بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در قم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • شعب بیمه ما در قم

    در پیدایش شهر قم و قدمت تاریخی آن نظرات گوناگونی از مورخان به یادگار مانده است. برخی از آنان بنای این شهر را به تهمورث، ‌ سومین پادشاه پیشدادی نسبت داده‌اند.استان قم یکی از مرکزی ترین استان های ایران است و به اصفهان و تهران بسیار نزدیک است. این استان بعد از استان البرز کمترین وسعت را بین استان های ایران دارا است. استان قم دارای سه شهرستان است که قم و سلفچگان از اصلی ترین ها هستند ، همچنین از معروف ترین روستا های قم میتوان فردو ، وشنوه ، خاوه وکرمجگان را نام برد.

    استان قم هرساله دارای تعداد زیادی مسافرو گردشگر و دانشجو و طلبه است که تعداد زیادی از انها برای زیارت حرم حضرت معصومه و نیز درس خواندن در حوزه های علمیه به این شهر می ایند و هرساله به تعداد ساکنین این استان افزوده میشود که بیشتر این جمعیت را طلبه ها تشکیل میدهند.

    درحقیقت قم را میتوان بعد از مشهد دومین پایتخت مذهبی ایران تلقی کرد. تعداد زیاد مراکز اموزشی در این استان و همچنین تعداد زیاد خوابگاه ها و منازل اجاره ای و هتل ها خود به خود باعث به وجود امدن مشکلات زیادی میشود مثلا امکان دارد قسمتی از ان مکان ها تخریب شود و به ساکنین صدمات جانی وارد کند و یا به اموال انها صدمه برسانند ؛ پس بهتر است از این خسارات جلوگیری شود و به جای سپردن کارها به تقدیر هتل ها و خوابگاه ها را بیمه کنید.

    انتخاب شرکت بیمه ای که بتواند بیشترین و بالاترین مبالغ خسارات را پرداخت کند و نیز در کارنامه او این مورد ثبت شده باشد بسیار اهمیت دارد ؛ بیمه ما که برترین بیمه کشور است و پشتوانه قوی مانند بانک ملت دارد این اطمینان را به بیمه گذاران محترم میدهد که میتواند تمامی خسارات را در کمترین زمان ممکن پرداخت کند.

    حدود ۲۰ درصد از اراضی کشاورزی استان را باغات تشکیل می‌دهند. عمده باغ‌های استان قم در مناطق معتدل و کوهستانی جنوب و غرب استان پراکنده‌اند. عمده محصولات تولیدی باغات استان میوه‌هایی چون فندق ، گلابی و گیلاس را تشکیل میدهند ؛ همچنین میوه های همچون انار و پسته نیز در مناطق مرکزی این استان پرورش داده میشود.

    گاهی استفاده از وسایل و ماشین الات کشاورزی باعث صدمه رساندن به اشخاص و یا اموال میشود و در این صورت کشاورز وظیفه دارد مبلغ خسارات را پرداخت کند در صورتی که کشاورزان در چندسال اخیر سود و درامد بالایی از تولید و فروش محصولاتشان ندارند ، بیمه ما جهت رفاه حال کشاورزان و باغداران محترم  بیمه مسئولیت کشاورزی را ایجاد کرده است تا کشاورزان عزیز با سپردن تمامی مشکلات خود به شرکت بیمه ما به تولید محصولات خود بپردازند. همچنین بیمه ما جبران خسارات حوادث اتش سوزی نیز بیمه نامه ای را ایجاد کرده تا بتوان در صورت بروز این خطر و یا سیل وصاعقه این هزینه ها را جبران کرد.

    باتوجه به اپیدمی کرونا و نیز روند روبه رشد این بیماری بسیاری از شغل ها در استان  قم و سرتاسر کشور تعطیل شده اند و خیلی از افراد توانایی پرداخت هزینه های بیمارستان را در زمان دچار شدن به این بیماری ویروسی ندارند ، بیمه ما با توجه به این مورد برای هم وطنان عزیز بیمه ای را مروبط به کرونا ایجاد کرده است که شما میتوانید به خرید بیمه عمر بیمه ما از این پوشش نیز بهره مند شوید تا در صورت ابتلا به کووید 19 و نیاز به تامین دارو و بستری شدم در بیمارستان نیازی به هزینه کردن نداشته باشید .

    یعنی میتوانید با پرداخت کمترین حق بیمه سالیانه از پوشش بیمه عمر ، بیمه ما استفاده کنید. همچنین شرکت بیمه ما قادر به ارائه دادن بیمه های تکمیلی و بیمه های حوادث است که بسیار پوشش های بالاترو میزان حق بیمه پایین تری را نسبت به دیگر بیمه ها دارد.

    مردم عزیز استان قم میتوانند با مراجعه به سایت www.bimema.ir  از تمامی بیمه نامه های شرکت بیمه ما اطلاع پیدا کنند و در صورت سوال با تلفن های درج شده در سایت با مشاوران ما تماس حاصل فرمایند.

    شعب بیمه ما در قم|شعب بیمه ما در قم|شعب بیمه ما در قم|شعب بیمه ما در قم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x