بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

مشاغل سخت و زیان آور و بیمه هایی که میتوان برای آنها دریافت کرد!

مشاغل سخت و زیان آور
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • مشاغل سخت کدام اند و کدام بیمه ها را برای آنها میتوان خریداری کرد؟

    طبق آمار وزارت کار هر سال حدود ۱۳ هزار حادثه ناشی از کار در ایران رخ می ‌دهد. بعضی از شغل‌ ها به خاطر محیط‌ کاری یا مواد و وسایلی که کارگر با آن‌ ها سروکار دارد، خطرناک‌ تر هستند و استرس بیشتری دارند و جسم و روان کارگر در این کارها تحت الشعاع قرار میگیرد به همین دلیل به آنها مشاغل سخت می گویند و نیز طبق قانون کار برای آنها شرایط خاصی در نظر گرفته خواهد شد. در ادامه این نوشته میتوانید با کارهای سخت از نظر  وزارت کار آشنا شوید و بهترین بیمه را برای دوران بازنشستگی یا حادثه دریافت کنید.

    انواع مشاغل سخت و زیان آور کدام اند؟

    طبق دستور شورای عالی کار ، مشاغل سخت و زیان آور به دو دسته تقسیم میشوند:

    • ماهیت مشاغل گروه الف سخت و زیان ‌آور است؛ اما کارفرما می‌ تواند و باید با استفاده از تمهیدات ایمنی/ بهداشتی سختی و زیان آوری آن ‌ها را کاهش دهد یا از بین ببرد.
    • مشاغل سخت و زیان‌ آور گروه ب که با استفاده از تمهیدات ایمنی/ بهداشتی هم همچنان خطرات و ریسک بسیار بالایی دارند، این مشاغل با همه تمهیدات کارفرما همچنان اثرات منفی و خطرات بالایی برای سلامی کارگر دارند.
    مشاغل سخت و زیان آور
    مشاغل سخت و زیان آور|مشاغل سخت| شغل سخت|

    لیست مشاغل سخت و زیان آور را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

    1. کار در معدن
    2. کار استخراخ
    3. کار در مخازن سر بسته
    4. کار مستمر در مجاورت کوره‌ های ذوب
    5. کارگران شاغل در کارگاه‌ها
    6. کار در دامداری‌ ها و مراکز پروش طیور
    7. کار در ارتفاع
    8. کار بر روی دکل ‌های برق
    9. مشاغل مربوط به آسفالت خیابان‌ ها
    10. جوشکاری
    11. کار با مواد رادیو اکتیو
    12. کار در محل‌ های پر فشار
    13. کار در محیط‌ های پر سر و صدا به صورتی که بر روی شنوایی تاثیر بگذارد
    14. کار با مواد شیمیایی
    15. کار با مواد پر ارتعاش
    16. خبرنگاری
    17. آتش‌ نشانی
    18. حمل و نقل بار
    19. رانندگان وزارت راه و شهر سازی در جاده ها
    20. رانندگان مسافربری درون شهری و برون شهری
    21. هوشبری
    22. مامایی
    23. فوریت‌ های پزشکی
    24. کارشناس علوم آزمایشگاهی

    با توجه به اینکه افرادی که در مشاغل بالا مشغول به کار و فعالیت هستند به جای 30 سال با 15 سال سابقه کار میتوانند بازنشست شوند، اما حقوق دریافتی برای این مشاغل زیاد نیست و البته بیمه ای که تحت پوشش آن قرار میگیرند نیز ویژگی های خاصی برای آنها ندارد و اگر در حین کار دچار نقص عضو یا از کار افتادگی شوند، بیمه تنها به میزان همان سال به آنها حقوق میدهد و هزینه ای بابت مشکلات دیگر به این افراد پرداخت نمیکند.

    شرکت های بیمه خصوصی با توجه به سختی کار و خطراتی که ممکن است برای این افراد به وجود آید، پوشش های متنوعی را جمع آوری کردند که با آنها فرد مشغول به کار در یکی از حرفه های بالا میتواند خود را در برابر تمامی خطرات و مشکلات بیمه کند به صورتی که حتی در صورت از کار افتادگی توسط این بیمه نامه فرد میتواند مستمری دریافت کند و هزینه های درمان خود را بپردازد و سابقه بیمه نیز برای او رد شود.

    بیمه نامه ای که توسط بیمه های خصوصی ارائه شده است، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری می باشد، این بیمه نامه هم حیات و هم بعد از فوت فرد را تحت پوشش خود قرار میدهد، و شما عزیزان با پرداخت حق بیمه حداقلی میتوانید تحت پوشش این بیمه قرار گیرید، بیمه عمر و سرمایه گذاری برای مشاغل سخت و زیان آور ویژگی های بسیار زیادی دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره میکنیم:

    1. از کار افتادگی کامل و دائم: معافیت از پرداخت حق بیمه «فردی که از کار افتاده میشود تا پایان زمان بیمه لازم به پرداخت بیمه نیست؛ میزان پرداختی مستمری این پوشش بیمه عمر 3 برابر آخرین پرداختی حق بیمه سال است؛ برای داشتن این حق بیمه حتما باید شاغل باشد و سنش بین 18-60 سال داشته باشد اگر از کار افتادگی در اثر بیماری باشد حتما باید یکسال از صدور و برقراری بیمه گذشته باشد و بیماری فرد 6 ماه مداوم ادامه داشته باشد.
    | مشاغل سخت و زیان آور و بیمه هایی که میتوان برای آنها دریافت کرد!| بیمه ما |شرکت بیمه ما | وابسته به بانک ملت | سایت بیمه ما|بیمه عمر | بیمه مسئولیت
    مشاغل سخت و زیان آور|مشاغل سخت| شغل سخت|
    1. پوشش بعدی برای هزینه های بیمارستانی و نقص عضو است. یعنی اگر فرد در اثر بروز حادثه ای به بیمارستان منتقل شود تمامی هزینه های بیمارستانی و نقص عضو توسط بیمه نامه او پرداخت میشود.
    1. پوشش بیماری ها خاص برای مشاغل سخت و زیان آور که در مواجه با مواد مختلف و بیماری زا قرار دارند بسیار لازم شده است به این صورت است که هزینه درمان برای 5 بیماری خاص پرداخت می ‌شود. منظور از بیماری‌ های خاص، پنج بیماری سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان است. که بر خلاف دیگر شرکت های بیمه هر ساله میتوان در صورت به وجود آمدن بیماری ها هزینه آن را از شرکت بیمه ما دریافت کرد.
    2. اصلی ترین پوشش بیمه عمر ، سرمایه فوت به هر علت است. میزان سرمایه فوت بر اساس حق بیمه پرداختی سالانه هر فرد محاسبه می‎ شود و در جدول بیمه عمر که همراه بیمه نامه به شما داده میشود قابل مشاهده می ‎باشد.
    3. پوشش فوت در اثر حادثه برای زمانی است که اگر فرد در اثر حادثه فوت نماید، شرکت بیمه چند برابر سرمایه فوت عادی به همراه اندوخته بیمه نامه او را به ذینفعان بیمه عمر پرداخت میکند. بر اساس مصوبه جدید در برخی از شرکت‌ های بیمه سقف خاصی برای پوشش سرمایه فوت  وجود ندارد و با پرداخت حق بیمه بالاتر می توانید پوشش بیشتری هم داشته باشید.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری برای مشاغل سخت و زیان آور را از کدام شرکت خریداری  کنیم تا بیشترین پوشش و بیشترین سود را داشته باشد؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی و بیمه های خودرو مانند شخص ثالث و بدنه به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x