بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در چهارمحال و بختیاری

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما در عصر جدید

    چهار محال و بختیاری بیست و دومین استان کشور از نظر پهناوری می‌باشد. مرکز این استان شهر کرد است که پر جمعیت ترین شهر این استان محسوب میشود.استان چهارمحال و بختیاری از جمله بخش‌های کوهستانی فلات مرکزی ایران محسوب می‌شود . بر پایه آخرین بخش‌ بندی سیاسی کشور، استان چهار محال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان، ۴۳ شهر، ۲۶ بخش و ۵۱ دهستان است. شهرستان‌های این استان عبارتند از :  شهرکرد، بروجن ، لردگان ، فارسان، اردل ، کوهرنگ ، کیار، بن، سامان و خانمیرزا . هرچند استان چهار محال و بختیاری در زمینه کشاورزی ، باغداری و دامداری در سطح کشور مطرح تر است اما صنعت هم در این استان از رونق خوبی برخوردار است . از مهمترین کارخانه های صنعتی این استان :

    فولاد سفید دشت ، خمیر مایه ناغان ، فولاد بروجن ، سیمان شهرکرد ، ریسندگی بروجن ، گچ لردگان ، بروجن خودرو، و… است . از سوغاتی های این استان میتوان به پولکی و نبات اشاره کرد . این استان به دلیل وجود آب فراوان، دستخوش مسائل زیست ‌محیطی گوناگونی است . از سویی خشکسالی منابع آبی این استان را تهدید می‌ کند و پربارش‌ ترین استان کشور را به رده کم ‌بارش‌ترین استان‌ها رسانیده ‌است و از سوی دیگر طرح‌ های گوناگون انتقال آب تهدیدات مختلفی را علیه محیط زیست استان بسیج کرده ‌است.

    استان چهارمحال و بختیاری همواره در معرض مخاطرات طبیعی همچون : سیل و طوفان و اتش سوزی جنگل ها قرار دارد . این مخاطرات باعث وارد شدن صدمه به دارایی ها و اموال مردم و حتی جان انها میشود بیمه ما برای اینکه بتواند این خسارات را جبران کند بیمه نامه هایی را ارائه داده است تحت عنوان «بیمه نامه اتش سوزی » که شامل : سیل ، اتش سوزی ، صاعقه و زلزله میشود . بیمه ما دارای بیشترین پرداختی خسارات در سال های اخیر است و بالاترین و سنگین ترین مبالغ را پرداخت کرده است .

    بیمه عمرو سرمایه گذاری بیمه ما  نیز دارای بالاترین میزان پرداخت سود مشارکت در منافع است که در پایان هر سال بیمه ای این سود به حساب بیمه ای شما در بیمه ما واریز میشود . بیمه عمر و سرمایه گذاری که به تازگی مورد پسند تعداد زیادی از مردم قرار گرفته است و به مرور زمان به سمت اجباری شدن میرود در شرکت های بیمه ای مختلف شرایط مختلف و سقف پوشش های متفاوتی دارد

    در بین شرکت های بیمه ای دولتی و نیمه دولتی و خصوصی بیمه ما دارای بالاترین سقف پرداختی برای پوشش های مختلف از جمله : هزینه های پزشکی ، نقص عضو ، بیماری های خاص ، فوت در اثر حادثه و عادی است و تمامی این مبالغ را در مدت زمان بسیار کوتاهی به بیمه گذار خود پرداخت میکند تا در روند معالجه دچار مشکل نشود .

    مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری میتوانند با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما بعد از ده سال بازنشسته شوند و مستمری بازنشستگی به صورت ماهانه دریافت کنند. در صورت نیاز مالی بیمه گذاران عزیز بیمه ما در شهر، شهر کرد و دیگر شهر های این استان میتوانند بعد از دوسال 90 درصد اندوخته بیمه ای خود را وام بگیرند. و به صورت اقساطی ان را به صندوق بر گردانند تا در پرداخت سود روز شمار ان مشکلی پیش نیاید و در پایان قرارداد مبلغ خوبی را دریافت کنند.

    تمامی مشاغل فعال در استان چهارمحال و بختیاری میتوانند خود و کار خود را بیمه مسئولیت کنند ، بیمه مسئولیت برای تمامی افراد شاغل مانند : پزشکان ، مهندسان ، کارفرماها ، مدیران رستوران و سالن های غذا خوری ، مدیرهای شهربازی ، مسئولین تورها و… است. شما میتوانید به مراجعه به سایت بیمه ما به نشانی  www.bimema.ir  از تمامی بیمه نامه های بیمه ما اطلاع پیدا کنید و در صورت بروز مشکل و یا تمایل به عقد قرارداد با شماره های درج شده در این سایت تماس حاصل فرمایید.

    بیمه ما در عصر جدید|بیمه ما در عصر جدید|بیمه ما در عصر جدید|بیمه ما در عصر جدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x