بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما چه مزایایی دارد؟ | 10 مزیت برای بیمه گذاران بیمه ما

بیمه ما چه مزایایی دارد؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما چه مزایایی دارد؟

    شرکت بیمه ما به‌ عنوان یک شرکت خصوصی از سال 1390 فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور آغاز کرد، 10 درصد سهام این شرکت متعلق به بانک ملت است که بزرگترین سهامدارن آن است. این شرکت که توانسته در این مدت به دلیل سود های بالایی به بیمه های عمر خود اختصاص میدهد و همچنین پرداخت خسارات وارد شده در تمامی زمینه های بیمه ای به بیمه گذاران خود جایگاه مناسبی را کسب کند در حال حاضر بیش از 40  شعبه و 1000 نماینده فعال در سراسر کشور دارد.

    شرکت بیمه ما به عنوان یک شرکت خصوصی که در صنعت بیمه فعالیت میکند، توانسته در تمامی رشته های بیمه ای به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند و با ارائه بالاترین پوشش ها با حق بیمه های کم و تخفیف های بسیار زیادی که ارائه میدهد امکان خرید بیمه نامه را برای اقشار مختلف مردم با درآمد های گوناگون فراهم کند.

    این شرکت بیمه معتبر در اولین ماه سال 1400 موفق به شکاندن رکورد فروش بیمه نامه شده است و آن را نسبت به سال قبل 105 درصد افزایش داده است و به مقدار 150 میلیارد تومان بیمه نامه صادر کرده است

    همچنین میزان خسارات وارد شده در ماه پایانی 99 کاهش چشمگیری داشته است و نیز در سال 1400 با یک واحد کاهش به میزان 25 درصد رسیده است. انتظار می رود با انتشار آمار از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ایران، رتبه نخست به لحاظ پایین ترین ضریب خسارت به نام بیمه “ما” ثبت و برگ زرین دیگری در افتخارات شرکت به لحاظ عملکرد مطلوب و شفاف رقم بخورد.

    بیمه ما چه مزایایی دارد؟
    بیمه ما چه مزایایی دارد؟| مزایای بیمه عمر| مزیت بیمه عمر|

    البته دلیل اصلی اعتماد مردم به بیمه ما سود های بالای مشارکت در منافع بیمه عمر و سرمایه گذاری آن و پرداخت خسارت های سنگین در کمترین زمان ممکن است. رتبه توانگری مالی شرکت بیمه ما نیز از دیگر مواردی است که بسیار مهم است و نشان دهنده پرچم دار بودن این شرکت بیمه ای است.

    توانگری مالی یعنی آیا شرکت بیمه توانایی عمل به تعهدات خود را دارد یا خیر، بیمه ما توانسته در سال های گذشته یعنی از زمان تاسیس تا به حال توانگری بالای 100 را کسب کند و هر سال جر برترین شرکت های بیمه ای از نظر بیمه مرکزی با توانگری مالی 1 قرار گیرد، علاوه بر توانگری مالی  یک توانسته مجوز بیمه های اتکایی را نیز برای خود کسب  کند که با این مجوز میتواند شرکت های بیمه ای دیگر را نیز بیمه کند.

    معمولا برای اینکه بدانید یک شرکت بیمه چه مزایای ویژه ای دارد و چه قدر میتوان به آن اعتماد کرد بهتر است مزیت های بیمه عمر آن را پیدا کنید زیرا شرکتی که پوشش های و مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری آن خوب باشد به راحتی میتوانید به دیگر بیمه نامه های آن نیز اعتماد کنید.

    در ادامه ما مزایای اصلی بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما را برایتان شرح میدهیم:

    1. سود پرداختی سالانه بالا
    2. نرخ سود پرداختی و تضمینی آن
    3. اختصاص پنل شخصی برای همه بیمه گذاران با ذکر دقیق جزئیات
    4. شبکه فروش و خسارت بسیار گسترده تا مراجعه در تمام کشور برای مردم راحت باشد
    5. سرعت پرداخت خسارت بالا و در کمترین زمان ممکن بعد از اعلام بیمه گذار
    6. سهم بازار و مشتریان عمده و کارخانه جات بزرگ
    7. شفافیت مالی در سوددهی و حساب کردن برداشت ها و واریزی ها
    8. برنامه آموزشی و ارتقای نیروی انسانی برای فروش بیمه عمر و ارائه خدمات به مردم عزیز ایران
    9. ترکیب سهامداران عالی و برتر که بزرگترین آنها بانک ملت است
    10. دسترسی آسان به مدیران و ارتباط سریع و آسان با آنها در صورت بروز مشکل

    علاوه بر بیمه عمر؛ بیمه ما مزایای دیگری نیز دارد که از بین آنها میتوان به ارائه بیمه تکمیلی انفرادی به تمام مردم ایران با حق بیمه کم و بدون نیاز به بیمه گر های پایه مانند تامین اجتماعی و خدمات درمان اشاره کرد. بیمه تکمیلی بیمه ما تنها با داشتن بیمه عمر حتی با مبالغ کم برای مردم عزیز ایران امکان پذیر است زیرا این دو بیمه نامه وقتی با یکدیگر خریداری شوند تمام مشکلات و حوادث را تحت پوشش قرار میدهند.

    بیمه ما چه مزایایی دارد؟
    بیمه ما چه مزایایی دارد؟| مزایای بیمه عمر| مزیت بیمه عمر|

    از مزایای دیگر بیمه ما، تخفیف های ویژه ای است که هر چند وقت یکبار برای رشته های مختلف بیمه ای در نظر میگیرد، مانند بیمه بدنه که 75 درصد تا اردیبهشت 1401 تخفیف دارد و یا بیمه های شخص ثالث که تخفیف های بسیار مناسبی را به بیمه گذارن ارائه میدهد.

    همچنین بیمه های آتش سوزی منازل مسکونی با پوشش های بالا برای مردم عزیز ایران به صورت رایگان ارائه میشود تا سرمایه آنها که طی مدت های طولانی به دست آورده اند تا حد زیادی جبران کند، البته برای خرید پوشش های اضافه این بیمه نامه باید مبلغ بسیار کمی را پرداخت کنید.

    البته این موارد تنها مزیت های بسیار کمی بود که برای خرید بیمه نامه های مختلف از شرکت بیمه ما برای شما نام بردیم، شما میتوانید با مقایسه بیمه های دیگر با بیمه ما به مزیت های سرشار این شرکت بیمه ای پی ببرید.

    شرکت بیمه ما دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند، با این وجود بیمه عمر ما معتبر است.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    2 نظرات
    بیشترین رأی
    تازه‌ترین قدیمی‌ترین
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    سلام
    ماشاالله این که فقط تعریف از بیمه و خودتون بود ولی موضوع اصلی که چه مزایا و چه خدماتی ارائه میدین توضیح ندادین.با اینحال باعث دلگرمیه که بفکر مردم هستین.

    شماره تماس
    9100995700

    سلام و وقت بخیر
    ممنون از توجهتون
    با شماره های داخل سایت میتوانید تماس بگیرید در هر زمینه بیمه سوال دارید همکاران راهنمایی کنند.
    سپاس

    اشتراک گذاری :

    2
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x