بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در سمنان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما سمنان

    سمنان در میان بزرگ ‌ترین استان‌های کشور رتبه‌ی هفتم را به خود اختصاص داده است. اما با توجه به بیابانی بودن و جمعیت نه چندان زیاد آن، از نظر تراکم جمعیت در رتبه های اخر استان های ایران قرار دارد . شهر مرکزی این استان که جمعیت زیادی در ان جای گرفته اند  سمنان است ، از دیگر شهرهای این استان به شاهرود ، دامغان ، گرمسار ، سرخه ، میامی  میتوان اشاره کرد . استان سمنان از مراکز قابل توجه صنایع دستی کشور است. در این استان انواع صنایع دستی نظیر :

     قالی بافی ،  گلیم بافی ، نمدمالی، سرامیک و  سفالسازی و… وجود دارد که هر یک از آن‌ها سوغاتی گرانقدر برای بازدید کنندگان از استان به‌ شمار می‌ آیند . پسته‌ ی دامغان جزء معروف‌ترین محصولات کشاورزی استان سمنان است. در شهر شاهرود انواع مختلف انگور کشت می‌شود که اغلب کیفیت بسیار خوبی دارند. شهمیرزاد، از توابع شهرستان مهدیشهر، نیز به گردوهای مرغوبش شهرت دارد . خورش هویج و پسته که در پخت آن از بادام، گردو و پسته استفاده می‌شود، خلال‌ پلو، ته‌چین کشمش و لپه‌ ی شهر سمنان و مانی پلوی دامغان هم از غذاهای پرطرفدار این استان هستند . حلوای سیاه و حلوای کنجدی از دیگر خوراکی‌های محلی استان سمنان هستند .

    در شهر سمنان به علت رفت و امد زیاد ماشین ها جهت مسافرت از استانی به استان دیگر حوادث جاده ای حتی درون شهری افزایش زیادی یافته که موجب خسارات مالی و مخصوصا جانی زیادی شده است ، از این روبیمه های بدنه و شخص ثالث برای تمامی ماشین ها الزامی شده است ، از این رو بیمه ما به صدور بیمه نامه های بدنه و شخص ثالث با بهترین شرایط  روی اورده است . و مراکز پرداخت خسارت بیمه ما را در این استان برای راحتی دسترسی بیمه گذاران عزیز افزایش داده است.

    همچنین ماشین های زیادی جهت انتقال محصولات کشاورزی این استان به سایر استان ها فعالیت میکنند ، در سال های اخیر واژگونی خودرو های باربری در مسیر شهرها افزایش یافته است و تمامی زحمات کشاورزان هدر رفته در اینصورت مدیر باربری و یا راننده مسئول پرداخت خسارت کشاورز هستند و گاهی این خسارات به اندازه ای زیاد است که فرد توانایی پرداخت ان را ندارد ، بیمه ما برای رانندگان و مسئولین حمل و نقل بیمه نامه باربر را تدارک دیده است تا در صورت  بروز حادثه هم کشاورز و هم  راننده و شرکت باربری ضرر نکنند.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری که امروزه در بین تمامی مردم جا افتاده است و بیشتر مردم به جای سرمایه گذاری در بانک ها ترجیح میدهند در صنعت بیمه سرمایه گذاری کنند توسط شرکت سهامی بیمه ما برای ساکنین استان سمنان در دسترس قرار گرفته است . تمامی متقاضان میتوانند از بدو تولد تا سن 75 سالگی خود و یا خانواده خود را بیمه کنند و از مزایای سرمایه گذاری و پوشش های حادثه این بیمه نامه سود ببرند .

    در کنار بیمه عمر و سرمایه گذاری ، بیمه گذاران محترم بیمه ما ، بیمه نامه اتش سوزی منازل مسکونی تا سقف یک میلیارد تومان را نیز دریافت میکنند که شامل پوشش های  اتش سوزی ، سیل ، زلزله و صاعقه است ( سایر حوادث منزل مسکونی نیز در ین بیمه نامه وجود دارد مانند ترکیدن لوله های اب) بیمه ما از جمله  شرکت های بیمه است که در زمان خسارت هزینه را در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت کند ، حتی اگر مبلغ این خسارات  بسیار بالا باشد. از سهامداران بیمه ما بانک ملت است که پشتوانه قوی و محکمی برای اثبات این بیمه است . برای مشاهده نمونه پرداختی های بیمه ما میتوانید به سایت  www.bimema.ir  مراجعه کنید .

    بیمه ما سمنان|بیمه ما سمنان|بیمه ما سمنان|بیمه ما سمنان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x