بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه عمر ما چیست؟| 5 پوشش بیمه عمر ما

بیمه عمر ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه عمر ما چیست؟

    با توجه به شرایط اقتصادی ناپایداری که در ایران وجود دارد همه مردم نگران دوران بازنشستگی خود هستند زیرا در صورت بازنشستگی و با حقوقی که به آنا پرداخت میشود چرخاندن یک زندگی بسیار سخت میشود، از این رو اکثر مردم به دنبال ایجاد یک پس انداز مناسب  با مبلغ بالا برای دوران بازنشستگی خود هستند تا اگر در اثر مشکلاتی مجبور شدند زودتر از موعد بازنشسته شوند و حقوق دریافتی آنها کمتر شد گذران زندگی برایشان سخت نشود.

    بیمه عمر ما همان سرمایه گذاری است که در دوران بازنشستگی بسیار کارآمد است و میتواند زندگی را برای شما راحت تر کند، یکی از انواع بیمه اشخاص است و به عنوان سرمایه ‌گذاری با سود تضمینی، به دنبال تامین آتیه و کاهش دغدغه و نگرانی افراد در طول زندگی است.

    بیمه عمر پوشش های مختلف بیمه ای و درمانی نیز دارد که در صورت بروز حادثه و بیماری خاص میتوانید از آن استفاده کنید، لازم به ذکر است که بیمه های عمر و سرمایه گذاری هم حیات و هم بعد از فوت را تحت پوشش خود قرار میدهند؛ در واقع بیمه عمر ما یک پشتوانه مالی محکم برای دوران پیری، بازنشستگی یا بعد از فوت برای بازماندگان است.

    بیمه عمر ما
    بیمه عمر ما | بهترین بیمه عمر| بهترین بیمه عمر بیمه ما|

    بیمه عمر ما شرایط گوناگونی دارد که در ادامه آنها را برای شما بیان میکنیم:

    • محدوده سنی برای خرید بیمه عمر ما:

    برای کودکان از بدو تولد و برای بزرگسالان تا 70 سالگی بیمه عمر صادر می‌ شود، البته به نسبت افزایش سن، بهتر است حق بیمه هم افزایش پیدا ‌کند. با این وجود بهتر است برای فرزندان خود تا زمانی که سن پایینی دارند بیمه عمر خریداری کنید تا هم مبلغ اندوخته بالاتری نصیب آنها شود.

    • مدت قرارداد بیمه عمر ما:

    هر فرد به مدت حداقل 5 سال و حداکثر 30 سال می‌ تواند تحت پوشش بیمه عمر قرار بگیرد که هر چه مدت قرارداد بیمه عمر ما افزایش پیدا کند، سرمایه بیشتری به بیمه گذار تعلق خواهد گرفت و میتواند از مستمری بازنشستگی بیشتری بهره مند شود.

    • مبلغ حق بیمه بیمه عمر ما:

    برای بیمه عمر ما حق بیمه ثابت و مشخصی وجود ندارد و هر شخصی می‌ تواند با توجه به شرایط مالی خودش، مبلغی را به عنوان حق بیمه انتخاب کند و آن را به شکل ماهانه، سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله پرداخت کند. مثلا بهتر است افراد شاغل، 10 درصد درآمد سالیانه خود را به بیمه عمر اختصاص دهند و حق بیمه خود را سالیانه پرداخت کنند تا سود دریافتی آنها بالاتر رود.

    پوشش های بیمه عمر ما چیست؟

    1. اصلی ترین پوشش بیمه عمر ، سرمایه فوت به هر علت است. میزان سرمایه فوت بر اساس حق بیمه پرداختی ماهانه و سالانه  هر فرد محاسبه می‎ شود و در جدول بیمه عمر که همراه بیمه نامه به شما داده میشود قابل مشاهده می ‎باشد.
    2. پوشش فوت در اثر حادثه برای زمانی است که اگر فرد در اثر حادثه فوت نماید، شرکت بیمه چند برابر سرمایه فوت عادی به همراه اندوخته بیمه نامه او را به ذینفعان بیمه عمر پرداخت میکند. بر اساس مصوبه جدید در برخی از شرکت‌ های بیمه سقف خاصی برای پوشش سرمایه فوت  وجود ندارد و با پرداخت حق بیمه بالاتر می توانید پوشش بیشتری هم داشته باشید.
    1. بعد از گذشت 2 سال و پرداخت کامل حق بیمه خود به میزان 90 درصد اندوخته خود میتوانید از بیمه نامه خود وام دریافت نمایند تا در مشکلات زندگی و زمانی که به فکر خرید خانه، طلا، خودرو، و … هستند نیاز نباشد از دیگران مبلغی را قرض بگیرند.
    2. پوشش بیماری ها خاص که در این سال ها به دلیل زیاد شدن سرطان ها بسیار لازم شده است به این صورت است که هزینه درمان برای 5 بیماری خاص پرداخت می ‌شود.

    منظور از بیماری‌ های خاص در شرکت بیمه ما، پنج بیماری سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان است. که بر خلاف دیگر شرکت های بیمه هر ساله میتوان در صورت به وجود آمدن بیماری ها هزینه آن را از شرکت بیمه ما دریافت کرد.

    بیمه عمر ما
    بیمه عمر ما | بهترین بیمه عمر| بهترین بیمه عمر بیمه ما|
    1. پوشش بعدی برای هزینه های بیمارستانی و نقص عضو است. یعنی اگر فرد در اثر بروز حادثه ای به بیمارستان منتقل شود تمامی هزینه های بیمارستانی و نقص عضو توسط بیمه نامه او پرداخت میشود

    بیمه گذارانی که بیمه عمر ما را خریداری میکنند میتوانند بعد از صدور آن، بیمه تکمیلی انفرادی را نیز از شرکت بیمه ما برای خود و دیگر اعضای خانواده خود خریداری کنند و به این صورت تمامی حوادث و هزینه های بیمارستانی برای آنها رایگان حساب میشود که البته مقداری فرانشیز دار د و در صورت داشتن بیمه گر پایه نیازی به پرداخت این فرانشیز هم نیست.

    در صورت خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما میتوانید بر روی سایر بیمه نامه ها مانند بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث  تخفیفات ویژه ای دریافت کنید. حتی با خرید این بیمه نام ، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی برای شما به صورت رایگان صادر میشود و علاوه بر جان خود مال و دارایی خود را نیز تحت پوشش بیمه قرار میدهید.

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x