راحتی با مبلغ کم که به صورت سالانه و ماهانه میتوانید آن را پرداخت کنید سود بالایی را در سال های متوالی به دست آورید البته هر شرکت بیمه ای سود بالا و قطعی به شما نمیدهد و گاهی اوقات حتی سود را به حساب بیمه ای فرد به دلایل مختلف واریز نمیکنند برای همین باید شرکت بیمه ای که میخواهید از آن بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری دریافت کنید را به طور کامل بررسی کنید.

    اگر کمی سرچ کنید  متوجه خواهید شد که بهترین شرکت بیمه ای آن است که، سود مشارکت در منافع بالایی داشته باشد، توانگری مالی بالایی داشته باشد تا در زمان برخورد به مشکل بتواند به راحتی تماما پول بیمه گذاران را پرداخت کند و از آن چیزی کم نکند،

    همچنین در رابطه با بیمه های عمر و سرمایه گذاری مهم است که سقف هر کدام از پوشش های آن چه قدر است و هر چه قدر که بالا باشد شما خیالتان از بابت زمان هایی که در اثر حادثه یا بیماری  خاصی به پزشک مراجعه میکنید راحت است و حتی میدانید که اگر در صورت حادثه مشکل جانی برای شما پیش آید خانواده شما در آرامش و بدون دغدغه مالی میتوانند به راحتی زندگی خود را بگذرانند. همچنین بیمه های عمر و سرمایه گذاری مزیتی دارند که بیشتر افراد به این دلیل به سمت آنها میروند. و آن امکان بازنشستگی در مدت 10 سال است.

    سود بیمه عمر و سرمایه گذاری
    سود بیمه عمر و سرمایه گذاری| بیمه عمر| بیمه سرمایه گذاری| سود بیمه عمر|

    سود سال 99

    شرکت بیمه ما که پشتوانه قوی دارد؛ در ماه های پایانی سال 99 و ماه های ابتدایی قرن جدید این افتخار را داشته که توانسته رضایت بیمه گذاران قدیم خود را جلب کرده و به پشتوانه رضایت مردم بالاترین میزان فروش بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را داشته باشد و رکورد شرکت های بیمه ای را بشکاند.

    شرکت بیمه ما با داشتن بالاترین سقف پرداختی حق بیمه سالانه و نیز بالاترین نرخ سود مشارکت در منافع که در سال 99 به 41 درصد رسیده است نظر بسیاری از مردم را به خود منعطف کرده است. شرکت سهامی بیمه ما همچنین در بورس هم رشد صد درصدی داشته و رضایت سهامداران را نیز توانسته جلب کند. با توجه به مواردی که گفته شد و دلایل بیشمار دیگر بیمه ما بهترین مکان برای سرمایه گذاری و دریافت سود بالا در مدت کوتاه 10 ساله است.

    بیمه ما به فکر جوانان جویای کار نیز بوده است و شرایط اعطای نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری را در مدت کوتاه و بدون نیاز به هیچ سرمایه اولیه ای را فراهم کرده تا علاوه بر دریافت سود از بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بتوانند از فروش این بیمه نامه ها درآمد زایی داشته باشند و با برترین شرکت بیمه ای هم از نظر مردم و هم از نظر بیمه مرکزی همکاری داشته باشند.

    برای اطلاع و دریافت بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری میتوانید با شماره های موجود سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

     
    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x