بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

قیمت و خرید بیمه مسافرتی

بیمه جامع مسافرتی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه جامع مسافرتی

    استعلام قیمت حق بیمه جامع مسافرتی : برای گرفتن استعلام نرخ بیمه مسافرتی خارج از کشور چند روش پیش رو است که در زیر آن ها را ذکر می کنیم:

    1- می توان به سایت بیمه ای که از آن خریداری کردید مراجعه نمایید. برخی شرکت ها نرخ بیمه مسافرتی طرح های مختلف را روی سایت خود قرار داده اند. ولی برخی از قیمت ها قدیمی هستند و سایت ها به روز نمی شوند. اذا این روش گزینه مناسبی برای استعلام قیمت به نظر نخواهد رسید.

    2- روش دیگر تماس با شرکت های بیمه استعلام تلفنی قیمت است. تماس تلفنی با برخی از این بیمه گرها بسیار سخت است و این امکان هم وجود دارد که تماس برقرار نشود. در صورت موفقیت در برقراری تماس در این روش ممکن است که بتوانید طرح های شرکت های بیمه را با دیگر بیمه ها مقایسه کنید البته در این نوع روش هم وقت گیر و هم سخت است و باید با تمام شرکت های بیمه تماس گرفت و از قیمت حق بیمه مسافرتی آن ها خبردار شد. همیچنین این امکان وجود دارد که برخی از بیمه گرها اطلاعات کلی را طی تماس تلفنی در اختیار بیمه گزار قرار ندهند.

    3- راه دیگر نیز به صورت حضوری باید به یکی از نمایندگانی که شما از بیمه ای که قصد خرید بیمه آن را دارید بروید که در واقع وقت بسیار زیادی می گیرد؛ بخصوص در صورتی که اگر قصد این را دارید که با هم مقایسه کنید. بهترین راه استعلام بیمه مسافرتی، سامانه ای است که بتوان از طریق آن طرح های بیمه مسافرتی شرکت های ارائه دهنده را با قیمت های به روز شده و دقیق مشاهده کنید. با این راه حل شما می توانید با توجه به حق بیمه ای که قرار است بپردازید، بهترین از نظر خود را انتخاب کنید.

    نحوه خرید بیمه جامع مسافرتی

    روش های خاصی برای خرید بیمه جامع مسافرتی وجود دارد که در ذیل به توضیح آن ها خواهیم پرداخت:

    1- رسمی ترین روش برای خرید حضوری است که با مراحعه به هر یک از نمایندگی های بیمه مورد نظر، میسر است. این روش با توجه به دوری مسیرها و مشغله ای که در روز پیش می آید، می تواند وقت گیر و دشوار شود.

    2- راه دیگری که برای خرید هست به صورت اینترنتی است که برخی از نمایندگان بیمه این کار را انجام خواهند داد. با استفاده از این روش با لرسال اسکن اولین صفحه از پاسپورت بیمه گزار برای نماینده ای که در بیمه کار می کند، می توانید بیمه نامه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایید. تنها مشکلی که برای این نوع روش خرید وجود دارد این است که هیچ نمی توان فهمید که کدام یک از نمایندگی بیمه این روش را برای خرید دارند. با این روش ممکن است نتوانید که شما با دیگر پوشش ها مقایسه کنید و باید به تمام شرکت های بیمه برای اطلاعاتی مانند قیمت و شرایط بیمه مسافرتی، ارتباط برقرار کرد که امری زمان بر و دشوار است.

    3- برخی از بیمه گرها روشی دارند که می توان با سامانه فروش آنلاین بیمه را خریداری کرد. متاسفانع تعداد خیلی کمی از شرکت ها دارای چنین سیستمی برای خرید بیمه هستند و بیشتر آن ها این نوع روش را ندارند. همچنین سامانه آنلاین برخی از شرکت های بیمه دارای ایراداتی است که برای خرید، فرد موفق به طی کردن تمام مراحل نشده و خرید صورت نمی گیرد.

    4- بهترین روش موجود در خرید بیمه جامع مسافرتی استفاده از سامانه آنلاینی است که دائما در حال بروز رسانی است. سامانه ای که بتوان به کمک آن طرح های بیمه مورد نظر با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین آن را با توجه به شرایط خود و سفر خود انتخاب و خریداری کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x