بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری در همدان صدر نشین شد!

خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری در استان همدان در رتبه سوم قراردارد!

    زانیار قربانی؛ در گفت‌ و گو با چابک‌ آنلاین گفت: شعب 21 شرکت بیمه ای در استان همدان فعالیت می کنند و براساس سالنامه آماری بیمه، استان همدان از نظر حق بیمه تولیدی جایگاه 17  کشور را به خود اختصاص داده است و در پرداخت خسارت ها هم در جایگاه 20 ام در بین شرکت های بیمه ای را دارد.

    به گفته او، سهم حق بیمه تولیدی استان همدان حدود 1.7 درصد از بازار بیمه کشور و سهم خسارت پرداختی هم حدود 1.3 درصد از بازار بیمه کشور را به خود اختصاص داده است. بیمه اجباری شخص ثالث اولین رتبه از نظر استقبال بیمه ‌گذاران را  در استان همدان دارد و بعد از آن بیمه ‌نامه تکمیل درمان و عمر و سرمایه گذاری در جایگاه های بعدی قرار دارند.

    در دو سه سال اخیر با توجه به حوادث طبیعی مانند زلزله کرمانشاه و سیل سال 98 در استان همدان، ضریب نفوذ بیمه در رشته بیمه آتش سوزی در این استان رشد زیادی داشته و رتبه چهارم را بعد از بیمه عمر و سرمایه گذاری به خود اختصاص داده است. همچنین شرکتهای بیمه ای از روز صنعت بیمه تا پایان سال تخفیفات مناسبی را برای بیمه های آتش سوزی در این استان اعمال میکنند تا اکثر خانوار ها و دارندگان منزل مسکونی بتوانند این بیمه نامه را خریداری کنند.

    خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری
    خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری خرید بهترین بیمه عمر| خرید بیمه بازنشستگی|

    دبیرشورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان همدان، تصریح کرد: بیمه نامه‌های بخش صنعتی تعدادی از کارخانه‌های بزرگ در خارج از استان صادر می‌شود و سعی بر این شده که بتوان این پرتفوها را در استان متمرکز کرد.

    به دلیل شرایط آب و هوایی موجود در این استان حوادث زیادی مانند طوفان و سیل و آتش سوزی و ویرانی ساختمان رخ میدهد که برای جبران آنها باید هزینه زیادی صرف کرد، بیمه ما با توجه به اینکه امکان پرداخت این هزینه های سنگین و جبران آنها بر اساس این شرایط اقتصادی برای سرپرست سخت است، بیمه نامه اتش سوزی را با تخفیف ویژه ارائه داده که تمامی خسارات را بر اساس اطلاعاتی که شما در بیمه نامه در ابتدا ذکر میکنید و نیز مبلغ مورد نظر شما ، پرداخت میکند.

    بیمه آتش سوزی بیمه ما

    بیمه ما در بیمه نامه آتش سوزی خود پوشش های اصلی مانند : سیل ، زلزله ، آتش سوزی و صاعقه را دارد، بعضی از پوشش های فردی آن عبارت اند از : تركيدگي لوله آب ، ضايعات ناشي از آب باران، ذوب برف ، سقوط هواپيما و هلیكوپتر، شكست شيشه ، سرقت اموال و اثاثيه منزل ، مسئوليت مدني در قبال همسايگان ، هزينه پاكسازي و بسياري خطرهاي ديگر که به درخواست بيمه گذار تحت پوشش بيمه قرار می ‌گيرد  می شوند. بیمه نامه های آتش سوزی بیمه ما برای منازل مسکونی ، واحد های صنعتی ، واحد غیر صنعتی و انبارها صادر میشوند .

    بیمه عمر بیمه ما

    بیمه های عمر و سرمایه گذاری نیز امروزه به عنوان نیاز اصلی هر فرد شده است و در خارج از ایران به عنوان یک لزوم برای تمام مردم است و طبق اخبار بالا که مطالعه کردید رتبه سوم را در استان همدان به خود اختصاص داده است؛ بیمه ما با ارائه بالاترین میزان پوشش ها بین شرکت های بیمه در سال های اخیر باعث شده که تعداد زیادی از مردم علاوه بر داشتن بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری در شرکت های بیمه ای دیگر به دریافت بیمه نامه از شرکت بیمه ما اقدام کنند زیرا ؛

    در کنار پوشش های حوادث و دیگر موارد موجود در بیمه نامه که بین تمامی شرکت های بیمه ای تقریبا مشترک است ، بیمه نامه تکمیلی انفرادی نیز برای افراد صادر میکند تا در صورت بروز مشکل و لزوم به بستری شدن فرد در مراکز بیمارستانی نیازی به پرداخت هیچ مبلغی نباشد.

    خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری
    خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری خرید بهترین بیمه عمر| خرید بیمه بازنشستگی|

     البته باید ذکر کرد با سرمایه گذاری در بیمه عمر بیمه ما شما میتوانید سود بالایی دریافت کنید و با افزایش میزان پرداختی سالانه بر اساس نرخ تورم میتوانید در پایان بیمه نامه مبلغی متناسب با آن زمان دریافت کنید. حتی با دریافت بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما میتوانید از تخفیف بیمه های  بدنه و شخص ثالث بهره مند شوید.

    همچنین با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما در همدان میتوانید از بیمه منازل مسکونی به صورت رایگان بهره مند شوید. میتوانید برای دریافت بیمه آتش سوزی منازل مسکونی همین حالا به سایت بیمه ما مراجعه کنید و فرم مخصوص بیمه آتش سوزی را پر کنید تا مشاوران  ما با شما تماس حاصل فرماییند و بیمه نامه مورد نظر را برای شما صادر کنند.

    توجه داشته باشید که بیمه ما تنها بیمه تحت پوشش بانک ملت است هموطنان همدانی عزیز تنها با مراجعه به  سایت بیمه ما میتوانند از تخفیف های این شرکت بیمه مربوط به آتش سوزی، بدنه و ثالث بهره مند شوند.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x