بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

قیمت بیمه تکمیلی چه طور محاسبه می‌شود؟

قیمت بیمه تکمیلی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • قیمت بیمه تکمیلی چه طور محاسبه می‌شود؟

    بیمه درمان تکمیلی هزینه ‌های بیمارستانی و جراحی ناشی از بیماری یا حادثه و سایر پوشش‌ های اضافی درمانی بیمه ‌شدگان که تحت پوشش بیمه های پایه مانند تامین اجتماعی نیست را پوشش میدهد.

    حق بیمه مبلغی است که بیمه ‌گذار باید در مقابل تعهدات و خدمات بیمه ‌گر بپردازد، این حق بیمه تنها برای بیمه های تکمیلی نیست و برای تمامی بیمه ها مانند عمر و سرمایه گذاری و آتش سوزی و … نیز باید این حق بیمه پرداخت شود و نباید آن را به عنوان یک هزینه دانست زیرا با پرداخت مبلغ مشخص به صورت سالیانه به بیمه تکمیلی شما در زمان مراجعه به بیمارستان دیگر نیاز به پرداخت هزینه ای ندارید و این موضوع با توجه به بالا رفتن هزینه های درمان و دارو … بعد از همه گیری ویروس کرونا بسیار مهم شده است.

    البته بیمه شده یا بیمه گذار نیز به میزان بسیار ناچیزی در  پرداخت این هزینه ها سهم دارد! سهم بیمه‌ شده از خسارت قابل پرداخت است که میزان آن معمولا بین 10 تا 30 درصد متفاوت است که به آن در اصطلاح فرانشیز بیمه تکمیلی میگویند.

    هر شرکت بیمه ای هنگام استعلام قیمت بیمه گذاران فرانشیز مد نظر خود را برای هر پوشش اعلام میکنند، با کاهش درصد فرانشیز، حق ‌بیمه افزایش می‌ یابد. فرانشیز بیمه تکمیلی انفرادی شرکت بیمه ما 30 درصد است که در صورت داشتن بیمه پایه مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی و…. این 30 درصد نیز پرداخت میشود و  فرد نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد.

    قیمت بیمه تکمیلی
    قیمت بیمه تکمیلی| حق بیمه تکمیلی| بیمه تکمیلی|

    قیمت بیمه تکمیلی در بیمه‌ های تکمیلی گروهی بر اساس عوامل زیر تعیین می‌ شود، البته در صوت بالا رفتن تعداد پرسنل و افرادی که تحت پوشش بیمه قرار میگیرند حق بیمه پرداختی بابت بیمه تکمیلی گروهی کمتر میشود:

    1. سن بیمه ‌شده‌ ها
    2. شغل بیمه ‌شده‌ها
    3. تعداد پرسنل
    4. میزان تعهدات درخواستی

    قیمت بیمه تکمیلی انفرادی به چه عواملی بستگی دارد؟

    در بیمه تکمیلی انفرادی که تعداد شرکت هایی که این بیمه نامه تکمیلی را ارائه میدهند بسیار محدود می باشند نیز مثل بیمه تکمیلی گروهی، عواملی مثل سن و شغل بیمه‌ شده و میزان تعهد درخواستی روی قیمت بیمه تکمیلی تأثیر دارد؛ به علاوه میزان سلامتی بیمه ‌شده هم روی مبلغ حق بیمه تأثیر گذار است یعنی اگر بیمه‌ شده در زمان خرید بیمه بیماری خاصی داشته باشد، شرکت بیمه بر اساس نظر پزشک معتمد خود ممکن است حق بیمه او را افزایش دهد و یا اصلا مشکلات به وجود آمده ناشی از آن بیماری را به طور کامل استثنا کند.

    چگونه میتوان هزینه بیمه تکمیلی را کاهش داد؟

    یکی از روش‌ های کاهش هزینه ‌های بیمه تکمیلی، استفاده از بیمه تکمیلی گروهی برای گروه های با تعداد بسیار بالا است؛ چون در این نوع بیمه ها معمولا فرانشیز حذف می شود همچنین در بعضی از شرکت‌ های بیمه اگر کل حق بیمه تکمیلی خود را به صورت یک جا و سالانه پرداخت کنید، مشمول تخفیف می‌شوید.

