بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

ضرورت خرید بیمه مسافرتی چیست؟

خرید بیمه مسافرتی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • ضرورت خرید بیمه مسافرتی چیست؟

    علاقه مندان به سفر و گشت و گذار و دیدن آثار تاریخی همیشه از قبل برای مسافرت خود برنامه ریزی میکنند و چمدان خود را آماده میکنند، اما علاوه بر آماده سازی چمدان و وسایل ضروری برای موقعیت های  پیچیده و حوادثی که ممکن است در  سفر برای آنها اتفاق افتد اقدامات لازم را انجام میدهند.

    یکی از اقداماتی که باید برای سفر های خارجه حتما انجام داد، این بیمه ‌نامه هزینه‌های ناشی از حوادث احتمالی در کشور مقصد را پوشش می‌دهد. دریافت بیمه مسافرتی است که برای سفر به بعضی از کشورها داشتن آن یک ضرورت به حساب می آید، البته اگر مقصد سفر شما کشورهای حوزه شنگن نباشد، قاعدتا اجباری برای خرید بیمه مسافرتی ندارید.

    بیمه نامه مسافرتی نوعی از بیمه اشخاص است، بیمه‌ گذار در این قرارداد در ازای پرداخت حق‌ بیمه، هزینه‌ های ناشی از حوادث و سوانح احتمالی سفر خود را مدیریت می‌ کند. حق بیمه ای که فرد برای دریافت بیمه نامه مسافرتی پرداخت میکند بر اساس عوامل زیر تعیین میشود:

    1. سن مسافر
    2. مقصد مسافر
    3. مدت سفر
    4. پوشش‌های بیمه ی انتخابی توسط مسافر
    5. تعهدات مالی قرارداد
    خرید بیمه مسافرتی
    خرید بیمه مسافرتی| بیمه مسافرتی| گرفتن بیمه مسافرتی|

    ضرورت خرید بیمه مسافرتی برای مسافرت های خارج از کشور چیست؟

    اهمیت بیمه مسافرتی زمانی مشخص می‌شود که با بسیاری مشکلات پیش‌بینی‌نشده در سفرهای خارجی روبه ‌رو شویم. تاخیر و کنسلی پرواز، گم شدن چمدان‌ ها، بیمار شدن ناگهانی مسافر و نیاز به دارو و درمان در کشورهای خارجی از نمونه مشکلاتی هستند که نیاز به خرید بیمه مسافرتی را برای هر مسافری که قصد سفر به خارج از کشور را دارد ضروری می‌ کنند.

    در ادامه 10 مورد از موارد ضروری  برای خرید بیمه مسافرتی  را برای شما بیان میکنیم و سپس پوشش هایی که در این بیمه نامه مطرح میشوند را برای شما می آوریم:

    1. لغو سفر قبل از آغاز مسافرت:

    اگر قبل از شروع مسافرت به یک دلیل معتبر برای شرکت بیمه مجبور به لغو سفر شوید: هزینه‌ ی کنسل کردن بلیط هواپیما، هتل و … تا سقف مشخص شده در بیمه‌ نامه به شما پرداخت می‌ شود.

    1. پرداخت هزینه های بیمارستان حین سفر:

    در حین سفر ممکن است هرگونه تغییری در سلامتی فرد و بستگان درجه اولش به وجود آید، در این شرایط بیمه گذار علاوه بر دریافت هزینه‌ های بیماری می ‌تواند از خدمات مشاوره ‌ای شرکت بیمه استفاده کند.، اگر در شرایط همه ‌گیری کرونا برای سفر اقدام می‌ کنید، حتما پوشش کرونا را در بیمه مسافرتی خود لحاظ کنید تا بتوانید از هزینه های درمان آن حین سفر استفاده کنید.

