بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما چه مزایایی دارد؟

بیمه ما چه مزایایی دارد؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما چه مزایایی دارد؟

    What are the advantages of “Ma Insurance”?

    شرکت بیمه “ما” یکی از با اعتبارترین و شناخته ترین شرکت های بیمه در کشور است که در سال های اخیر دست آوردهای زیادی داشته و توانسته است اعتمادی تعداد کثیری از مردم عزیز کشور را به خود جلب کند.

    شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و یکی از شرکت های بیمه خصوصی در ایران است که با شراکت ( شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت تعاونی اعتبارکارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت بانک ملت، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سایر سهامداران حقیقی و حقوقی ) در تاریخ 15/04/1390 هجری شمسی پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است

    و از آن زمان تا کنون با به کار گیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه توانسته است به جایگاه بالایی در میان شرکت های بیمه در کشور دست یابد.

    شرکت بیمه ما با بیشتر از 40 شعبه و 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه فعالیت می کند و همیشه در حال خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است.

    همچنین طبق اعلان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شرکت بیمه “ما” در سال 1401 نیز برای یازدهمین سال متوالی رتبه یک توانگری مالی را کسب کرد. لازم به ذکر است سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است پس فرصت را از دست ندهید.

    بیمه ما چه مزایایی دارد؟
    بیمه ما چه مزایایی دارد؟

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است طوری که:

    طرح جامع بیمه عمر :

    این طرح ترکیبی از بیمه عمر و یک اندوخته سرمایه گذاری است که علاوه بر پوشش های خطر فوت و پوشش های اضافی دیگر، باعث درآمدزایی شخص نیز می شود با خرید این بیمه نامه درآمدهایی با تضمین یک نرخ سود مشخص سرمایه گذاری در مدت زمان معین، بیمه گذار به دست می آورد. این بیمه نامه دارای دو نوع پوشش است که عبارتند از: پوشش حیات و پوشش فوت

    پوشش حیات در این بیمه نامه طوری است که بخشی از وجوه پرداخت شده توسط بیمه گذار در یک اندوخته سرمایه گذاری، تامین شده که با اهداف مختلف چون تامین دوره بازنشستگی و سایر مقاصد مالی شخص در آینده تشکیل می دهد.

    جام مهر:

    این طرح بیمه یکی از طرح های بیمه شرکت بیمه “ما” است که در قالب یک بیمه نامه دو نفره تحت پوشش قرار می دهد. پوشش بیمه ای دو نفره در قالب یک بیمه نامه یکی از ویژگی های این طرح است که باعث کاهش هزینه های اداری و هزینه های دیگر در مقایسه با خرید جداگانه بیمه نامه می شود. یکی از ویژگی های دیگر این بیمه نامه این است که در صورتی که بیمه شده اول قبل از بیمه شده دوم فوت نماید، بیمه گذار دوم بدون پرداخت حق بیمه تا انتهای مدت بیمه تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

    طرح مستمری مکمل بازنشستگی:

    به دلیل ارائه بهترین خدمات در ایام بازنشستگی، شرکت بیمه “ما” این طرح را ایجاد نموده است. این طرح، یک طرح مکمل برای حقوق دوران بازنشستگی راه اندازی شده است. در این طرح بیمه گذار می تواند با پرداخت حق بیمه، از مستمری طرح مکمل بازنشستگی علاوه بر بهره مندی از مزایای بیمه ای استفاده کنند. این طرح برای اقشاری از جامعه که از مستمری پایه بهره مند نیستند چون: زنان خانه دار، مشاغل آزاد، هنرمندان، نویسندگان، ورزشکاران و … نیز مناسب است.

    بیمه ما چه مزایایی دارد؟
    بیمه ما چه مزایایی دارد؟

    فرا بیمه

    در مهر ماه سال 1401 شمسی شرکت بیمه “ما” از طرح جدید خود به نام ” فرا بیمه ما” طرحی جدید و فراتر از بیمه، طرحی برای اقشار مختلف جامعه و طرحی جدید رونمایی کرد. این طرح بیمه نوعی بیمه با ارائه خدمات هوشمند بیمه زندگی با تسهیلات بانکی بدون ضامن می باشد. در مهر ماه امسال همزمان با همایش سالانه مدیران ستادی، روسای شعب و سرپرستان این شرکت همچنین با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت از طرحی مشترک بین شرکت بیمه “ما” و بانک “ملت” با نام “فرا بیمه ما” رونمایی شد.

    بنابر گزارش روابط عمومی این شرکت پیشتاز در عرصه بیمه، در هفته دوم مهر ماه سال جاری با حضورداشت محسن خوارزمی رئیس هیات مدیره، ابراهیم کاردگر نائب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت از طرح کشوری ارایه خدمات هوشمند بیمه از طریق تخصیص تسهیلات بانکی بدون ضامن شرکت بیمه “ما” و بانک ملت با نام فرا بیمه ما رونمایی شد. همچنین بنابر این گزارش، به مثابه یک موسسه اعتباری با بهره مندی از بستر تحول دیجیتال، نقش پر رنگی در ایجاد رفاه عمومی و رشد اقتصادی مردم عزیز کشور با رشد بیمه های عمر و زندگی ایفا خواهد کرد.

    این طرح بدون نیاز به مراجعه حضوری و همچنین بدون نیاز به چک و ضامن از طریق سامانه دیجیتال “فرا بیمه” قابل ارائه می باشد. در فاز نخست طرح ذکر شده، ارائه بیمه نامه های عمر و زندگی با پرداخت نمودن حق بیمه توسط تسهیلات بانکی ویژه امکان پذیر است.

    شرکت بیمه “ما” برای خدمات رسانی و حل مشکلات مردم شریف جمهوری اسلامی ایران در بخش بیمه دارای 47 شعبه و بیشتر از 2000 نماینده در سطح کشور می باشد. شرکت بیمه “ما” جهت سهولت و دسترسی بیشتر مشتریان محترم این شرکت با بیش از 2,904 بیمارستان، آزمایشگاه، دندانپزشکی، فیزیوتراپی مراکز  درمانی و … قرار داد دارد و مشتریان محترم شرکت بیمه “ما” می توانند نظر به شهر و استان خود از از خدمات شرکت بیمه “ما” با مراکز طرف قرارداد استفاده کنند.

    شما می توانید با استفاده از کد ملی خود بیمه تکمیلی شرکت بیمه “ما” را خریداری کنید و خود و اعضای خانواده خود را تحت پوشش این بیمه نامه قرار دهید. برای خرید و تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تکمیلی “ما” با کد ملی، می توانید به آدرس(https://bimema.ir/supplementary-insurance/) مراجعه کنید و به صورت آنلاین با درج اطلاعات خواسته شده این بیمه نامه را خریداری نمایید.

    همچنین شما می توانید با مراجعه به آدرس (https://bimema.ir) با متخصصین و مشاورین فنی شرکت بیمه ما در مورد تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه و سوالات مربوط به صورت رایگان مشاوره و بحث کنید.برای تحت پوشش قرار گرفتن در بیمه درمان تکمیلی شما میتوانید با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت بیمه ما (www.bimema.ir) مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x