بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

شرایط بیمه مسافرتی

شرایط بیمه مسافرتی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • شرایط بیمه مسافرتی

    شرکت های بیمه متفاوتی در مورد بیمه مسافرتی وجود دارند که آن را ارائه می دهند. بسته به شرکت بیمه ای که انتخاب کنید، در این شرایط این امکان دارد که تفاوت داشته. اگر می خواهید که بهترین بیمه را انتنخاب کنید بسته به سفر شما و کشوری که قصد رفتن به آنجا را دارید دارد. عوامل تاثیر گزار روی قیمت و بهتر بودن بیمه مسافرتی را در زیر به آن ها خواهیم پرداخت:

    مدت زمان سفر : یکی از عوامل موثر در بهتر بودن بیمه مسافرتی مدت زمان سفر شما است. نوع بیمه مسافرتی شما متفاوت است. انواع مدت زمانی که معمولا شرکت ها بیمه نامه مسافرتی صادر می کنند، به صورت زیر است:

    1. 7 تا 1 روز

    2. 15 تا 8 روز

    3. 23 تا 16 روز

    4. 31 تا 24 روز

    5. 45 تا 32 روز

    6. 62 تا 46 روز

    7. 92 تا 63 روز

    8. شش‌ماهه

    9. یک‌ساله

    البته برخی از بیمه گرها، بیه مسافرتی شش ماهه و یک ساله صادر نمی گردد. استثنا هم وجود دارد برای برخی از افرادی که در طی یک سال زیاد سفر های خارجه بروید، برای شما به صرفه تر است بیمه مسافرتی شش ماهه یا یک ساله تهیه کنید. به غیر از این صورت فقط برای مدت سفر خود کافی است بیمه تهیه کنید.

    سن بیمه گزار : بیمه گر ها برای بیمه مسافرتی طبقه بندی برای سن گذاشته اند که بسته به این دارد بیمه گزار در کدام یک از این دسته ها قرار می گیرد، نوع بیمه مسافرتی و نرخ آن تفاوت دارد. دسته بندی سنی در زیر نشان داده شده است:

    1. تا 12 سال

    2. 13 تا 65 سال

    3. 66 تا 70 سال

    4. 71 تا 75 سال

    5. 76 تا 80 سال

    6. 81 تا 85 سال (یا بالای 81 سال)

    مورد 6 در شرکت های بیمه مختلف متفاوت است. برخی شرکت‌ها به افراد بالای 85 سال خدمات بیمه مسافرتی ارائه نمی‌دهند.

    سقف تعهدات : در تعهدات مالی حداکثری وجود دارد که آن تعهد را بیمه گر به بیمه گزار دارد. به عنوان مثال اگر حداکثر تعهد هزینه های درمانی یک طرح 30 هزار یورو است یعنی مطابق شرایط بیمه نامه مسافرتی، بیمه تا سقف 30 هزار یورو هزینه های درمانی بیمه گزار را خواهد پرداخت. حد تعهد حمایت های متفاوت در یک طرح متفاوت است. طرح های بیمه مسافرتی را با سقف تعهد هزینه های درمان آن شناسایی خواهند کرد.

    مثلا اگر 50 هزار یورویی یعنی سقف تعهدات هزینه های درمانی این طرح، 50 هزار یورو است. اگر هر چه قدری که امکانش وجود دارد بالاتر رود، این طرح هزینه های بیشتری را در برابر حمایت ها شامل می شود و به تبع آن حق بیمه بیشتری هم تعلق می گیرد. در برخی موارد هم طرح های دارای سقف تعهد بالاتر، حمایت های بیشتری هم شامل می شود. میزان حداکثر تعهداتی که وجود دارد به طور معمول بین 10 هزار یورو تا 50 هزار یورو قرار دارد.

    مناطق تحت پوشش بیمه مسافرتی : بیمه گرها کشورهایی که در کل جهان تحت حمایت می دهند را دسته های متفاوتی تقسیم می کنند و هر یک از این کشورها را در یک دسته قرار دارند. بدون شک اگر هم هر چه قدر حوزه مناطق بیشتر شود، حق بیمه بیشتری باید بپردازد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x