بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

طرح ها و امتیازات بیمه مسافرتی

طرح های بیمه مسافرتی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • طرح های بیمه مسافرتی

    طرح های بیمه مسافرتی : طرح های بیمه مسافرتی همان چبزی است که در آخر باید توط فرد بیمه گزار انتخاب و خریداری شود. این طرح ها مناطقی که بیمه گزار حمایت می شود وحد تعهدهای آن ها را بیان می کنند. این نوع طرح ها در بیمه گزهای مختلف فرق خاصی دارند. برای انتخاب بهترین بیمه مسافرتی خارج از گشور بیمه گزار باید تمام طرح های کل شرکت های بیمه را با هم مقایسه کرده و نسبت به نیازی که دارد و شرایطی که برای خود ایجاد کرده، بهترین بیمه ای که از نظر خود بیمه گزار خوب است را باید انتخاب کند.

    طرح های خاص بیمه مسافرتی : برخی از بیمه گرها برای بیمه مسافرتی دارای طرح های خاصی نیز هستند. در طرح اقتصادی حداکثر تعهد حمایت پایین تر از طرح های عادی است و برخی از این نوع طرح ها احتمال دارد که پوشش کمتری را جبران کند. در ازای آن فرد حق بیمه کمتری نیز باید بپردازد.

    مدت پوشش بیمه مسافرتی : حمایتی که از سوی بیمه مسافرتی صورت می گیرد از زمانی که مهر خروج بر پاسپورت بیمه گزار بخورد، آغز شده است. از زمانی که بیمه گزار بیمه مسافرتی خود را خریداری می کند، مدت مشخصی زمان دارد که تا از کشور خارج شود. این مدت زمان برای برخی شرکت های بیمه 6 ماه و برای برخی تا 12 ماه است. حمایتی های بیمه مسافرتی برای سفر های کوتاه مدت مثل کمتر از 92 روز متوالی صادق است؛ حتی در طرح های 6 ماهه و 12 ماهه این موضوع برقرار خواهد بود.

    حق بیمه مسافرتی : نرخ بیمه مسافرتی خارج از کشور به عوامل دیگری و مختلفی بستگی دارد که به طور کلی به بررسی آن پرداختیم. البته به سن بیمه گزار هم بستگی دارد، و مدت زمان سفر و نوع طرحی که انتخاب کرده است و مناطق تحت حمایت در طرح و حداکثر تعهدی که خسارت نرخ بیمه مسافرتی خارج از کشور بپردازد متفاوت است.

    تخفیف های گروهی خرید طرح های بیمه مسافرتی : بیمه گرها برای اشخاصی که به صورت گروهی بیمه مسافرتی تهیه می کنند، تخفیف هایی به آنان تعلق می گیرد. تورهای مسافرتی نیز ار همین گزینه استفاده خواهند کرد و برای مسافرین خود بیمه مسافرتی تهیه خواهند کرد. به عنوان مثال در زیر انواعی از این تخفیفات را گفته می شود:

    1- برای 10 تا 20 نفر: 5%

    2- برای 21 تا 50 نفر:10%

    3- برای 51 تا 100 نفر: 15%

    4- برای بالای 101 نفر: 20%

    شرکت های بیمه : شرکت های بیمه مختلفی خدمات بیمه مسافرتی را ارائه می دهند. خدماتی که این شرکت ها ارائه می دهند، تفاوت های بسیار کمی با دیگری دارند. حق بیمه این نوع بیمه نامه های مسافرتی با یک دیگر هم تفاوت دارد.

    بین این بیمه گرها، باید این را ذکر کرد که ارزان بودن آن یا گران بودن هزینه آن دلیل بر این نخواهد بود که بهتر یا ضعیف تر از دیگری بوده و برای انتخاب بهترین بیمه مسافرتی خارج از کشور علاوه بر عواملی که در بالا به آن ها شاره شده است، باید به یک عامل دیگر هم توجه داشت. این عامل کیفیت ارائه خدمات حین بروز حادثه قرار دارد. متاسفانه باید این را هم گفت که پیش از استفاده و قرار گرفتن در موقعیت حادثه، نمی توان از کیفیت این عامل خبردار شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x