بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

0 تا 100 بیمه مسئولیت شرکت تست سیستم گاز سوز خودرو

مسئولیت شرکت تست سیستم گاز سوز خودرو
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه مسئولیت شرکت تست سیستم گاز سوز خودرو

    بیمه مسئولیت برای تمام افراد ضروری و لازم است زیرا خطر جانی در هر شرایطی وجود دارد ؛ امکان دارد شما هیئت مدیره یک ساختمان باشید پس نیاز به دریافت بیمه مسئولیت اسانسور و یا بیمه مسئولیت هیئت مدیره ساختمان دارید ، اگر شما یک مهندس باشید نیاز به بیمه کردن بنای در حال ساخت و نیز کارگران خود دارید ، اگر شما پزشک هستید نیاز به بیمه  مسئولیت پزشک یا پیراپزشک دارید زیرا مستقیما با جان ادمها در ارتباط هستید ، اگر شما شرکت تبلیغاتی دارید نیاز به بیمه مسئولیت تابلوهای تبلیغاتی دارید ، اگر شما تولید کننده کالا هستید که مورد نیاز مردم است پس قطعا نیاز به بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا دارید تا اگر مشکلی در زمان تولید و ارائه محصول پیش امد بتوانید جبران خسارت کنید.

    یکی از انواع بیمه مسئولیت، بیمه مسئولیت شرکت های نصب تست سیستم گاز سوز خودرو است که در این بیمه نامه مسئولیت مدنی بیمه گذار در قبال مشتریان و اشخاص ثالث تحت پوشش می باشد. با توجه به اینکه امروزه استفاده از خودرو و وسایل نقلیه بسیار زیاد شده است و ساخت آنها نیز در داخل ایران بیشتر شده است، و با توجه به تغییرات در نوع مصرف سوخت کاربرد خودرو های گاز سوز بیشتر شده است.

    به همین دلیل علاوه بر نظارت بر نصب سیستم گازسوز خودرو باید تست های برای سالم بودن آن نیز انجام شود؛ که بیمه مسئولیت شرکت های نصب تست سیستم گاز سوز خودرو در اینجا کاربرد دارد و میتوان گفت ضروری است تا اگر خسارتی وارد شد به وسیله بیمه این خسارت پرداخت شود.

    مسئولیت شرکت تست سیستم گاز سوز خودرو
    مسئولیت شرکت تست سیستم گاز سوز خودرو| بیمه سیستم تست گاز سوز خودرو|

    بیمه مسئولیت شرکت های نصب تست سیستم گاز سوز خودرو به دو صورت محدود و نامحدود صادر میشوند که در ادامه درباره آنها بیشتر توضیح میدهیم:

    1. محدود:

    در این روش تعهدات بیمه نامه را به صورت یکجا و برای كل قرارداد مي خواهد، یعنی با افزایش تعداد خودرو های تحت پوشش تغییری در میزان تعهدات سالانه بیمه گر ایجاد نمیشود، به عبارت دیگر کلیه خودروهای تحت پوشش از سهمیه مشترک استفاده می کنند.

    1. نا محدود:

    در این روش نیز تعهدات بیمه نامه را براي تک تک خودروها ميخواهد، یعنی تعهدات شرکت های بیمه  برای هر خودرو مستقل از خودروی دیگر در نظر گرفته می شود و به عبارت ساده تر هر خودرو سهمیه خودش را دارد و با دریافت خسارت از سهمیه خودروهای دیگر کم نمیشود.

    پوشش های بیمه مسئولیت شرکت های نصب تست سیستم گاز سوز خودرو را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

    1. هزینه های پزشکی
    2. دیه فوت
    3. نقص عضو
    4. خسارت های مالی وارد شده به مشتریان و اشخاص ثالث

    وظایف بیمه گذار در این نوع بیمه مسئولیت نسبت به بیمه گر یا شرکت بیمه چیست؟

    بیمه گذار موظف است مشخصات  خودروهای گاز سوز که شامل : 1- شماره گواهی تست و گارانتی سیستم گاز سوز، 2- نام مالک خودرو ،3- نشانی مالک خودرو4- نوع و سیستم وسیله نقلیه، 5- شماره شهربانی، 6- شماره موتور، 7- شماره بدنه، 8- تاریخ نصب تست سیستم گاز سوز  را در همان روز نصب به بیمه گر اعلام کند و ضمن پرداخت حق بیمه ای متعلقه برای هر خودرو گواهی مورد نظر را دریافت کند.

    مسئولیت شرکت تست سیستم گاز سوز خودرو
    مسئولیت شرکت تست سیستم گاز سوز خودرو| بیمه سیستم تست گاز سوز خودرو|

    استثنائات بیمه مسئولیت شرکت های نصب تست سیستم گاز سوز خودرو به شرح زیر است:

    1. هرگونه خسارت وارد به خود محصول (سیستم گاز سوز)
    2. خسارات وارد به متعلقات خودرو ناشی از اشتباه در نصب به استثناء خسارات ناشی از آتش سوزی و یا انفجار
    3. هرگونه خسارات وارد به بیمه گزار و یا کارکنان و نمایندگان بیمه گزار در هنگام نصب ، تست یا تعمیر
    4. هر گونه خسارات مربوط به مواردی که عملیات نصب سیستم گاز سوز آن قبل از انعقاد این قرارداد انجام شده باشد مگر با توافقی دیگر
    5. خسارات مربوط به موارد اعلام نشده به بیمه گر و یا خسارات قبل از شروع تعهد بیمه گر
    6. خسارات ناشی از شورش ، جنگ ، اغتشاش و بلوا و قیام
    7. انجام هرگونه دست کاری و یا تعمیرات و یا تغییرات در سیستم گاز سوز چه به صورت جزئی و یا کلی توسط نمایندگان یا اشخاص غیر مجاز
    8. خسارات ناشی از عمد بیمه گزار یا کارکنان وی

    نکته: لازم به ذکر است که کارفرمایان این شرکت ها باید علاوه بر بیمه مسئولیت شرکت های نصب تست سیستم گاز سوز خودرو بیمه نامه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان را نیز تهیه کنند تا خطرات و حوادث احتمالی را در هنگام انجام کار کارکنان پوشش دهند.

    بهترین شرکت بیمه برای  خرید بیمه نامه مسئولیت شرکت های نصب تست سیستم گاز سوز خودرو در ایران کدام است؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه مسئولیت به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت به خرید بیمه نامه های دیگر همچون عمر و تکمیلی و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x