بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

آیا قیمت بیمه عمر افزایش یافته؟

قیمت بیمه عمر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • آیا قیمت بیمه عمر افزایش یافته؟

    افزایش 39 تا 40 درصدی حق بیمه سال 1400

    بیمه یکی از اصلی ترین نیاز های مردم هر کشوری است و در زمان سختی و بیماری هر چه قدر هم کم فریادرس کارگران افراد با درآمد پایین است تا نگران پرداخت هزینه های بستری و بیمارستانی نباشند و تنها به فکر به دست آوردن سلامتی خود باشند اما هرساله با وجود افزایش نرخ این بیمه کارفرماها توانایی کمتری برای بیمه کردن کارگران خود دارند و در این صورت کارگران و نیروی کار کمتری را استخدام میکنند و در این صورت به چرخه اقتصادی ضرر بزرگی وارد میشود.

     همانطور که گفتیم هر ساله با توجه به تورم، حق بیمه هم افزایش پیدا میکند. در سال 1400 میزان حق بیمه تامین اجتماعی افزایش زیادی داشت و رشد 39 تا 40 درصدی را تجربه کرد، و این حجم افزایش کارفرما را متضرر می ‌کند. کارخانه‌ها بیشتر از همه دچار زیان می ‌شوند و اجناس ایرانی برخلاف اجناس وارداتی در ماه‌های گذشته با افزایش قیمت مواجه شده بودند. وقتی یک تولید کننده مجبور است 39 تا 40 درصد حق بیمه بیشتری پرداخت کند، ناچار است که محصول خود را هم به همان نسبتا گران کند و با توجه به حقوق کم و مشکلات مالی این محصول کمتر در بازار به فروش میرسد.

    با این وجود بیمه کردن خود کارگر به صورت جداگانه نیز هزینه بالایی دارد و به صرفه نیست زیرا حقوق دریافتی آن بعد بازنشستگی کفاف گذران زندگی را نمیدهد. از این رو باید به فکر بیمه ای بود که هم قیمت پایینی داشته باشد هم مستمری خوبی بعد از بازنشستگی بدهد و هم پوشش های مناسب درمانی داشته باشد.

    شرکت های بیمه برای آسایش کارگران بیمه نامه هایی را ایجاد کرده اند به نام بیمه عمر و سرمایه گذاری که با توجه به درآمد و سرمایه کارگران مبالغ مختلفی دارد و حتی کمترین مبلغ آن با توجه به رشد تورم بالاتر میرود و باعث میشود که متناسب با روز رشد کند و در زمان بازنشستگی مبلغ مناسبی به عنوان مستمری دریافت کنند.

    در بین شرکت های بیمه ای، بیمه ما که بیمه بانک ملت است توانسته در سال 1399 سودی به میزان 41 درصد به بیمه گذاران خود در همه اصناف پرداخت کند و به این صورت در صدر شرکت های بیمه ای قرار بگیرد. زیرا هر چه سود مشارکت در منافع واریز شده به حساب بیمه گذاران در یک شرکت بیشتر باشد نشان دهنده بهتر بودن آن شرکت بیمه است زیرا باعث افزایش اندوخته و بیشتر شدن میزان اندوخته و سرمایه فرد میشود.

    قیمت بیمه عمر
    قیمت بیمه عمر| قیمت بیمه سرمایه گذاری چقدر است؟ آیا بیمه عمر افزایش قیمت داشته؟|

    بیمه های عمر و سرمایه گذاری علاوه بر سود دهی پوشش های بیمه ای خاصی دارند که برای کارگران که در خط تولید کار میکنند بسیار ضروری است در ادامه پوشش های بیمه ای بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه ما را به شما معرفی میکنیم:

    1. اصلی ترین پوشش بیمه عمر ، سرمایه فوت به هر علت است. میزان سرمایه فوت بر اساس حق بیمه پرداختی ماهانه و سالانه  هر فرد محاسبه می‎ شود و در جدول بیمه عمر که همراه بیمه نامه به شما داده میشود قابل مشاهده می ‎باشد. در صورت فوت عادی فرد بیمه شده سرمایه فوت عادی به ذینفعان بیمه نامه که توسط خود فرد بیمه گذار گفته شده است پرداخت می‌ شود.
    2. پوشش فوت در اثر حادثه برای زمانی است که اگر فرد در اثر حادثه فوت نماید، شرکت بیمه چند برابر سرمایه فوت عادی به همراه اندوخته بیمه نامه او را به ذینفعان بیمه عمر پرداخت میکند. بر اساس مصوبه جدید در برخی از شرکت‌های بیمه سقف خاصی برای پوشش سرمایه فوت  وجود ندارد و با پرداخت حق بیمه بالاتر می توانید پوشش بیشتری هم داشته باشید.
    3. پوشش بعدی پوشش از کار افتادگی است که برای افرادی که در مناطق پر خطر هستند بسیار توصیه میشود. در این پوشش بیمه شده در صورتی که از نظر شرکت بیمه در صورت بروز حادثه از کارافتاده اعلام شود، تا پایان قرارداد بیمه‌ ای از پرداخت حق بیمه معاف شده و شرکت بیمه بر اساس شرایط بیمه نامه حق بیمه را خودش پرداخت می‌کند و مبلغی را به عنوان سرمایه از کارافتادگی به وی پرداخت می ‌کند و به بیمه گذاران عزیز مستمری از کار افتادگی هم داده میشود.
    4. پوشش بعدی برای هزینه های بیمارستانی و نقص عضو است. یعنی اگر فرد در اثر بروز حادثه ای به بیمارستان منتقل شود تمامی هزینه های بیمارستانی و نقص عضو توسط بیمه نامه او پرداخت میشود.
    5. پوشش بیماری ها خاص که در این سال ها به دلیل زیاد شدن سرطان ها بسیار لازم شده است به این صورت است که  هزینه درمان برای 5 بیماری خاص پرداخت می ‌شود. منظور از بیماری‌های خاص در شرکت بیمه ما، پنج بیماری سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان است. که بر خلاف دیگر شرکت های بیمه هر ساله میتوان در صورت به وجود آمدن بیماری ها هزینه آن را از شرکت بیمه ما دریافت کرد.
    6. در صورتی که از کار افتاده شوید شرکت بیمه بر اساس پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در اثر از کار افتادگی از شما هیچ هزینه ای را دریافت نمیکند و مستمری نیز داده میشود.

    قیمت بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    قیمت و هزینه این بیمه نامه بر اساس توانایی مالی فرد تعیین میشود یعنی  میتوان بین 2 تا 40 میلیون تومان بیمه نامه دریافت کرد که این مبلغ به صورت سالانه است و میتوان به صورت 3 ماهه و 6 ماهه و یکجا نیز آن  را پرداخت  کرد تا به کارگران عزیز فشار وارد نشود.

    برای اینکه بیمه عمر و سرمایه گذرای مناسب با خود را دریافت کنید میتوانید با مشاوران ما از طریق شماره های موجود رد سایت تماس حاصل فرمایید و سپس با گفتن شرایط سنی و شغلی و مبلغی که توانایی پرداختش را دارید بیمه نامه عمر مناسب خود را دریافت کنید.

    بعد از دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما از تخفیف های بالا بر روی بیمه بدنه و ثالث و آتش سوزی نیز بهره مند خواهید شد. همچنین بیمه تکمیلی انفرادی نیز برای  دارندگان بیمه عمر از شرکت بیمه ما در کمترین زمان ممکن صادر میشود تا از همه لحاظ جان و مال کارگران عزیز بیمه شود.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x