بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

آیا سابقه خدمت سربازی در بیمه محسوب میشود؟

سابقه خدمت سربازی در بیمه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • آیا سابقه خدمت سربازی در بیمه محسوب میشود؟

    ماده 19 قانون کار می ‌گوید: در دوران خدمت نظام وظیفه قرارداد کاری فرد به حالت تعلیق در می‌آید، ولی کارگر باید حداکثر تا دو ماه پس از پایان خدمت به کار سابق خود برگردد و چنانچه شغل وی حذف شده باشد در شغلی مشابه آن به کار مشغول می‌ شود.

    قربانی درباره افرادی که قبل از رفتن به خدمت سربازی سر کار می‌رفتند گفت: اگر فرد شاغل بوده و بیمه هم برای او واریز شده و بعد به خدمت سربازی رفته است بعد از سربازی هم دوباره بیمه پرداز شده است چه در کارگاه قبلی کار کند و چه در جای جدید فرقی ندارد مشمول قانون کار بوده است در این حالت کافی است اشتغال قبلی خود را به تامین اجتماعی اعلام کند و در این صورت 2 سال خدمت سربازی او جز سابقه بیمه حساب می ‌شود.

    اگر کارگری قبل از رفتن به خدمت سربازی شاغل و مشمول قانون کار بوده 7 درصد مبلغ حق بیمه که سهم کارگر است از او گرفته نمی شود یعنی این مبلغ حق بیمه دوران سربازی از او گرفته نخواهد شد، اما اگر فرد قبل از سربازی اشتغال نداشته باشد و به سربازی رفته و بعد از آن شاغل شده در این حالت باید 7 درصد حق بیمه خود را بر اساس دستمزدی که در حال حاضر می‌ گیرد پرداخت کند تا سابقه سربازی او جزو سابقه بیمه او برود.

    سابقه خدمت سربازی در بیمه
    سابقه خدمت سربازی در بیمه| سابقه بیمه| خدمت سربازی| سابقه بیمه و خدمت سربازی|

    اما به دلیل اینکه در ایران قانون ها به سرعت تغییر میکنند و بیمه برای دوران بازنشستگی و در زمان آسیب دیدگی  فرد بسیار اهمیت دارد لازم است که برای آینده فرزندان پسرمان بیشتر برنامه ریزی کنیم  تا اگر دو سال سربازی جز سابقه بیمه او قرار نگرفت ضرر نکرده باشیم.

    بهترین کار خرید بیمه ای است که علاوه بر پوشش های بیمه ای، سرمایه گذاری مناسبی برای دوران جوانی و راه انداختن کسب و کار پر رونق بعد از دوران سربازی است. این نوع از بیمه در کشور های پیشرفته بسیار کاربرد دارد و تقریبا تمامی مردم از زمانی که به دنیا می آیند این بیمه را دارند درست مانند بیمه شخص ثالث که در ایران  به صورت اجباری است.

    بیمه عمر و سرمایه گذاری  که در این سال ها در ایران بسیار رایج شده است و بیمه گذاران بسیار زیادی در بیمه ما داشته است بهترین انتخاب برای جبران بیمه دوران سربازی است و میتواند علاوه بر بازنشستگی سود بالایی نیز به پسران شما بدهد و برای آینده آنها هم بسیار مفید است.

    این بیمه نامه پوشش های بیمه ای به شرح زیر دارد:

    1. اصلی ترین پوشش بیمه عمر ، سرمایه فوت به هر علت است. میزان سرمایه فوت بر اساس حق بیمه پرداختی ماهانه و سالانه  هر فرد محاسبه می‎ شود و در جدول بیمه عمر که همراه بیمه نامه به شما داده میشود قابل مشاهده می ‎باشد. در صورت فوت عادی فرد بیمه شده سرمایه فوت عادی به ذینفعان بیمه نامه که توسط خود فرد بیمه گذار گفته شده است پرداخت می‌ شود.
    2. پوشش فوت در اثر حادثه برای زمانی است که اگر فرد در اثر حادثه فوت نماید، شرکت بیمه چند برابر سرمایه فوت عادی به همراه اندوخته بیمه نامه او را به ذینفعان بیمه عمر پرداخت میکند. بر اساس مصوبه جدید در برخی از شرکت‌های بیمه سقف خاصی برای پوشش سرمایه فوت  وجود ندارد و با پرداخت حق بیمه بالاتر می توانید پوشش بیشتری هم داشته باشید.
    3. پوشش بعدی پوشش از کار افتادگی است که برای افرادی که در مناطق پر خطر هستند بسیار توصیه میشود. در این پوشش بیمه شده در صورتی که از نظر شرکت بیمه در صورت بروز حادثه از کارافتاده اعلام شود، تا پایان قرارداد بیمه‌ ای از پرداخت حق بیمه معاف شده و شرکت بیمه بر اساس شرایط بیمه نامه حق بیمه را خودش پرداخت می‌کند و مبلغی را به عنوان سرمایه از کارافتادگی به وی پرداخت می ‌کند و به بیمه گذاران عزیز مستمری از کار افتادگی هم داده میشود.
    4. پوشش بعدی برای هزینه های بیمارستانی و نقص عضو است. یعنی اگر فرد در اثر بروز حادثه ای به بیمارستان منتقل شود تمامی هزینه های بیمارستانی و نقص عضو توسط بیمه نامه او پرداخت میشود.
    5. پوشش بیماری ها خاص که در این سال ها به دلیل زیاد شدن سرطان ها بسیار لازم شده است به این صورت است که  هزینه درمان برای 5 بیماری خاص پرداخت می ‌شود. منظور از بیماری‌های خاص در شرکت بیمه ما، پنج بیماری سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان است. که بر خلاف دیگر شرکت های بیمه هر ساله میتون در صورت به وجود آمدن بیماری ها هزینه آن را از شرکت بیمه ما دریافت کرد.
    6. در صورتی که از کار افتاده شوید شرکت بیمه بر اساس پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در اثر از کار افتادگی از شما هیچ هزینه ای را دریافت نمیکند و مستمری نیز داده میشود.
    سابقه خدمت سربازی در بیمه
    سابقه خدمت سربازی در بیمه| سابقه بیمه| خدمت سربازی| سابقه بیمه و خدمت سربازی|

    در شرکت بیمه ما سقف تعهد پوشش های ذکر شده از سایر شرکت ها بسیار بالا تر است و به دلیل پشتوانه قوی مانند بانک ملت میتوانید با خیال راحت بیمه عمر و سرمایه گذاری را از بیمه ما خریداری کنید. پس تا هنوز دیر نشده با مراجعه به سایت بیمه ما، بیمه عمر و سرمایه گذاری مناسب فرزندتان را تهیه کنید و نگران بیمه سربازی نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x