بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در هرمزگان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما هرمزگان

    این استان در جنوب ایران قرار گرفته است و از لحاظ اقتصاد و گردشگری در ایران بسیار مهم است مرکز این استان شهر بندر عباس است . از جمله شهر های این استان میتوان به : بندر میناب ، بندر لنگه ، قشم ، ابوموسی ، جاسک ، خمیر ، سیرک نام برد و تعدادی از جزیره های ان عبارت اند از : جزیره قشم ، جزیره کیش ، جزیره ابوموسی ، جزیره لارک ، جزیره هرمز و جزیره هنگام .

    مردم در این استان با گویش بندری صحبت میکنند که از زیرشاخه های زبان فارسی است . فعالیت های مردم این استان بیشتر کشاورزی و ماهی گیری و تجارت است. منطقه میناب و رودان به عنوان قطب های کشاورزی استان نام برده میشوند . این استان همچنین دارای معادنی از قبیل نفت ، گاز ، کرومیت ، فولاد ، آلومینیوم ، خاک ‌سرخ و … است.

    هرساله تعداد زیادی گردشگر ایرانی و خارجی برای دیدن مکان های دیدنی و یا خرید به استان هرمزگان به خصوص جزیره قشم و کیش سفر میکنند. این شهر ها علاوه بر مکان های دیدنی بسیار بازارهای متنوعی برای خرید کردن با قیمت مناسب دارد. گاهی به دلیل سهل انگاری خود مردم و گاهی به دلیل سهل انگاری مسئولین اتفاقات ناگواری از جمله غرق شدن در دریا و یا مسمومیت و …. پیش می اید. در این صورت مسئول تور و یا مسئول ان مکان دیدنی باید هزینه های مربوط به خسارت را پرداخت کند .

    اگر این خطر جانی باشد و منجر به فوت یک نفر شود در این صورت پرداخت دیه بسیار سنگین میشود. در جنوب مردم اکثرا به سمت دریا و اب میروند و به دلیل نابلدی امکان غرق شدن انها بسیار است  در این زمان مسئولیت فرد با غریق نجات ساکن ان منطقه است ، بیمه ما برای کمک به کم کردن دغدغه غریق نجاتان عزیز بیمه نامه مسئولیتی برای انها ایجاد کردهاست که کمک میکند درصورت بروز حادثه بتوانند خسارات جانی را پرداخت کنند.

    علاوه بر مسئله دریا ها گاهی اوقات صدمات جانی در اثر غذا خوردن و استفاده از مواد غذایی پیش میاید. مثلا خراب بودن ماهی ومواد اولیه و… بیمه ما برای رستوران ها و اشپز های ساکن در شهرهای کیش ، قشم و بندر عباس و دیگر شهرها این امکان را فراهم کرده تا در صورت بروز مسمومیت و یا حوادثی که مربوط به ان رستوران است خسارات را پرداخت کند.

    تمامی ساکنین این استان میتوانند خود را در برابر حوادث ناگوار بیمه عمر و سرمایه گذاری ( بیمه ما ) کنند تا در صورت بروز حادثه برای خود حامی داشته باشند . بیمه های عمروسرمایه گذاری بیمه ما پوشش های حادثه از جمله قطع عضو و از کار افتادگی دائم ، فوت در اثر حادثه یا فوت به هر علت ، هزینه های پزشکی بستری و هزینه های امراض خاص را پرداخت میکند بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما پوشش مستمری بازنشستگی و دریافت وام بعد از گذشته دو سال بدون نیاز به ضامن را دارد. همچنین بیمه ما دارای پرداخت بالاترین سود سالیانه است و این سود را در پایان هر سال بیمه ای به حساب بیمه گذار واریز میکند.

    مبلغ پرداختی سالیانه برای بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما به صورت متوسط از 2 میلیون تومان تا سقف 40 میلیون تومان است که البته از این میزان کمتر نیز وجود دارد. همه مردم هرمزگان میتوانند با مراجعه به مراکز بیمه ما در این استان مراجعه کنند ، که البته به دلیل شیوع کرونا این مورد توصیه نمیشود و متقاضیان عزیز میتوانند با مراجعه به سایت www.bimema.ir  و تماس با مشاوران بیمه ما به صورت غیر حضوری بیمه نامه مورد نظر خود را از شرکت بیمه ما دریافت کننید  و سند خود را درب منزل دریافت کنید .

    بیمه ما هرمزگان|بیمه ما هرمزگان|بیمه ما هرمزگان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x