بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در خراسان جنوبی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما خراسان جنوبی

    استان خراسان جنوبی در شرق ایران واقع شده است و مرکز ان شهر بیرجند است ، آب ‌وهوای استان خراسان جنوبی خشک و بیابانی است ، اما با توجه به تغییرات ارتفاع می‌توان آب‌ وهوای نقاط مختلف استان را به دو وضعیت خشک و گرم و خشک و ملایم تقسیم کرد . بارندگی در استان خراسان جنوبی اندک است و این استان نیز همچون برخی از دیگر استان‌های بیابانی با مشکل کم ‌آبی مواجه است ؛ تابستان‌های این استان ، نسبتا گرم است اما پاییز زمان مناسبی برای سفر به خراسان جنوبی است .

    گردشگرانی که در فصل پاییز به این استان سفر می‌کنند هم از آب ‌وهوای خوب بهره ‌مند خواهند شد و هم فرصت خواهند داشت تا برداشت زعفران را از نزدیک ببینند . فصل بهار هم فرصت مناسبی برای سفر به این استان است . طبس ، فردوس ، قائنات ، زیرکوه ، در میان ، سرایان و…از جمله شهر های این استان هستند . یکی از قدیمی‌ترین جاذبه‌های گردشگری ثبت شده در استان خراسان جنوبی سنگ نگاره کال جنگال در ۵ کیلومتری جنوب شهر خوسف و متعلق به دوره اشکانی است که در بررسی‌های جدید ۱۴ سنگ نگاره در نزدیکی آن شناسایی شده‌است . زعفران مهم‌ ترین سوغات استان خراسان جنوبی است که بیشتر در شهر قاین کشت می‌شود.

    زرشک، آلو و عناب از دیگر سوغاتی‌های این استان هستند. انار دیگر سوغاتی استان است که بیشتر در شهرستان فردوس کشت می‌شود . قوروت (کشک) و بادمجان غذایی بسیار خوشمزه است که ماده‌ی اصلی آن کشک است، اما با کشک و بادمجانی که در دیگر شهرها پخته می‌شود تفاوت دارد. بلغور از دیگر غذاهای خوشمزه‌ی این استان است. اشکنه‌های مختلفی نیز در استان خراسان جنوبی تهیه می‌شوند که از میان آنها می‌توان به اشکنه‌ی بلغور شیر، عدس و نبات (شیرین) اشاره کرد. آش شلغم هم یکی دیگر از غذاهای محلی این استان است.

    با توجه به اینکه شهر اصلی صادر کننده زعفران در این استان میباشد ، بیمه ما ؛ بیمه ای را برای ماشین های باربری و بنگاه های باربری ایجاد کرده است تا اگر در زمان حمل این محصول که بسیار گرانبها و گران است مشکلی پیش امد نگرانی برای صاحب ماشین و نیز کشاورزان محترم پیش نیاید. بیمه ما با توانگری مالی سطح یک در چندین سال متوالی این توانایی را دارد که بیشترین خسارات را در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت کند. همچنین کشاورزان عزیز میتوانند با دریافت بیمه مسئولیت مربوط به شغل خود خساراتی را که از طریق شغل انها به دیگران وارد میشود را جبران کنند .

    به دلیل اینکه بیشتر ساکنین این استان کشاورز هستند نمیتوانند از بیمه های تکمیلی دسته جمعی که برای شرکت ها است استفاده کنند ، بیمه ما جهت ارامش خاطر این قشر که مسئول تامین خوراک ما را بر عهده دارند بیمه های تکمیلی را به صورت انفرادی ارائه میدهد تا بتوانند در صورت بروز مشکل و مراجعه به مراکز درمانی خدمات را  به صورت رایگان دریافت کنند . البته برای صدور بیمه نامه تکمیلی حتما باید یکی از اعضای خانواده بیمه عمر وسرمایه گذاری بیمه ما داشته باشد تا بتواند خودش و دیگر اعضا را بیمه کند .

    بیمه عمر و سرمایه گذاری در اصل تکمیل کننده بیمه تکمیلی است و فرد با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما میتواند مستمری ماهانه دریافت کند و یا وام به میزان اندوخته بیمه نامه را دریافت کند .بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه ما پوشش های حادثه را نیز دارند که شامل : فوت به علت حادثه ، بیماری های خاص مانند سرطان ها و پیوند اعضا ، هزینه های پزشکی در اثر حادثه که در قبال یک روز کامل بستری شدن در مراکز درمانی به فرد تعلق میگیرد ؛ است .

    جهت دریافت مشاوره برای خرید بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری بیمه ما به سایت  www.bimema.ir  مراجعه فرمایید .

    بیمه ما خراسان جنوبی|بیمه ما خراسان جنوبی|بیمه ما خراسان جنوبی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x