بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

استعلام بیمه شخص ثالث با شماره پلاک را چگونه انجام دهیم؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • استعلام بیمه شخص ثالث با شماره پلاک را چگونه انجام دهیم؟

    همانطور که میدانید بیمه شخص ثالث یک بیمه ضروری برای دارندگان تمامی وسایل نقلیه موتوری است و در صورت نداشتن این بیمه نامه شما با مشکل روبرو میشوید و اگر پلیس شما را بدون این بیمه نامه در خیابان بگیرد ماشین شما توقیف میشود و جریمه سنگینی هم باید برای آن پرداخت کنید.

    پوشش جانی بیمه شخص ثالث شامل دیه فوت، ارش یا دیه در صورت  نقص عضو و هزینه پزشکی است. از کاربردی ‌ترین نکات بیمه ثالث این است که اگر در حادثه ‌ای شخص زیان ‌دیده بابت آسیب جانی از شرکت بیمه دیه یا ارش گرفته باشد لازم است بداند شرکت بیمه موظف است علاوه بر خسارت پرداخت شده، مبلغی هم به عنوان هزینه پزشکی پرداخت کند تا زیان ‌دیده بتواند آسیب ایجاد شده را جبران کند.

    طبق اصلاحیه جدید قانون بیمه شخص ثالث، راننده مقصر نیز می‌تواند علاوه بر ارش یا دیه در صورت لزوم هزینه پزشکی را از محل بیمه حوادث راننده از شرکت بیمه دریافت کند.

    استعلام بیمه شخص ثالث با شماره پلاک
    استعلام بیمه شخص ثالث با شماره پلاک| استعلام ثالث با پلاک| استعلام ثالث|

    استعلام تخفیفات بیمه نامه شخص ثالث با شماره پلاک و کد ملی بیمه گذار:

    برای استعلام گرفتن مقدار تخفیف‌ بیمه ماشین یا موتورتان باید پلاک وسیله نقلیه، کد ملی و شماره تلفن همراه که مالک اصلی هستند به نام او است را وارد کنید. برای هر شماره تلفن در روز میتوانید 5 بار استعلام دریافت کنید.

    استعلام بیمه شخص ثالث با پیامک:

    برای استعلام بیمه خودرو با پیامک به شماره بیمه ‌نامه و شماره تلفن،‌ کد یکتای بیمه ‌نامه و کد ملی یا  VIN‌به همراه شماره تلفن نیاز دارید.  پیامک مورد نظر برای استعلام بیمه شخص ثالث خودرو و موتور را در یکی از قالب ‌های زیر به شماره ۳۰۰۰۲۶۲۱ باید ارسال کنید:

    قالب پیامک: شماره بیمه نامه چاپ شده * شماره بیمه گذار * ۱

    نمونه: ۹۹/۰۱/۰۰۲/۰۰۰۱۸۹ * ۱۱۳۸۵۹۸۰۰۰ * ۱

    قالب پیامک: کد یکتای بیمه نامه * کد ملی بیمه گذار * ۲

    نمونه: ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰ * ۰۰۳۸۹۶۴۰۰۰ * ۲

    قالب پیامک: VIN * کدملی متعلق به شماره همراه استعلام کننده * ۳

    نمونه: 3 * ۰۰۳۸۵۹۶۰۰۰ * IRFC8521V07044190

    استعلام بر اساس شماره بیمه ‌نامه شخص ثالث:

    در این روش باید اطلاعات مربوط به شرکت بیمه‌ گر که وسیله نقلیه خود را در آنجا بیمه کرده اید، شماره بیمه ‌نامه، شماره تلفن همراه و کد ملی یا شناسه ملی خود را وارد کنید.

    استعلام بیمه شخص ثالث با شماره پلاک
    استعلام بیمه شخص ثالث با شماره پلاک| استعلام ثالث با پلاک| استعلام ثالث|

    استعلام بر اساس کد یکتا بیمه ‌نامه:

    با وارد کردن کد یکتا و کد ملی صاحب اصلی خودرو از طریق سامانه سنهاب می‌توانید استعلام بیمه وسیله نقلیه خود را تهیه کنید.

    برای استعلام بیمه با پلاک ماشین باید به سایت درگاه ملی خدمات دولت مراجعه کنید. در این سایت از شما مشخصاتی خواسته می ‌شود که با ارائه آن ها می‌توانید استعلام بیمه ماشین چه بیمه بدنه و چه بیمه شخص ثالث را دریافت کنید. اطلاعات مورد نیاز برای دریافت استعلام بیمه با پلاک ماشین شامل: شماره موتور، شماره شاسی، VIN، شماره بیمه‌نامه، شماره پلاک، کد ملی و شرکت بیمه است.

