بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در بوشهر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما بوشهر

    بوشهر از شمال به خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، از شرق به استان فارس، از جنوب و غرب به خلیج فارس و از جنوب شرق به استان هرمزگان محدود می‌شود. این استان از بخش جلگه‌ای در حاشیه‌ی ساحلی غربی و بخش کوهستانی تشکیل می‌شود. آب ‌و‌هوای بوشهر گرم و خشک و در نواحی ساحلی گرم و مرطوب است. دمای این استان در روزهای گرم تابستان به بالای ۵۰ درجه ‌ی سانتی‌گراد می‌رسد و کم‌ ترین دمایی که تا کنون برای شهرهای شمالی این استان در زمستان ثبت شده، ۱- درجه سانتی‌گراد بوده است. شهرهای استان بوشهرعبارت اند ازدشتستان ، تنگستان ، جم ، دشتی ، دیر، دیلم ، عسلویه ، کنگان و گناوه . 

    ساخت حصیر، جارو، سفره، سبد، بادبزن، جعبه و کپر با شاخ و برگ نخل، انواع زیور آلات،‌ جعبه، تابلو، دیوارآویز، اشیاء تزئینی و اسباب ‌بازی با صدف ، توربافی و گرگوربافی ، ساخت لنج و قایق ، گبه و گلیم‌ بافی ، عبا بافی و سفال ‌گری از صنایع دستی این استان است .

    غذاهای محلی بوشهر قلیه ماهی، قلیه میگو و قیمه ‌بوشهری است . غذاهای غربی  فست فود نیز طرفداران زیادی مخصوصاً بین جوانان و کودکان دارد. مغازه‌های ساندویچ و پیتزا فروشی وهمچنین رستوران‌ها و غذا فروشی‌های سنتی که غذاهای محلی تهیه می ‌کنند، نیز وجود دارند. 

    در سال هی اخیر مردم جنوب ایران بیشتر از دیگر شهرها به خرید بیمه نامه های مختلف اعم از : اتش سوزی ، عمر و سرمایه گذاری ، مسئولیت و خودرو روی اورده اند و در پی انتخاب بهترین بیمه برای سرمایه گذاری هستند. بیمه ما که از برترین شرکت های بیمه ای در چند سال اخیر است و دارای  پشتوانه ای مانند بانک ملت است توانسته چندین سال متوالی رتبه یک توانگری مالی را کسب کند و بالاترین خسارات را در تمامی رشته های بیمه ای پرداخت کند ، این افتخار را داشته است که سهم بالایی از فروش بیمه نامه در شهرهای بوشهر و دیگ شهر های  جنوبی ایران به دست اورد .

    شرکت سهامی بیمه ما در ارائه بیمه های عمر و سرمایه گذاری دارای بالاترین مقدار پوشش هاست  مثلا برای پوشش فوت طبیعی تا یک میلیارد تومان به بازماندگان پرداخت میکند ان هم در کمترین زمان ممکن. در دیگر پوشش ها مانند بیماری های خاص ، پوشش هزینه های پزشکی و … بیمه ما دارای بالاترین میزان پرداخت خسارت است. در بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه ما میتوانید بعد از 10 سال حقوق بازنشستگی  به صورت ماهانه دریافت کنید به همین علت هر چه قدر میزان  پرداخت حق بیمه شما بیشتر باشد دریافت حقوق بازنشستگی شما نیز افزایش پیدا میکند .

    شما میتوانید بعد از دوسال از گذشت بیمه نامه خود اقدام به دریافت  وام از اندوخته بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خود کنید و تا 90 درصد از این اندوخته را به عنوام وام دریافت کنید بدون اینکه نیازی به ضامن داشته باشید ( ضامن شما بیمه نامه شما در شرکت بیمه ما است ) توجه  داشته باشید در صورت دریافت وام و پرداخت به موقع ان میتوانید در پایان بیمه نامه همان مبلغی را که از اول در سند بیمه نامه شما ذکر شده است را دریافت کنید.

    در کنار بیمه عمر و سرمایه گذاری میتوانید بیمه تکمیلی انفرادی بیمه ما را نیز خریداری کنید و در شرایطی که نیاز به مراجعه به درمانگاه و بیمارستان و استفاده از خدمات درمانی بود از خدمات این بیمه نامه استفاده کنید . برخلاف دیگر شرکت های بیمه ای که تنها بیمه تکمیلی گروهی ارائه میدهند و برای دریافت ان حتما لازم ست از طریق شرکت اقدام کنید . در شرکت بیمه ما میتوانید بیمه تکمیلی و درمان را به صورت انفرادی برای خود و خانواده خود تامین کنید. البته شرط خرید این بیمه نامه داشتن بیمه نامه عمر حداقل برای یکی از اعضای خانواده است .

    بیمه ما بوشهر|بیمه ما بوشهر|بیمه ما بوشهر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x