بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

مزایا و معایب خرید بیمه نامه آنلاین چیست؟

خرید بیمه نامه آنلاین
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • مزایا و معایب خرید بیمه نامه آنلاین چیست؟

    امروزه با گسترده تر شدن استفاده از فضای مجازی و فعالیت صنایع مختلف در این بخش، تغییر بزرگی در زندگی مردم به وجود آمده و واقعیت این است که این روزها خرید آنلاین انواع کالاها و محصولات از فروشگاه ‌های مختلف اینترنتی بسیار همه‌ گیر شده است؛ شرکت های بیمه نیز با توجه به این موضوع اقدام به ارائه بیمه نامه های مختلف برای خرید توسط مردم در فضای مجازی کرده اند.

    برای خرید بیمه ‌نامه‌های مختلف از بیمه بدنه و ثالث گرفته تا بیمه‌ های عمر و حتی بیمه ‌های تخصصی ‌تری مانند بیمه مسئولیت، از شرکت های بیمه ای مختلف مثل هر چیز دیگری، دو روش اصلی وجود دارد:

    • خرید حضوری بیمه: مراجعه به نمایندگی‌ های شرکت ‌های بیمه و تشکیل پرونده و پر کردن اطلاعات لازم و پرداخت حق بیمه و دریافت بیمه نامه مورد نظر.
    • خرید آنلاین بیمه: ثبت‌ نام و عضویت در سایت‌ ها و اپلیکیشن‌های بیمه‌ ای و پر کردن اطلاعات ذکر شده در این صفحات و پرداخت حق بیمه به صورت انلاین و دریافت سند بیمه نامه درب منزل چند روز بعد.
    خرید بیمه نامه آنلاین
    خرید بیمه نامه آنلاین| خرید بیمه انلاین| مزایای خرید بیمه انلاین|

    خرید بیمه به صورت آنلاین مزیت های بسیار زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

    1. خرید بیمه بدون محدودیت زمانی و مکانی:

    می‌توانید خرید اینترنتی بیمه را از هر سیستم خانگی، لپتاپ یا تلفن همراهی انجام دهید و اصلا مهم نیست که در چه ساعتی از روز و شب هستید. حتی در پایان روز کاری که در حال استراحت گشتی در فضای مجازی می‌ زنید هم می‌ توانید وارد وب ‌سایت بیمه ‌ای برای خرید آنلاین بیمه نامه مد نظر خود شوید و تنها با چند کلیک و پرکردن چند فرم کوتاه خرید بیمه‌ نامه خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

    1. امکان مقایسه آنلاین قیمت بیمه نامه های مختلف:

    در روش خرید آنلاین بیمه نامه شما لیست کاملی از پوشش‌های بیمه‌ ای مختلف هرکدام از شرکت ‌ها و حق بیمه ‌های دریافتی آنها را در اختیار خواهید داشت، پس می‌توانید با مقایسه قیمت و پوشش‌ بهترین بیمه‌ نامه را با مناسب ‌ترین قیمت خریداری کنید.

    1. پشتیبانی در تمام ساعات شبانه روز و پاسخ دهی سریع به سوالات:

    دریافت مشاوره برای خرید بیمه از کارشناسان کاربلد و با تجربه همیشه یکی از دغدغه‌ های اصلی مشتریان و متقاضیان خرید بیمه نامه است. به همین دلیل ممکن است نتوانند بیمه‌ نامه ‌ای با پوشش حداکثری خریداری کنند یا در زمان نیاز به استفاده از بیمه خود به ‌خوبی از مزایای آن استفاده کنند، با خرید بیمه به‌ صورت آنلاین، اگر سوالی برای نحوه دریافت خسارت یا حتی خرید بیمه ‌نامه داشتید می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، بهترین پاسخ را از کارشناسانی باتجربه در صنعت بیمه دریافت کنید.

    خرید بیمه نامه آنلاین
    خرید بیمه نامه آنلاین| خرید بیمه انلاین| مزایای خرید بیمه انلاین|
    1. کمک به محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا:

    در حقیقت استفاده از سامانه ‌ها و پلتفرم‌ های خرید بیمه آنلاین با جلوگیری از تردد های غیر ضروری شهروندان برای رسیدن به نمایندگی ‌های بیمه، باعث کاهش ترافیک و کمتر شدن آلودگی هوا هم می‌ شود. از دیگر کمک‌های محیط ‌زیستی که خرید آنلاین بیمه به زمین می‌کند، کم ‌تر مصرف ‌شدن کاغذ است زیرا با خرید اینترنتی شما کمتر درگیر کاغذ بازی‌ های اداری می‌شوید و هم میزان کاغذ کمتری مصرف می‌کنید.

    1. پرداخت سریع از طریق درگاه‌های امن و معتبر:

    اگر از سایت‌های بیمه ‌ای معتبر مانند این سایتی که در حال مطالعه این نوشته در آن هستید استفاده کنید خیالتان راحت است که پرداخت‌های شما از طریق درگاهی ایمن و مطمئن انجام می‌شود. نیازی هم نیست تا در صف شلوغ بانک‌ها یا دستگاه‌ های خودپرداز بایستید تا قبض بیمه‌نامه خود را پرداخت کنید.

    معایب خرید بیمه نامه آنلاین چیست؟

    اگر بدون تحقیق کافی درباره سایت و نمایندگی که سایت به نام او است آنلاین خرید کنید، ممکن است به سایت‌های نامعتبر برسید و بیمه نامه هایی که می‌خرید، همان‌چیزی نباشد که در فرم پیشنهاد پر کرده اید. همچنین شاید سایت‌ برای کلاهبرداری راه اندازی شده باشند و بعد از خرید اصلاً خدماتی که سفارش داده‌اید به دستتان نرسد.

    البته جای نگرانی نیست تنها کافیست آدرس درج شده در سایت را با آدرس و نام آورده شده در فهرست نمایندگی های سایت اصلی شرکت بیمه مقایسه کنید و به سابقه آن توجه خاصی داشته باشید در این صورت هیچ مشکلی برای شما در خرید بیمه نامه آنلان به وجود نمی آید.

    خرید بیمه نامه آنلاین
    خرید بیمه نامه آنلاین| خرید بیمه انلاین| مزایای خرید بیمه انلاین|

    سایت معتبر برای خرید بیمه نامه های مختلف مانند آتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری، بدنه و ثالث با بهرتین قیمت و تخفیف های بالا کدام سایت است؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی و بیمه های خودرو مانند شخص ثالث و بدنه به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x