بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه مسئولیت قالیشویی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • « بیمه مسئولیت قالیشویی »

    همه فکر میکنند که قالی شویی کاری بسیار ساده است و با خود میگویند نیاز به بیمه ندارد؛ اما این مسئله درست نیست زیرا گاهی اوقات پیش می اید که رنگ های قالی با هم قاطی میشود، رنگ قسمت هایی از ان بهم میخورد، حتی ممکن است هنگام شستن به قالی صدمه وارد شود، یا زمانی که در حال حمل و نقل قالی هستند قالی مفقود شود و خیلی از مشکلات دیگر که معمولا قبل از عید نوروز و تعطیلی های مهم و بعد ازان این مشکلات بیشتر میشوند.

    بیشتر مشکلات قالی شویی ها برای زمانی است که فرشی قیمتی و قدیمی یا دست بافت به انها داده میشود زیرا باید خیلی در حمل و نقل ان دقت کنند، باید حواسشان باشد رنگ های انها با دیگر قالی ها مخلوط نشود و مهم تر اینکه گم و دزدیده نشوند؛ زیرا در این صورت تمامی هزینه ها با صاحب قالی شویی است نه کارمندان ان و نه افرادی که وظیفه حمل و نقل را دارند. تنها فردی که باید پاسخگو باشد صاحب قالی شویی ست.

    | بیمه مسئولیت قالیشویی| بیمه ما |شرکت بیمه ما | وابسته به بانک ملت | سایت بیمه ما|بیمه عمر | بیمه مسئولیت
    بیمه مسئولیت قالیشویی|
    بیمه مسئولیت|

    علاوه بر مشکلاتی که ممکن است برای فرش ها پیش اید باید به مشکلات و حوادثی که درحین کار برای کارکنان نیز پیش می اید توجه کرد، زیرا مانند دیگر شغل ها کارفرما و صاحب قالیشویی مسئول پرداخت هزینه درمان کارگر اسیب دیده است.

    گاهی هزینه این مشکل بسیار زیاد میشود و برای کارفرما در پرداخت ان مشکل جدی به وجود می اید. کارفرما به راحتی و با پرداخت هزینه پایین در همان ابتدای شروع کار میتواند خود و کارگاه خود را بیمه کند تا در صورت بروز هر مشکلی نگران پرداخت خسارات و هزینه ها و دیه نباشد.

    یکی از راه حل هایی که کارفرما میتواند خسارات جانی وارد شده به کارگران را پوشش دهد و در زمان بروز مشکل و حادثه نگران پرداخت هزینه های ان نباشد، بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان است، برای داشتن این بیمه نیازی نیست که حتما نام تک تک کارکنان خود را در بیمه نامه ذکر کنید و تنها تعداد انها را باید به طور دقیق بگویید زیرا اگر حادثه ای همزمان برای چند نفر از کارکنان اتفاق افتاد شرکت بیمه تنها خسارت همان تعدادی از افراد را تقبل میکند که در بیمه نامه ذکر شده است و نه بیشتر.

    گاهی اتفاق می افتد که در قالی شویی ها بر اثر حادثه ای اتش سوزی اتفاق می افتد و تمامی فرش های موجود در ان از بین میرود ویا در اثر ترکیدن لوله برای فرش ها و یا خود کارگاه قالی شویی مشکلاتی به وجود می اید، دراین صورت اگر شما بیمه اتش سوزی داشته باشید به راحتی میتوانید بر اساس ان ارزشی که از دارایی ها در بیمه نامه  ذکر کرده اید خسارت خود را دریافت کنید و تنها لازم است برای خرید بیمه نامه اتش سوزی در ابتدا مبلغ کمی را پرداخت کنید تا در زمان وقوع حادثه، مبلغ خسارت خوبی را دریافت کنید.

    صاحبان قالی شویی میتوانند به جای دریافت بیمه مسئولیت کارفرما برای هر یک از کارکنان خود بیمه حوادث دریافت کنند که البته اگر حادثه جانی که دچار میشوند بسیار سهمگین باشد بازهم لازم است که کارفرما ان را پرداخت کند، پس ترجیح شرکت های بیمه به خصوص بیمه ما که دارای تجربه بالایی در این زمینه است و برای کارفرمان قالی شویی ها است که بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان را خریداری کنند.

    اگر شما در هر شغلی و هر رشته ای به جز قالی شویی کارفرما هستید، بیمه ما برای شما بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان و یا دیگر بیمه های مسئولیت که مختص شغل شما است را ارئه میدهد. برای اگاهی از بیمه های مسئولیت شرکت بیمه ما میتوانید به صفحه بیمه مسئولیت این ساید مراجعه کنید و خرید ان میتوانید به صورت انلاین و غیر حضوری ابتدا با مشاوران ما صحبت کردهو سپس اقدام به دریافت بیمه نامه نمایید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x