بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

پیام رئیس كل بیمه مركزی به مناسبت روز كارمند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت چهارم شهریور روز کارمند، پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

    روزآمدی نیاز صنعت کشور است

    تحول گرایی و آمادگی برای تغییر با شرایط متفاوت از مهمترین ویژگی های انسان های موفقی است که تن دادن به انجماد و خمودگی را برنمی تابند.
    نوآوری کارکنان یک مجموعه و مهم تر از آن احساس تعلق به خانواده شغلی از برجسته ترین مولفه هایی است که به اهداف سازمانی، روحی تازه می بخشد.
    انعطاف پذیری بدنه صنعت بیمه کشور در بحران همه گیری ویروس کرونا این حقیقت را به اثبات رساند که کارمندان و کارشناسان این عرصه مهم اقتصادی، قواعد تطبیق با دشوارترین شرایط کاری را به درستی آموخته اند.
    در کنار این آموزه های تخصصی همچنان نمی توان از بحث تعهدگرایی و تخصص محوری به آسانی عبور کرد و از تلاش کارکنان شریف صنعت بیمه سخنی به میان نیاورد.
    خانواده بزرگ صنعت بیمه با هم و در کنار هم می کوشند تا یاریگر ملت شریفی باشند که در دوران بازسازی ساختارها و همچنین تاب آوری اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه، چتر امنیت و آرامش را بر سر آنان گسترده تر بدارند.
    به سهم خود روز کارمند را که یادآور اخلاص و فداکاری دولتمردان پاکدست و مخلص، شهیدان رجایی و باهنر است، بر تمامی همکاران خدوم و همراهان خستگی ناپذیر نهادناظر صنعت بیمه و سایر فعالان این صنعت، شادباش می گویم و دوام توفیق یکایک زحمتکشان راستین این مرز و بوم را از درگاه حضرت رحمان، خواستارم.

    غلامرضا سلیمانی
    رئیس کل بیمه مرکزی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x