بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

3 روش استعلام بیمه تامین اجتماعی و عمر

استعلام بیمه تامین اجتماعی و عمر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 3 روش استعلام بیمه تامین اجتماعی و عمر و سرمایه گذاری

    همه ما بیمه تامین اجتماعی را برای بازنشستگی آن میشناسیم  و به همین دلیل به سوابق بیمه ای خود در تامین اجتماعی نیاز داریم تا بتوانیم زمان بازنشستگی و مبلغ حقوق را در آن ببینید. اگر شما در هریک از شعب سازمان تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت کنید، برای شما سابقه بیمه رد می‌شود. علاوه‌ بر‌ این می‎توانید هر ماه پرداخت حق‌ بیمه را به صورت آنلاین مشاهده کرده و مطمئن شوید کارفرمای شما این مبلغ را پرداخت کرده است یا خیر.

    گاهی پیش می‌آید که در چندین شعبه تامین اجتماعی سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشید. در چنین شرایطی می‌توانید به آخرین شعبه‌ای که حق بیمه تامین اجتماعی را پرداخت کرده‌اید مراجعه کنید و نسبت به جمع ‌آوری تمامی پرداختی‌های خود اقدام نمایید. البته باید برای بازنشستگی تمامی سوابق بیمه ای را به یک شعبه منتقل کنید تا بتوانید کارهای خود را از پیش بگیرید.

    برای استعلام گرفتن سوابق بیمه تامین اجتماعی راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه 3 مورد آن را به شما معرفی میکنیم. اما نکته مهم درباره مشاهده سوابق بیمه اجتماعی این است که برای نگاه کردن سوابق بیمه در صفحه سوابق ثبت نام کنید که کار بسیار آسانی است.

    استعلام بیمه تامین اجتماعی و عمر
    استعلام بیمه تامین اجتماعی و عمر| استعلام سابقه بیمه عمر| استعلام سابقه بیمه تامین اجتماعی|
    1. شماره گیری کد USSD و استعلام سوابق بیمه با موبایل:

    افرادی که بیمه تامین اجتماعی دارند و جزو مشترکین همراه اول هستند ، می‌توانند کد دستوری *۱۴۲# را شماره‌ گیری کرده آخرین و سابقه را استعلام نمایند.

    برای مشترکین ایرانسل نیز با شماره‌گیری *۱۴۲۰# استعلام آخرین سابقه مهیا است.

    هریک از این مشترکین بعد از شماره‌ گیری کدهای ذکر شده باید گزینه تامین اجتماعی را انتخاب کنند و در منوی باز شده استعلام و آخرین سابقه را انتخاب نمایند. در بخش بعدی کد ملی را وارد کرده و سوابق بیمه‎ ای را مشاهده کنید.

    1. شماره گیری کد USSD و استعلام سوابق بیمه با موبایل:

    مشاهده‌ ی سوابق پرداخت بیمه با استفاده از اپلیکیشن تامین اجتماعی امکان‌ پذیر است. بعد از این‌ که اپلیکیشن را دانلود و نصب کردید علاوه بر مشاهده سوابق بیمه، به خدماتی دسترسی دارید که شامل موارد زیر است:

    فیش حقوق مستمری

    نوبت‌دهی اینترنتی

    برگ پرداخت حق بیمه

    1. مراجعه به سایت تامین اجتماعی و مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی:

    ابتدا به سایت بیمه تامین اجتماعی وارد شوید   https://eservices.tamin.ir/view/#/main  در اینجا کد ملی و رمز عبور را وارد کنید. در صورتی که از قبل در سامانه ثبت نکرده اید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

    پس از باز شدن سایت، از منوی بالا، روی بیمه شدگان رفته و بعد خدمات سابقه و بعد کلیه سوابق را کلیک کنید. در صفحه جدید باز شده میتوانید کلیه سوابق را مشاهده کنید.

    استعلام بیمه تامین اجتماعی و عمر
    استعلام بیمه تامین اجتماعی و عمر| استعلام سابقه بیمه عمر| استعلام سابقه بیمه تامین اجتماعی|

    علاوه بر بیمه تامین اجتماعی بیمه عمر و سرمایه گذاری نیز امروزه برای دریافت بازنشستگی و نیز سوددهی استفاده میشود و دیدن سوابق بیمه نیز برای این بیمه اهمیت بالایی دارد، اگر بیمه عمر و سرمایه گذاری خود را از بیمه ما خریداری کرده اید با مراجعه به سایت بیمه ما و رفتن به قسمت دسترسی مشتریان https://bimema.ir/customer-access  و سپس  کلیک بر روی ورود به پنل کاربری، بیمه عمر و سرمایه گذاری و وارد کردن اطلاعات خود میتوانید وارد صفحه سوابق بیمه ای  خود را شوید و در آنجا به راحتی سودهای تعلق گرفته، را مشاهده کنید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x