بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بهترین بیمه مسئولیت پزشکان و پیرا پزشکان کدام است ؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان

    بهترین بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان کدام است ؟
    در ابتدا تعدادی از موارد مهم که برای انتخاب این بیمه مسئولیت مهم است را ذکر میکنیم سپس در انتها بهترین شرکت بیمه را معرفی میکنیم :
    در انتخاب بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان شرکتی را انتخاب کنید که از لحاظ مالی در سطح یک بین سایر شرکت های بیمه قرار داشته باشد.
    پشتوانه شرکت بیمه باید به اندازه ای شناخته شده و معتبر باشد که بتوان با خیال راحت در ان شرکت بیمه نامه خرید
    شرکت بیمه ای که بیمه نامه را صادر میکند باید به گونه ای عمل کند که پزشکان و کادر درمان به راحتی بدون نیاز به حضور در نمایندگی ها و صرف وقت خود از خدمات ان شرکت به راحتی استفاده کنند ، البته این نکته در زمان کرونا اهمیت بیشتری پیدا میکند زیرا اسیب پذیری افراد بالاتر رفته است .
    باید بیمه ای را انتخاب کرد که دارای بالاترین سود در چند سال اخیر بوده زیرا با خیال راحت تر میتوان از ان شرکت بیمه نامه دریافت کرد و مطمئن بود که در زمان مشکل به راحتی میتوانید خسارات را دریافت کند.
    باید شرکت بیمه ای را انتخاب کرد که بالاتریین میزان پرداخت خسارات را داشته است.
    در انتخاب پوشش‌های بیمه‌ای، حتما پوشش های لازم برای بیمه‌ نامه ‌تان را خریداری نمایید.
    به انتخاب طبقه شغلی در بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان دقت فرمایید
    اگر بیمه نامه شما در نیمه دوم سال صادر می‌شود بهتر است که بیمه مسئولیت شما پوشش افزایش دیه را داشته باشد  تا در زمان تغییر دیه‌ها در سال جدید به مشکل نخورید .
    نکات مهم در زمان خرید بیمه های مسئولیت پزشکی و پیرا پزشکی :
    محدوده پوشش برای بیمه نامه‌های مسئولیت پزشکان فقط برای داخل کشور ایران بوده و برای خارج از کشور هیچگونه تعهد و پوششی را ندارد.
    برای خساراتی که پزشک (بیمه گذار) محکوم به پرداخت دیه شود، شرکت بیمه موظف است که بر اساس قانون دیات خسارت را بر اساس ماه عادی و حرام پرداخت نماید که دیه هر ساله بر اساس قانون تعیین میشود و به همان میزان پرداخت میشود .
    اگر صدمه ای به بیمار وارد شده باشد که بیمار چند سال بعد متوجه این خسارت گردد ، پزشک می تواند تا 4 سال بعد از پایان مدت بیمه نامه مسئولیت از پوشش‌های بیمه نامه خود استفاده نماید، شرکت بیمه بعد از صدور رای دادگاه خسارت وارد شده را پرداخت می‌کند.
    مدت بیمه نامه مسئولیت پزشکان معمولا به صورت یکساله بوده و پس از پایان یک سال پزشک می‌تواند بیمه نامه خود را تمدید نماید و از تخفیفات عدم خسارت استفاده نماید. البته وی می‌تواند بیمه نامه کوتاه مدت خریداری نماید و در صورت نیاز بیمه نامه خود را تمدید نماید.
    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی با رتبه یک طی چندین سال متوالی ، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها که بعضی چندیدن میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و انها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون عمر و تکمیلی و …. مشتاق تر کرده است.
    این شرکت بیمه دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است ونیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد.
    شما برای کسب اطلاعات راجب بیمه های مختلف از جمله بیمه های پزشکی میتوانید به سایت www.bimema.ir مراجعه کنید ؛ و در انجا یا از طریق مقالات و یا از طریق تماس با مشاوران با تجربه و با سابقه این شرکت بیمه ای معتبر به صورت غیر حضوری و بدون نیازبه مراجعه به نمایندگی اقدام به صدور بیمه نامه مورد نظر خود کنید.

    بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان |بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x