بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

فروش22 هزار میلیارد ریالی بیمه ما

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما در صدر فروش بیمه نامه با فروش بیست و دو هزار میلیارد ریالی

    شرکت بیمه ما به عنوان یک شرکت خصوصی در زمینه صنعت بیمه که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است موفق شده در دهمین سال فعالیت خود با به کار گیری استراتژی های تبیین شده در راستای بهینه ‌سازی پرتفوی، مدیریت ریسک، تمرکز بر جذب رشته های کم ریسک و ارتقای توانمندی های شبکه فروش، تا تاریخ 30 دیماه 1400، بیست و دو هزار میلیارد ریال پرتفوی کسب کند.
    طبق گزارش روابط عمومی ” بیمه ما” با دریافت گزارش عملکرد منتهی به آخر دی ماه سال 1400 این شرکت بیمه ای توانسته بیست و دو هزار میلیارد ریال پرتفوی به دست آورد.
    طبق گزارشات و بررسی های بیمه ما، طی ده ماه سال 1400 رشته بیمه ‌های آتش سوزی با 101 درصد، رشته بیمه‌ های باربری با 77 درصد و بیمه های مسئولیت با 63 درصد رشد را در حق بیمه نسبت به دی ماه سال 1399 به خود اختصاص داده است.
    از جمله ویژگی ها و پوشش هایی که باعث افزایش خرید بیمه نامه آتش سوزی از جانب مردم ایران شده است میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    آتشسوزی
    صاعقه
    انفجار
    زلزله
    فوران آتش فشان
    سیل و طغیان آب رودخانه و دریا و…
    طوفان گردباد و تندباد
    ضایعات ناشی از ذوب برف و نفوذ آب باران
    سقوط هواپیما
    ضایعات ناشی از ترکیدگی لوله آب
    سرقت با شکستن حرز
    هزینه پاکسازی محل ( بعد از به وجود آمدن خسارت)
    رانش زمین
    ریزش سقف ناشی از سنگینی برف
    برخورد جسم خارجی
    سقوط بهمن
    ریزش وفروکش دیواره چاه آب و فاضلاب
    مسئولیت مالی در قبال همسایگان ناشی از خطرات آتش سوزی، انفجار و ترکیدگی لوله آب
    در بین پوشش های نام برده، 3 پوشش اول، در دسته پوشش های اصلی و دیگر موارد ذکر شده در دسته پوشش های فرعی بیمه آتش سوزی بیمه ما قرار میگیرند که برای دریافت آنها باید مبلغی اضافه را پرداخت کرد.
    به علاوه تخفیف ها و جشنواره هایی که در آن بیمه آتش سوزی به صورت رایگان ارائه شده است در رشد فروش بیمه نامه آتش سوزی بی تاثیر نبوده است.
    بیمه های مسئولیت بیمه ما نیز به دلیل تنوع بسیار بالا و پوشش های مناسبی که دارد باعث مورد توجه قرار گرفتن از جانب مردم شده است؛ تعدادی از بیمه های مسئولیت بیمه ما که استقبال بالایی را در سال جاری داشته اند به شرح ذیل میباشند:

    سایت بیمه
    سایت بیمه| سایت رسمی بیمه ما| سایت شرکت بیمه ما|

    بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان بیمه ما :
    تمام کارفرمایان در هر فعالیت شغلی که باشند و تعدادی پرسنل داشته باشند، مخاطب بیمه مسئولیت کارفرما میشوند.
    بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان و پیرا پزشکان بیمه ما:
    مخاطب این بیمه نامه تمامی کادر زحمتکش درمان هستند، که در دوران پاندمی کرونا فداکاری های بسیار زیادی برای مردم ایران انجام داده اند.
    بیمه مسئولیت حرفه ای وکلا بیمه ما:
    ممکن است توسط وکیل خسارات مالی یا جانی برای موکل ایجاد شود و در این صورت وکیل مجبور به پرداخت خسارت ها است، که خسارت های وارده توسط بیمه مسئولیت حرفه ای وکلا بیمه ما پرداخت میشود.
    بیمه مسئولیت هیئت مدیره ساختمان بیمه ما:
    بیمه مسئولیت هیئت مدیره ساختمان عبارت است از بیمه مسئولیت مدیرساختمان در قبال ساکنین، اشخاص ثالث و مشاعات ساختمان، به این معنا که چنانچه در نتیجه قصور و سهل انگاری مدیر ساختمان خسارت جانی و مالی به ساکنین، اشخاص ثالث و مشاعات که منشا آنها ناشی از مشاعات ساختمان باشد وارد آید خسارت توسط شرکت بیمه ما پرداخت میشود.
    بیمه مسولیت دارندگان ماشین آلات بیمه ما:
    این بیمه نامه برای جبران خسارات ناشی از مسئولیت جانی و مالی وارده به اشخاص ثالث دارندگان ماشین آلات راهسازی، ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.
    بیمه مهندسی بیمه ما:
    این بیمه برای پروژه های بزرگ عمرانی و تاسیسات عظیم صنعتی است
    بیمه های باربری بیمه ما نیز با داشتن کلوز های متنوع و قیمت مناسب و تخفیفات در دسته پر فروش ترین بیمه نامه ها قرار گرفته اند.
    از دلایل دیگری که موجب فروش بالای بیمه نامه در سال جاری نسبت به سال های گذشته شده است تبلیغات وسیع رسانه ای و معرفی شرکت بیمه ما در برنامه های تلوزیونی پر بازدید مانند عصر جدید و خندوانه بوده است.
    پشتوانه قوی شرکت سهامی بیمه ما، بانک ملت است؛ تلاش های بسیار در راستای برندیگ بیمه ما و اعتمادی که مردم عزیز ایران به بانک ملت داشته اند در رکورد فروش بیمه نامه های سال 1400 بی تاثیر نبوده است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x