    استعلام بیمه شخص ثالث موتور سیکلت با شماره پلاک:

    استعلام بیمه موتور سیکلت تفاوتی با بیمه ماشین ندارد. می ‌توانید با تمامی روش‌هایی که تا اینجا گفته شد، استعلام بیمه موتور سیکلت خود را نیز بگیرید. استعلام بیمه موتور سیکلت با شماره پلاک، کد ملی،‌ کد یکتای بیمه ‌نامه و VIN‌ امکان پذیر است.

    استعلام بیمه شخص ثالث با شماره پلاک
    استعلام بیمه شخص ثالث با شماره پلاک| استعلام ثالث با پلاک| استعلام ثالث|

    در شرایط زیر شما نیاز به دریافت استعلام بیمه شخص ثالث برای خودرو و موتور سیکلت خود دارید:

    • اگر بیمه‌ نامه خود را گم کرده باشید تا زمان صدور المثنی و یا گواهی بیمه باید برای آگاهی از شرایط بیمه ‌نامه، استعلام تهیه کنید. البته با تصویب قانون جدید در سال 99 دیگر نیازی به داشتن برگه کاغذی بیمه شخص ثالث نیست و ماموران انتظامی هم با استفاده از پلاک ماشین شما اطلاعات مربوط به بیمه شخص ثالث را متوجه میشوند.
    • اگر قصد خرید خودروی تازه ‌ای دارید می ‌توانید برای آگاهی از شرایط بیمه ‌نامه خودرو مورد نظر که قصد خرید آن را دارید استعلام بگیرید.
    • در تصادفاتی که رخ می ‌دهد چنانچه بیمه‌ نامه همراه شما نباشید می‌توانید از بیمه ‌نامه استعلام تهیه کنید.
    • در هر زمان دیگری که بخواهید از داشتن و یا نداشتن بیمه ‌نامه یک خودرو و شرایط آن مطلع شوید می‌ توانید استعلام تهیه کنید و روش های آن را در بالا به طور کامل برای شما توضیح دادیم

    به این نکته توجه داشته باشید که بیمه های شخص ثالث تنها برای خسارت های جانی است و خسارت های مالی را برای بیمه گذار در بر نمیگیرد و برای دریافت خسارت های مالی باید بیمه بدنه برای خودرو داشته باشید که قیمت این بیمه در شرکت های بیمه ای مختلف متفاوت است و همچنین سقف پوشش های این بیمه نامه نیز در شرکت های بیمه ای فرق دارد.

    یکی از شرکت های بیمه ای که به تمامی تعهدات بیمه ای خود عمل میکند، شرکت بیمه ما است که پشتوانه قوی مانند بانک ملت دارد و توانسته است با وجود سابقه 10 ساله ای که دارد نظر تعداد زیادی از مردم عزیز کشورمان را به خود جلب کند و بیمه نامه های زیادی را در رشته های بیمه ای مختلف را صادر کند و نیز در بین شرکت های بیمه ای با بالاترین میزان صدور بیمه نامه قرار گیرد.

    استعلام بیمه شخص ثالث با شماره پلاک
    استعلام بیمه شخص ثالث با شماره پلاک| استعلام ثالث با پلاک| استعلام ثالث|

    مواردی که در تعیین قیمت بیمه نامه شخص ثالث تاثیر دارد شامل موارد زیر میشود:

    1. نوع و کاربری خودرو: نوع خودرو در قیمت بیمه موثر است، این که خودرو چهار سیلندر باشد و همچنین خودرو سواری باشد یا باری و مسافری در محاسبه قیمت بیمه موثر است.
    2. مدت اعتبار بیمه ‌نامه: قیمت بیمه یک ساله اندکی بیشتر از بیمه‌های کوتاه‌ مدت است چون زمان بیشتری از بیمه ‌گذار در مقابل خسارات حمایت می‌کند.
    3. جریمه دیرکرد: بیمه شخص ثالث را باید به موقع تمدید کرد در غیر این صورت به ازای هر روز تاخیر در تمدید بیمه ‌نامه، شما جریمه می‌ شوید که به آن جریمه دیرکرد می‌گویند و باید علاوه بر حق بیمه جریمه دیرکرد نیز پرداخت کنید.
    4. تخفیف‌ های عدم خسارت: به ازای هر سالی که بیمه‌گزار از بیمه ‌نامه خود استفاده نکند مشمول تخفیف عدم خسارت می‌شود که در زمان تمدید بیمه ‌نامه می‌تواند از این تخفیف استفاده کرده و بیمه شخص ثالث ما را با قیمت کمتری تهیه کند. میزان تخفیف عدم خسارت به ازای هر سال 5 درصد است و از ابتدای سال دم به بیمه ‌گذار تعلق می‌گیرد.

    میتوانید برای دریافت بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از بیمه ما با تخفیفات ویژه و با قیمت پایین تر از دیگر شرکت های بیمه ای به سایت بیمه ما مراجعه کنید و با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید و بیمه مورد نظر خود برای هر وسیله نقلیه ای که دارید را تهیه فرمایید و تمامی خسارت های مالی و جانی را به طور کامل بیمه کنید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x