بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در لرستان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما لرستان

    استان لرستان از استان های غربی ایران است و دارای  یک میلیون و ششصد و هفتاد هزار نفر جمعیت است مرکز این استان خرم اباد است که بیستمین شهر بزرگ ایران از نظر وسعت است . بالاترین نرخ بیکاری در ایران را این استان دارد . از نظر جمعیت دوازدهمین استان پرجمعیت ایران است . شهرستان های این استان عبارت اند از : ازنا ، الیگودرز ، بروجرد ، پل دختر ، خرم اباد ، دلفان ، درود ، کوهدشت و … است. استان لرستان قبلا جزو استان خوزستان بود و الان به صورت یک استان جداگانه است.

    در استان لرستان کوه ها و مراتع زیادی وجود دارد که همین امر باعث میشد ساکنین این استان به کار دامپروری و کشاورزی بپردازند. ساکنان مناطق شهری، پیشه ‌ور، بازرگان یا صنعت ‌گر بوده‌اند . امروزه درصد قابل توجهی از ساکنان شهرها را کارمندان ادارات دولتی، آموزشی و نظامی تشکیل می‌دهند. 

    امروزه با وجود کم بودن بازار کار در این استان نرخ بیکاری همواره روبه افزایش است ، شرکت سهامی بیمه ما که از بهترین عرضه کنندگان خدمات بیمه ای در کشور است ، با ارائه دادن پیشنهادی برای افرادی که به دنبال کار مناسب همراه با حقوق و مزایای بالاهستند در استان لرستان میخواهد نقشی در کم کردن بیکاری  در این استان داشته باشد . برای مطالعه تمامی شرایط و مزایای این شغل میتوانید به سایت www.bimema.ir  مراجعه کنید و در صورت لزوم با همکاران ما در بیمه ما تماس حاصل فرمایید.

    در استان لرستان با وجود منابع  ابی زیاد امکان جاری شدن سیل بیشتر میشود و خرابی های ناشی از ان هم که در سال هی گذشته متوجه ساکنین این استان شده است ،از این رو برای تمامی ساکنین این استان لازم است که بیمه اتش سوزی منزل داشته باشند ، در بیمه اتش سوزی منازل مسکونی بیمه ما پوشش هایی همچون : سیل و زلزله و صاعقه علاوه بر اتش سوزی وجود دارد که در صورت پیش امدن این خطرات میتوانید به راحتی با مراجعه به شعب پرداخت خسارات بیمه ما تمامی مبلغ خسارت را دریافت کنید .

    البته میتوانید با خرید بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری بیمه ما به صورت رایگان بیمه اتش سوزی را نیز دریافت کنید . بیمه عمر و سرمایه گذاری در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد در سنین مختلف قرار گرفته است حتی مشاهده شده است والدین برای فرزندان خود که به دنیا می ایند به جای حساب بانکی بیمه عمر و سرمایه گذاری تشکیل میدهند ، زیرا علاوه بر سود بالایی که هرساله دارد باعث میشود دسترسی مستقیم به ان نداشت و در نتیجه امکان هزینه کردن ان کاهش میابد.

    در بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما ، پوشش های حوادث همچون : فوت ، هزینه های پزشکی ، امراض خاص وجود دارد و در کنار پوشش های حوادث خدماتی همچون دریافت وام از سال دوم بیمه نامه بدون نیاز به ضامن و… ، و نیز دریافت مستمری بازنشستگی بعد از 10 سال ( توجه داشته باشید که در بیمه تامین اجتماعی ضروره است که حداقل 20 سال کار کنید تا بتوانید بازنشسته شوید ) ،

    در کنار بیمه عمر و سرمایه گذاری میتوانید  بیمه تکمیلی بیمه ما ، را نیز دریافت کنید ( این بیمه نامه به صورت انفرادی و گروهی ارائه میشود یعنی شهروندان عزیز استان لرستان نیازی نیست حتما در شرکت و یا در کارخانه کار کنند تا بتوانند این بیمه را داشته باشند و هر کس میتواند به صورت فردی برای خود و خانواده اش این بیمه نامه را دریافت کند ) بیمه تکمیلی بیمه ما مورد تایید افراد مشهور مانند رامبد جوان و احسان علیخانی قرار گرفته است پس با خیال اسوده میتوانید این بیمه نامه را تهیه کنید.

    بیمه ما لرستان|بیمه ما لرستان|بیمه ما لرستان|بیمه ما لرستان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x