بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه مسئولیت ورزشکاران

بیمه مسئولیت ورزشکاران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ضروری بیمه مسئولیت ورزشکاران در تمامی رشته ها

    مسئولان باشگاه ها و ورزشگاه ها باید همه کارکنان و ورزشکاران و… را تحت پوشش بیمه ای مخصوص ورزشکاران قرار دهند و این افراد بیمه شده نیز مجبورند کارت بیمه خود را در حین برگزاری تمرین ها  قبل مسابقه و حین مسابقه با خود داشته باشند. در غیر این صورت مدیران ومسئولان مورد نظر باید کلیه هزینه های مورد نظر را پرداخت کنند.

    بیمه ورزشی قراردادی است بین فدراسیون پزشکی ورزشی و ورزشکار، که در آن فدراسیون متعهد می­ شود در قبال دریافت حق بیمه‌ ای که ورزشکار پرداخت می‌کند در صورت وقوع حادثه و بروز آسیب ورزشی، طبق مقررات خود غرامت درمان را بر اساس تعرفه های دولتی پرداخت ‌کند. دریافت این کارت به منزله اطلاع و قبول شرایط مندرج در آیین نامه موجود در هیات پزشکی ورزشی و وب ­سایت فدراسیون پزشکی ورزشی است.

    محدوده سنی داشتن بیمه و کارت بیمه ورزشی برای ورزشکاران بین 5 تا 75 سال است. داشتن کارت ورزشی که مورد تایید فدراسیون ورزشی باشد برای مدیران همه باشگاه ها، سرپرست ها و تیم لیدرهای کوهنوردی و طبیعت گردی ، مربی ها  و کادر فنی ورزشگاه ها و باشگاه ها الزامی است.

     

    بیمه مسئولیت ورزشکاران
    بیمه مسئولیت ورزشکاران| مسئولیت ورزشکاران| بیمه مسئولیت مربیان ورزشی|

    دریافت کارت به معنی بیمه بودن ورزشکار در سال مورد نظر می­باشد؛ یعنی از زمان شروع عضویت تا 29 اسفند همان سال. سرانه حق عضویت در ابتدای هر سال توسط فدراسین اعلام می­شود و در سایت مورد نظر قرار میگیرد. و در سال های مختلف متفاوت است. در حال حاضر و با شیوع ویروس کرونا عضویت و ثبت نام بیمه ورزشی برای ورزشکاران و کادر ورزش به صورت اینترنتی و از طریق سایت فدراسیون پزشکی ورزشی انجام خواهد شد و تنها روش ثبت نام این بیمه هم همین سایت است.

    برای اینکه بتوانید کارت ورزشی خود را دریافت کنید لازم است که کپی کارت مللی و شناسنامه خود را داشته باشید و بعد از پرداخت حق بیمه مورد نظر میتوانید کارت بیمه ورزشی مورد نظر خود را دریافت کنید. برای تایید عضویت در گروه عشایری و روستایی ارائه مدارک زیر الزامی است:

    1. معرفی نامه رسمی از هیأت های روستایی و عشایری
    2. تأییدیه دهیاری یا شورای اسلامی مبنی بر سکونت فرد در روستا یا ذکر آدرس منزل در روستا جهت مکاتبات.

    مواردی وجود دارند که تحت پوشش بیمه ورزشی برای ورزشکاران قرار نمیگیرند که ما آنها را در ادامه برای شما شرح میدهیم:

    • هرگونه آسیب به دلایل غیر ورزشی حتی اگر در محیط ورزشی و ورزشگاه رخ داده باشد.
    • حوادث رانندگی
    • هرنوع از بیماری های زیر حتی اگر ناشی از عملیات ورزشی باشد. شامل: بیماری های داخلی مانند بیماری و مشکلات قلبی، ریوی، گوارشی، کلیوی، خونی و… بیماری های جراحی غیر مرتبط با آسیب های ورزشی مانند آپاندیسیت، انواع فیستول، آبسه ها، واریکوسل، انواع کیست، فتق کشاله ران غیر مستقیم، تومورها، مشکلات دستگاه اسکلتی عضلانی که علت آنها ورزش نیست.
    • تمام داروهای غیر مرتبط با آسیب ورزشی.
    • تمام داروهای تولید خارج از کشور به شرط اینکه مشابه داخلی داشته باشد.
    • انواع پروتزها، بریس ها، کرست ها، اندام مصنوعی، عصا، عینک و …

