بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در اراک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما اراک

    استان مرکزی که همسایه ‌ی تهران، البرز، قزوین، همدان، لرستان، قم و اصفهان است، بین دو رشته ‌‌کوه البرز و زاگرس قرار گرفته و تنوع زیستی جذابی را در خود جای داده‌است . مرکز این استان شهر اراک است ، همسایگی با کوه و کویر باعث ‌شده این استان آب ‌و‌هوایی متنوع و متغیر داشته باشد ؛ آب ‌و‌هوای نیمه‌ بیابانی در شهرهایی مانند ساوه ، معتدل کوهستانی در مناطقی مانند اراک و سرد کوهستانی در شهرستان‌هایی مانند شازند . استان مرکزی از جمله استانهای صنعتی کشور محسوب می شود ،

    وجود صنایع مادر در اراک این شهر را به یکی از قطب های صنعتی کشور مبدل کرده است همچنین وجود کارخانه های چشمگیر و تولیدی شهرستان ساوه نیز خود گویای این مهم است . مهمترین کارخانه های صنعتی استان عبارتند از : لاستیک سازی پارس ، ماشین سازی، الومینیوم سازی کابل سازی ، کمباین سازی ، کارخانه هپکو و … خورش فسنجانی که با کشک تهیه می‌شود ،

    آش شیر، کباب ته ‌تالی یا همان کباب ‌تابه ‌ای، آش خیار، آبگوشت دودار، آش ترخینه با شکمبه ، گوشتابه‌ ی اراک ، شفته یا کوفته اراکی ، کوفته تفرشی ، آش گندینه ، پتله پلو و… از غذاهای معروف این استان هستند . از جمله شهر های این استان میتوان به ساوه ، خمین ، محلات ، دلیجان ، شازند و… اشاره کرد .

    به تازگی در شهر های صنعتی مشاهده شده است که تعداد زیادی از انبارها و تولیدی ها دچار اتش سوزی و حادثه های این چنینی شده اند و ضرر زیادی به تولید کنندگان وارد شده است ، جبران این خسارات بسیار سخت است وممکن است چند سال طول بکشد و حتی گاهی وجب ورشکستگی ان کارخانه میشود.

    پس بهتر است مراکز چه صنعتی و چه غیر صنعتی برای انبارها و کارگاه های خود بیمه ای تهیه کنند که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن مقدار زیادی از این خسارات را جبران کند. شرکت بیمه ما که پشتوانه ای مانند بانک ملت دارد و نیز پرداختی خسارات او بسیار بالا است بهترین گزینه برای سپردن کارخانه و اموال تولیدی است .

    بيمه ‌نامه آتش سوزي واحدهاي صنعتی بیمه ما : در اين بيمه ‌نامه می ‌توان ارزش اعياني ساختمان ، تأسيسات، ماشين آلات ، اثاثيه ثابت ، دكوراسيون و محتويات مستقر در واحدهاي صنعتي را در مقابل خطرات اصلي و تبعي به ارزش روز بيمه نمود.

    بيمه ‌نامه آتش سوزي واحدهاي غيرصنعتي بیمه ما : اين نوع بيمه نامه ، ارزش اعياني ساختمان ، تأسيسات ، اثاثيه ثابت ، دكوراسيون و محتويات مستقر در واحدهاي غيرصنعتي را در مقابل خطرات اصلي و تبعي تحت پوشش قرار مي‌دهد. 

    بيمه‌ نامه آتش سوزي انبار بیمه ما : بيمه‌نامه‌های آتش سوزي انبار (عمومي و اختصاصي) به صورت قطعی یا اظهارنامه ای قابل ارائه می باشد .

    متقاضیان عزیز میتوانند با مراجعه به سایت www.bimema.ir  از تمامی شرایط بیمه نامه ها اطلاعات کسب کنند.

    تمامی ساکنین استان مرکزی به خصوص شهرهای اراک و خمین و ساوه میتوانند به صورت انفرادی و گروهی از بیمه نامه های تکمیلی و درمان بیمه ما استفاده کنند. بیمه ما جزو معدود بیمه هایی است که امکان ببیمه تکمیلی انفرادی را برای متقاضیان فراهم میکند . سقف بیمه های تکمیلی و درمان بیمه ما 2 میلیون تومان است که به صورت سالیانه باید پرداخت شود از شرایط دریافت بیمه تکمیلی ، خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما ، میباشد که تکمیل کننده بیمه تکمیلی است و تمامی حوادث را مانند :

    نقص عضو و انواع سرطان و پیوند ها و… را پوشش میدهد و شهروندان استان ها میتوانند  علاوه بر استفاده از پوشش ها ، پس از ده سال از گذشت بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری ( بیمه ما ) حقوق بازنشستگی ماهانه دریافت کنند و نیز بعدار دوسال از تاریخ عقد قرارداد میتوانند تا 90 درصد اندوخته خود را بدون نیاز به ضامن و … وام دریافت کنند .

    بیمه ما اراک|بیمه ما اراک|بیمه ما اراک|بیمه ما اراک

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x