    قیمت بیمه تکمیلی
    قیمت بیمه تکمیلی| حق بیمه تکمیلی| بیمه تکمیلی|

    البته این موضوع تنها برای بیمه های تکمیلی گروهی است و بیمه های تکمیلی انفرادی مبالغ ثابتی دارند و نمیتوان در قیمت آنها تغییری ایجاد کرد؛ مگر اینکه طرح های پایین را انتخاب کنید که مبلغ حق بیمه آنها کمتر است و البته پوشش هایی که ارائه میدهند کمتر است و میزان پرداخت خسارت آن براب پوشش های ارائه شده کم است.

    بیمه های تکمیلی انفرادی برای چه پوشش هایی  حق بیمه دریافت میکنند؟

    1. جبران هزینه‌ های بستری در بیمارستان جهت درمان طبی، جراحی‌ های عمومی و تخصصی.
    2. جبران هزینه‌ های زایمان شامل زایمان طبیعی ، سزارین و كورتاژ تشخیصی.
    3. جبران هزینه‌ های پاراكلینیكی شامل: سونوگرافی، ماموگرافی، رادیوتراپی، انواع اسكن، انواع سی‌تی‌اسكن، ام ـ آر ـ آی، اكو كاردیوگرافی، تست ورزش، نوار عضله، نوار عصب، نوار مغز و آنژیوگرافی چشم.
    4. جبران هزینه های جراحی‌ های سرپایی شامل: شكستگی‌ ها، گچ گیری، ختنه، بخیه، كرایوتراپی، اكسیزیون ، لیبوم ، تخلیه كیست و لیزر درمانی.
    5. جبران هزینه‌ های رفع عیوب انكساری چشم.
    6. جبران هزینه‌ های سرویس دهی آمبولانس.
    7. جبران هزینه‌ های دندانپزشكی.
    8. جبران هزینه‌ های دارو، ویزیت، آزمایش و رادیولوژی.

    آیا حق بیمه کودکان با بیمه تکمیلی بزرگسالان متفاوت است؟

    فرزندان پسر تا سن ۲۲ سال تمام و در صورت اشتغال به تحصیل با ارائه گواهی تحصیلی تمام وقت تا سن ۲۵ سال تمام، در مورد دانشجویان، با ارائه گواهی تحصیلی تا سن ۲۵ سال تمام و در مورد دانشجویان پزشكی و دكترا تا سن ۲۶ سال تمام و فرزندان دختر تا زمان ازدواج و یا اشتغال به تحصیل میتوانند از بیمه تکمیلی همراه خانواده استفاده کنند که در هر شرایط و با هر سنی حق بیمه کامل و مانند یک فرد بزرگسال باید برای آنها پرداخت شود.

    بیمه تکمیلی انفرادی با حق بیمه کم و پوشش های بالا و پرداخت خسارت راحت را از کدام شرکت بیمه ای میتوان خریداری کرد؟

    بیمه تکمیلی انفرادی با بیشترین پوشش ها و پرداخت مناسب ترین حق بیمه را از کدام شرکت بیمه ای معتبر میتوان خریداری کرد؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی و بیمه های خودرو مانند شخص ثالث و بدنه به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    قیمت بیمه تکمیلی
    قیمت بیمه تکمیلی| حق بیمه تکمیلی| بیمه تکمیلی|

    چگونه میتوان از بیمه ما، بیمه درمان تکمیلی انفرادی را خریداری کرد؟

    برای تهیه بیمه تکمیلی ما برای بک خانواده تنها کافیست سرپرست یک بیمه عمر و سرمایه گذاری دریافت کند و دیگر اعضای خانواده از طریق سرپرست خانواده بیمه تکمیلی را دریافت میکنند؛ بيمه شدگان در انتخاب پزشك و بيمارستان در سراسر كشور آزاد هستند و میتوانند با دریافت معرفی نامه ( در مراکز طرف قرارداد که در سایت نام و آدرس آنها قرار گرفته است ) و یا به صورت آزاد به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

    مدارک لازم جهت دریافت بیمه تکمیلی انفرادی بیمه ما به شرح زیر است:

    1. تکمیل فرم ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد درﻣﺎن خانواده (ﻓﻘﻂ ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺪه اﺻﻠﯽ)
    1. تکمیل فرم پرسشنامه پزشکی (تمامی اعضا خانواده تحت تکفل شامل همسر و فرزندان )
    2. شماره ﺷﺒﺎ ﺑﯿﻤﻪ ﮔﺬار اﺻﻠﯽ جهت پرداخت خسارت

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x