     

    • اقدامات تشخیصی غیر مرتبط با آسیب ورزشی مانند تست های آسیب شناسی و سیتولوژی
    • هزینه آمبولانس و آژانس برای حمل بیمار
    • مواردی از صورتحساب بیمارستانی شامل هزینه همراه، غذا، خدمات، ساک بهداشتی، شرح حال و..
    • روش های درمانی غیر طب کلاسیک مانند طب سوزنی، حجامت، هومیوپات.

    بیشتر ورزشکاران به دلیل نداشتن پوشش های زیاد در بیمه ورزشی اقدام به خرید بیمه های دیگر مانند بیمه عمر و بیمه تکمیلی میکنند تا بتوانند در صورت صدمه دیدن این صدمات را جبران کنند. بیمه عمر علاوه بر پوشش های حادثه ای که دارد یک نوع پس انداز نیز برای ورزشکاران ایجاد میکند و یا در زمان مصدومیت و از کار افتادگی دائم یا موقت مبالغ مناسبی را به عنوان مستمری ماهانه به ورزشکاران پرداخت میکند.

    بیشتر ورزشکاران از گروه ها و رشته های ورزشی مختلف اقدام به خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از شرکت بیمه ما را میکنند زیرا در این شرکت بعد از خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری میتوانند بیمه تکمیلی نیز دریافت کنند و در این صورت تمامی هزینه های درمان و بیمارستان برای آنها رایگان میشود. و البته سودهای بسیار بالایی که بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه ما میدهد بسیار به سود این قشر افتخار آفرین است. اگر شماهم ورزشکار هستید و یا در اطراف خود ورزشکاری را میشناسید توصیه میکنیم حتما بیمه ما را خریداری کرده و یا معرفی کنید.

    مسئولان باشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، اماکن ورزشی، سرپرستان مسابقات و مربیان رشته های مختلف ورزشی موظف هستند هنگام برگزاری مسابقات، تمرینات، کلاس های آموزشی و مأموریت های ورزشی از اوراق و فرم های گزارش حادثه ورزشی را در اختیار داشته باشند و طبق دستورالعمل نسبت به صدور و تنظیم آن به شرح زیر اقدام کنند:

    1. بعد از بروز هر حادثه ورزشی فرم گزارش حادثه ورزشی توسط مسئول باشگاه، مربی و یا سرپرست مسابقات به طور دقیق و کامل تکمیل شود.
    2. بعد از تکمیل فرم گزارش حادثه ورزشی، باید توسط کادر پزشکی حاضر در مسابقات و یا پزشک معتمد هیأت پزشکی ورزشی مورد تأیید قرار گیرد.
    3. فرم گزارش حادثه تکمیل شده باید حداکثر ظرف مدت 2 هفته از زمان بروز آسیب ورزشی توسط ورزشکار مصدوم و یا مسئول مربوطه به هیأت پزشکی ورزشی ارائه شده و حادثه ورزشی در دبیرخانه هیأت ثبت شود.

    پرداخت هزینه درمان توسط بیمه ورزشس به افرادی که مشمول حداقل تعهدات می­گردند حداکثر تا 2 برابر تعرفه دولتی و به افرادی که مشمول حداکثر تعهدات می گردند حداکثر تا 5 برابر تعرفه دولتی، چنانچه مصدومی از بیمه ‌ای غیر از بیمه ورزشی به عنوان بیمه اصلی استفاده نماید با ارائه گواهی مبنی بر پرداخت هزینه ها توسط بیمه اولیه، بیمه ورزشی به عنوان بیمه مکمل محاسبه شده و مبلغ مازادی که در تعهد بیمه اولیه نباشد تا سقف تعهدات فدراسیون قابل پرداخت است.

    برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی برای ورزشکاران با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید یا در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید.
    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x