بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در کرج

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما کرج استان البرز

    مرکز استان البرز، شهر کرج است. طی سرشماری سال 1385 جمعیت این استان 1.377.450 نفر بوده است که پس از استان های تهران ، مشهد ، اصفهان ، تبریز به عنوان پنجمین استان پرجمعیت ایران شناخته شده است ؛ یکی از دلایل شلوغی این استان فاصله کم کرج با تهران و قیمت مناسب تر خانه و لوازم زندگی نسبت به تهران است که باعث میشود افراد شاغل در تهران ، در این استان (کرج) زندگی کنند تا هم مخارج کمتری داشته باشند و هم هزینه زیادی برای رفت و امد به محل کار ندهند.

    این تردد روزانه بین تهران و کرج و شهر های دیگری مانند : هشتگرد و فردیس باعث میشود که خطرهای زیادی از جمله جانی و مالی برای افراد به وجود اید ، گاهی نیز سرقت هایی صورت میگیرد که ضرر زیادی به فرد وارد میکند حتی گاهی اوقات باعث میشود فرد مجبورشود تمام حقوق ماه خود را صرف جبران این اسیب ها و ضررها کند؛ در این زمان است که افراد حسرت میخورند چرا  زودتر راهی برای جبران پیدا نکرددند پس برای جلوگیری از پشیمانی بهتر است خود و دارایی های خود را بیمه کنید.

    البته هر بیمه ای نمیتواند این خطرات را جبران کند و نیز تعداد کمی از بیمه ها هستند که به تعهدات خود پایبند میمانند و رضایت مشتری بالایی دارند. این بیمه ها حتما نباید از بیمه هایی باشند که قدمت طولانی دارند ، گاهی بیمه های تازه تاسیس در چندین سال اول خود پیشرفتی به مراتب بالاتر از بیمه های قدیمی را طی میکنند. بیمه ما که وابسته به بانک ملت است و از سال 1390 تاسیس شده توانسته است نظر تعداد زیادی از مردم ایران را به خود جلب کند .همچنین بیمه ما با ارائه دادن تمامی بیمه نامه ها اعم از: عمروسرمایه گذاری ، مسئولیت ، تکمیلی و… مردم عزیز را در تمامی شرایط حمایت میکنند.

    شرکت سهامی بیمه ما این اطمینان را به هموطنان ساکن در شهرهای کرج ، اشتهارد ، هشتگرد وفردیس میدهد که با داشتن بیمه های حوادث انفردی یا بیمه تکمیلی یا بیمه عمر یا بیمه اموال میتوانند بدون نگرانی برای اینده و اتفاقاتی که ممکن است پیش اید ، به محل کار خود در تهران  و یا در استان البرز بروند. حتی با خرید بیمه مسافرتی بیمه ما میتوانند با خیال راحت و به دور از نگرانی برای اتفاقات به شهرها و روستاهای اطراف سفر کنند.

    روزهای اخر هفته و زمان هایی که چندین روز پشت سر هم تعطیل است راه های خروجی و شهر کرج به شدت شلوغ یا به طور کلی مسدود میشود دلیل اصلی این شلوغ بودن نزدیکی و هم مسیر بودن راه استان های شمال کشور و جاده چالوس است ، در این زمان ها تصادفات جاده ای شدت میگیرد که داشتن بیمه های مربوط به اتومبیل بیمه ما بسیار ضروری است ، به ما با توجه به داشتن رتبه توانگری مالی یک ، میتواند بزرگترین و بیشترین میزان خسارات را پرداخت کند. برای دیدن نمونه ای از پرداخت خسارات بیمه ما میتوانید به سایت www.bimema.ir  مراجعه کنید.

    در شهرها و استان های بزرگ همواره مشکل اتش سوزی منازل و یا خطرات تخریب وصدمه رسیدن به اموال توسط سیل و زلزله وجود دارد مخصوصا شهر کرج و شهرستان های اطراف که هم در کنار رودخانه ها هستند و هم به دلیل ساختمان های زیاد و ارتفاع های زیاد انها خطرات را افزایش میدهد. بیمه ما با ارائه دادن تمامی این بیمه ها تنها در یک بیمه نامه تحت عنوان بیمه اتش سوزی تمامی خدمات را ارائه میدهد و حتی پوشش های اضافی دیگری نیز دارد که ساکنین استان البرز ( کرج ، اشتهارد ، فردیس ، چهار باغ ، نظر اباد و…. )  با مراجعه به سایت بیمه ما میتوانند به طور کامل از این خدمات اگاهی پیدا کنند.

    بیمه ما کرج استان البرز|بیمه ما کرج استان البرز|بیمه ما کرج استان البرز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x