    1. جبران هزینه‌های بازگشت زودهنگام بیمه ‌شده:

    اگر در حین سفر، بیمه گذار یک دلیل معتبر از نظر شرکت بیمه مجبور به بازگشت زود هنگام شود، بیمه هزینه‌هایش را جبران می‌کند، البته سقف تعهدات بیمه، بر اساس نوع بیمه ‌نامه دریافت شده متفاوت است.

    1. پرداخت هزینه‌های فوریت دندان ‌پزشکی:

    اگر در حین سفر دندان درد به سراغ ‌تان آمد و یا به دلایل مختلف و حوادث گوناگون دچار مشکل در دندان های خود شدید با داشتن این پوشش بیمه مسافرتی می ‌توانید هزینه‌های دندان‌پزشکی را در هر کشوری که هستید مدیریت کنید، زیرا اگر دندان درد شما ادامه دار باشد نمیتوانید از  سفر خود لذت کامل را ببرید.

    خرید بیمه مسافرتی
    خرید بیمه مسافرتی| بیمه مسافرتی| گرفتن بیمه مسافرتی|
    1. کمک رسانی در هنگام مفقود شدن مدارک شخصی و هویتی شخص بیمه گذار:

    گم شدن یا به سرقت رفتن مدارک شناسایی از دیگر اتفاقاتی است که می تواند حسابی سفر را به هم بریزد و در این مورد هم می توانید روی شرکت بیمه حساب باز کنید. آن ها هزینه تهیه المثنی یا هر مدرک مشابه آن را به شما خواهند پرداخت.

    1. ارسال دارو های ضروری در هنگام مشکل به بیمه گذار:

    برخی مواقع بیمه گذار در کشوری نیاز به داروی خاصی پیدا می کند که در آن یافت نمی شود در این صورت شرکت بیمه با نظر پزشک معتمد خود تامین داروی مورد نیاز را بر عهده خواهد گرفت.

    1. جبران هزینه ‌های سرقت موبایل و دوربین عکاسی:

    اگر دوربین عکاسی یا موبایل برای شما یک ابزار کاری مهم است، حتما از این پوشش استفاده کنید. البته این پوشش بیمه ای را تنها تعدادی از شرکت های بیمه ای ارائه میدهند.

    1. پرداخت هزینه ‌های خرید اضطراری:

    اگر تحویل بار به مدت 12 تا 48 ساعت تاخیر داشته باشد، هزینه ‌های خرید‌های ضروری شما پرداخت می ‌شود. البته لازم است به سقف تعهدات بیمه‌ نامه خود برای دریافت این پوشش دقت کنید.

    1. امکان حواله وجه نقد و وجه الضمان:

    اگر فرد بیمه ‌شده در کشور مقصد به وجه نقد نیاز پیدا کند، می‌تواند با داشتن بیمه مسافرتی از این امکان برخوردار شود، البته لازم است در هنگام خرید بیمه‌ نامه مبلغی را به صورت نقد و … نزد شرکت بیمه سپرده باشد تا این مورد برایش میسر شود در غیر اسن صورت این پوشش شامل حالش نمیشود.

    1. مدیریت هزینه ‌های احتمالی برای منزل فرد بیمه گذار:

    در مسافرت ‌های بیشتر از 7 روز معمولا نگرانی در مورد محل سکونت فرد در ایران پیش می‌ آید. حوادثی مانند: سرقت، آتش‌سوزی و … غیر قابل پیش ‌بینی هستند. اگر مسافرت شما بیش از 7 روز طول می ‌کشد، استفاده از این پوشش را به شما پیشنهاد می ‌دهیم تا خیالتان از بابت دارایی هایتان راحت باشد.

    خرید بیمه مسافرتی
    خرید بیمه مسافرتی| بیمه مسافرتی| گرفتن بیمه مسافرتی|

     

    از کدام شرکت بیمه ای بهترین بیمه مسافرتی با پوشش های بالا را میتوان خریداری کرد؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی و بیمه های خودرو مانند شخص ثالث و بدنه به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x