بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه مسئولیت چیست

بیمه مسئولیت مديران شهربازي
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • خرید بیمه مسئولیت

    اصطلاحات بیمه ای

    ماده1: بیمه گر: شرکت سهامی بیمه (سهامی عام) می باشد.

    ماده2: بیمه گزار: شخص حقیقی یا حقوقی است که قرارداد بیمه را با بیمه گر منعقد و پرداخت حق بیمه مندرج در بیمه نامه و الحاقیه های ان را تعهد می کند.

    ماده3 :بیمه شده:شخصی است که فوت و حیات او موضوع قرارداد بیمه بوده و سن و سلامتی او مبنای محاسبه حق بیمه است.

    بیمه مسئولیت چیست؟

    قسمتی از سیستم بیمه های عمومی است. به صورت کلی در تنظیم روابط اجتماعی افراد جامعه، شناخت اشخاص حقوقی و مسئولیت های یکدیگر و تامین امنیت حرفه ای مشاغل و فعالیت ها، تاثیر گزار است. در ادامه توضیحاتی در قبال شما خواهیم داد.

    لزوم خرید بیمه مسئولیت

    هر فرد در جامعه نقشی در اجنماع خود دارد که فعالیت های روزمره خود را انجام می دهد و نسبت به جان و مال افراد و اشخاص دیگر نیز مسئولیتی دارد. و اگر فرد خسارتی را به مال یا جان فرد دیگری وارد کند باید خسارت را بپردازد. و حتی در شرایطی ممکن است زیان هایی که به افراد ثالث وارد می شود غیر قابل جبران باشد خیلی پر هزینه خواهد بود. ما می توانیم با خرید بیمه مسئولیت این خسارات را به بیمه گر متقبل کنیم.

    انواع بیمه مسئولیت

    بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان

    خسارات و صدماتی جانی و جسمانی وارد شده به کارکنان و کارگران که در محیط کار و در زمان کار کردن، که در ان حال کارفرما مسئول تمام کارکنانش شناخته می شود، را تحت پوشش این بیمه مسئولیت قرار دارد. البته لازم به ذکر هست که جبران خسارت جانی شامل پرداخت هزینه های پزشکی و غرامت نقص عصو یا فوت کارکنان است. بیمه نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان خود به سه قسمت که در زیر گفته خواهد شد تقسیم می شود:

    1- در قبال کارکنان بازرگانی، خدماتی، صنعتی، اداری

    2- در قبال کاکنان ساختمانی

    3- در قبال کارکنان عمرانی

    بیمه مسئولیت قراردادی

    بیمه نامه مسئولیت قراردادی به خاطر جبران خسارت های مالی و صدمات جانی وارد شده و طرفی از قرار داد مربوط به تخلف و طرف دیگر این را از تعهدات و شرایط مندرج در قرارداد است. این رشته، خسارت مالی ناشی از فوق را جبران نمی نماید.

    بیمه اعتباری صداقت در امانت

    بیمه نامه اعتباری صداقت در امانت با هدف پوشش بیمه گزاردر مقابل ضرر و زیان های ناشی از درست نبودن و خیانت در امانت کارکنان در امور مالی و کسر موجوی انبارها، در شرکت های بازرگانی صادر می شود.

    بیمه اعتباری فروش اقساطی

    بیمه نامه اعتباری فروش اقساطی به منظور پوشش خسارت وارد شده به موسسات و از این قبیل به برخی مشتریان خود وام یا اعتبار خواهند داد و یا محصول و خدمات خود را به طور قسطی فروش می رسانند، ارائه می دهند. این موسسه ها در حالی که دریافت وثیقه از مشتریان باز هم با ریسک وصول نشدن مطالبات خود، یا خسارت ناشی از دیرکرد در وصول ان روبرو هستند. البته این نوع بیمه نامه ریسک این کار را پوشش می دهد.

    بیمه طرح های خاص

    بیمه نامه طرح خاص برای پوشش خسارت در مواردی که صادر می شود که برای بیمه گر جدید خواهد بود و با این عنوان طرح مخصوص از ان ذکر می شود.

    خساراتی که این بیمه پوشش خواهد داد با توجه به نوع و پوشش بیمه ای قابل ارائه، می تواند شامل خسارت های مالی و صدمات جانی وارده به افراد سوم و خسارت مالی وارده به مورد بیمه است. طبق توافق طرفین در این بیمه نامه حق بیمه و سایر شرایط و خسارت های پوشش را تعیین می شود.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بیمه ما مراجعه کنید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x