بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

سود دهی بیمه عمر در بلند مدت

سود دهی بیمه عمر در بلند مدت
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • سود دهی بیمه عمر در بلند مدت

    چرا سرمایه گذای در بیمه عمر به صرفه تر از سرمایه گذاری در مکان های دیگر است؟

    بیمه عمر در چند سال اخیر به یکی از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین بیمه نامه ها در بین شرکت های بیمه ای تبدیل شده است به صورتی که حتی ممکن است یک نفر چندی بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری داشته باشد. بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری به دلیل داشتن پوشش های مختلف بیمه ای و سود بسیار بالایی که بعضی از شرکت های بیمه ای به بیمه گذاران خود نسبت به سود سالانه بانک ها و حتی سرمایه گذاری در بورس میدهند؛

    بسیار برای ایرانی ها و مخصوصا افرادی که به کاری مشغول نیستند و بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمان ندارند جالب و جذاب شده است. این بیمه نامه یک سرمایه گذاری بلند مدت 10 تا 30 ساله است و به دلیل سود مرکبی که دارد میتواند در پایان یا زمان بازخرید بیمه نامه مبلغ قابل توجه و مطابق با تورم های ایران در آن سال را به دارندگان بیمه نامه بدهد.

    بیمه ما یکی از شرکت های بیمه ای است که پشتوانه آن بانک ملت است و در زمینه پرداخت سود در سال 1399 بسیار خود عمل کرده و رتبه اول را با 41 درصد سود مشارکت در منافع در بین شرکت های بیمه ای به دست آورده و البته از اوایل تاسیس خود تا به امروز رتبه یک توانگری مالی را دارد که به معنی احتمال زیر صفر ورشکستگی و پرداخت نکردن سهم بیمه گذاران در تمام بیمه نامه ها است.

    اکنون در این مقاله ما قصد داریم بیمه عمر و سرمایه گذاری را به افرادی که بیمه عمر ندارند و قصد خرید دارند و افرادی که از شرکت های بیمه دیگر بیمه عمر دارند و اطلاعات زیادی درباره آن ندارند ارائه دهیم تا بدانند داشتن چندین بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری به نفع آنهاست. در ادامه مطلب این نوشته ما را همراهی کنید.

    بیمه عمر به طور کلی یک بیمه نامه بلند مدت است و باید حداقل 10 سال از آن بگذرد تا بتوانید مبلغ مناسب و بالایی را دریافت کنید. بیمه عمر و سرمایه گذاری همانگونه که از نام آن پیدا است از دو بخش بیمه ای که برای حوادث است و یک قسمت سرمایه گذاری برای به دست آوردن سود بالا در سال های مختلف است و میتوانید با گذشت چندین سال از مدت بیمه نامه خود مبلغ بالایی را به عنوان سود به دست آورید.

    حتما برای شما این سوال پیش می آید که چرا در همان سال های اول نباید بیمه نامه را منقضی کرد؟ جواب سوال بسیار ساده است؛ در سال های اول بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری یعنی 5 سال اول هزینه پوشش هایی که انتخاب میکنید از میزان اندوخته بیمه شما کم میشود و پولی بابت آن از شما گرفته نمیشود مگر اینکه بگوید میخواهید هزینه پوشش ها را به صورت جداگانه پرداخت کنید.

    بنابراین در سال های اول میزان مبلغی که در صندوق و حساب بیمه ای اندوخته شما وجود دارد کم تر از مبلغ پرداختی شما است و بعد از گذشت 5 سال تازه سود دهی شروع میشود و در سال دهم به مبلغ بسیار خوبی میرسید و میتوانید بیمه عمر و سرمایه گذاری خود را بازخرید کنید و البته توصیه ما به شما این است که تا 30 سال این بیمه را داشته باشید تا هم میزان اندوخته و سرمایه شما بیشتر شود و هم اگر در طی این 30 سال حادثه های مختلف مانند مریض و تصادف  و… برای شما به جود آمد بیمه هزینه آنها را پرداخت کند حتی اگر هزینه آنها بسیار بالا باشد.

    دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه ما مزایای دیگری نیز دارد که آن را از دیگر شرکت های بیمه ی متمایز میکند برای مثال بیمه ما در سال 1399 به بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری خود سود مشارکت در منافع 41 درصدی پرداخت کرد. یکی دیگر از خوبی های بیمه ما این است که سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای افراد واریز میکند و در این صورت در سال بعد به این سود هم دوباره سود تعلق میگیرد و مبلغ اندوخته بالاتر میرود که دیگر شرکت های بیمه ای این کار را انجام نمیدهند و در اخر قرارداد و هنگام بازخرید سودهای سالانه را به حساب بیمه گذاران پرداخت میکنند.

    پس حالا متوجه شدیم که بیمه عمر و سرمایه گذاری کوتاه مدت نیست و در بلند مدت تاثیر خود را  نشان میدهد، پس اگر در نزد دیگر شرکت ها یا نمایندگان دیگر رفتید و گفتند بیمه عمر و سرمایه گذاری یک بیمه کوتاه مدت است بدانید و آگاه باشید که در حال کلاهبرداری از شما هستند و تنها میخواهند میزان فروش آنها بالا رود.

    سود دهی بیمه عمر در بلند مدت
    سود دهی بیمه عمر بلند مدت یا کوتاه مدت؟| سود بیمه عمر چقدر است؟|

    چرا باید بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را برای سود بیشتر انتخاب کنیم؟

    دریافت وام بدون نیاز به ضامن از بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    در زمانی که شما بیمه عمر و سرمایه گذاری دارید میتوانید به تعداد دفعات مختلف البته با گذشتن 2 سال از زمان بیمه نامه وامی به میزان 90 درصد اندوخته حساب بیمه خود را دریافت کنید که در مدت 2 سال نیز آن را دوباره به صندوق بیمه ای خود بازگردانید تا بیمه عمر و سرمایه گذاری شما ادامه دار تر شود. البته در صورت پرداخت دیر قسط ها سود کمتری دریافت میکنید.

    بدون ریسک بودن بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    این مورد از مزیت های اصلی سرمایه گذاری در بیمه عمر است و شما میتوانید مطمئن باشید که در شرایط نیاز همان پولی که پرداخت کرده اید و سودی که به آن تعلق گرفته است به طور کامل و مطمئن به شما پرداخت میشود و دیگر مانند سرمایه گذاری در بورس نگرانی بالا و پایین رفتن افت شدید سرمایه خود را ندارید. حتی اگر شرکت بیمه ای شما ورشکست شود تمامی مبلغی که در حساب بیمه ای شما وجود دارد را بیمه مرکزی به شما پرداخت میکند.

    پوشش های بیمه ای متنوع و متعدد برای زمان های حادثه:

    علاوه بر اینکه شما مبلغ زیادی را پس انداز کرده اید، میتوایند در طول مدت بیمه نامه از پوشش های متنوع بیمه ای که در شرایطی مانند مبتلا شدن بیماری های خاص و سکته ها و تصادف و نقص عضو … اتفاق می افتد استفاده کنید و هیچ پولی پرداخت نکنید. البته سقف این پوشش ها در شرکت های بیمه ای متفاوت است. شرکت بیمه ما در بین شرکت های بیمه ای بالاترین میزان پوشش ها را دارد.

    میتوانید برای کسب اطلاعات کامل از بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما دیگر نوشته های این سایت را مطالعه فرمایید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوران با تجربه بیمه ما مشورت دریافت کنید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x