بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در کردستان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما در خندوانه

    استان کردستان در غرب ایران و در مجاورت  با کشور عراق قرار دارد و حدود 230 کیلومتر از این کشور فاصله دارد، این استان 1.7 از مساحت کل ایران را تشکیل میدهد و رتبه 16 از نظر وسعت در ایران را داراست. از لحاظ اقلیمی و طبیعی استان کردستان منطقه‌ای کوهستانی می‌باشد که دشت‌های مرتفع و دره‌های پهن نیز در پهنه منطقه گسترده شده‌اند. بلندترین منطقه این استان شهر بانه است. از لحاظ اب و هوایی سقز که یکی از شهر های این استان است از سردترین مناطق ایران محسوب میشود و دارای بیشترین روزهای یخبندان است.

    این سرما گاهی باعث اسیب زیاد در اثر بارش زیاد برف و باران است در نتیجه داشتن بیمه ای که این خطرات را پوشش دهد ضروری و لازم است درکنار پوشش صدمات مالی ناشی از سیل و زلزله وبارش برف و اتش سوزی ، سلامت جانی نیز مهم است و در اصل مهمترین مورد است. یکی از شرکت های بیمه ای مورد تایید در صنعت بیمه ، بیمه ما است که در کنار پوشش های بیمه های عمرو سرمایه گذاری که برای تضمینی اینده است بیمه اتش سوزی منازل و تکمیلی هم ارائه میدهد تا از جان و مال مردم عزیز ایران محافظت کند.

    موقعیت طبیعی و ویژگی‌های جغرافیایی استان ازجمله کوه‌های مرتفع ، آبشارها و رودهای خروشان ، شکارگاه‌ها و غارهای طبیعی از یکسو و از سوی دیگر: آیین‌ها، موسیقی اصیل کردی، آداب و رسوم و اعتقادات مذهبی، قلعه‌های مستحکم و تپه‌های باستانی، اماکن و عمارت‌های تاریخی مانند حمام‌ها،  خانه‌ها ، کاروانسراها ، روستاهای پلکانی با معماری منحصر به فرد ، مراکز صنایع دستی و محلی فرش، گلیم،  شال ، گیوه ، نازک کاری و… که تنها گوشه ای از غنای عظیم طبیعی ، تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و هنری کردستان است ، که باعث جذی زیاد گدشگر و توریست از سایر نقاط ایران و نیز از خارج از کشور میشود و همین باعث رونق صنعت گردشگری در این استان شده است .

    گاهی در اثر غفلت مشکلی برای مسافران پیش می اید که مسئولیتان با  برخی از اصناف به خصوص دارندگان تور و هتل ها است در این صورت مدیر و سرپرست ان باید هزینه ان صدمه را پرداخت کند. بیمه ما که حامی تمامی شغل های موجود است با ارائه بیمه نامه های مسئولیت از جمله : بیمه مسئولیت مدیران شهربازی ها ومکان های تفریحی ، بیمه مسئولیت بنگاه های مسافرتی  ،بیمه مسئولیت مسئولان اردو های دانشجویی و دانش اموزی ، بیمه مسئولیت واحد های اقامتی ، بیمه مسئولیت هتلداران ، بیمه مسئولیت رستوران ها به رفاه بیشتر و اسودگی خاطر بیشتر برای شاغلین میپردازد .

    بیمه ما از معدود شرکت های بیمه است که طرح بیمه تکمیلی انفرادی را ارائه میدهد که برای بسیاری از افرادی که بیمه هایی مانند تامین اجتماعی و خدمات درمان ندارند بتوانند در صورت بروز مشکل جسمی به صورت رایگان از خدمات بیمارستانی و درمانی استفاده کنند. بیمه ما برای اسودگی خاطر تمامی افرادی که این بیمه نامه را تهیه میکنند

    ذکر کرده که اگر بیمارستان یا درمانگاه مورد نظر شما طرف قرارداد با بیمه ما نبود میتوانید با دریافت برگه تاییدیه از ان بیمارستان یا پزشک به شعب پرداخت خسارت یا نمایندگی های بیمه ما در شهرخود مراجعه کنید و ان مبلغ را دریافت کنید. همچنین اگر شما بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمان داشته باشید و در کنار انها بیمه تکمیلی بیمه ما را دریافت کنید صد در صد هزینه پرداختی به شما عودت میگردد

    برای دریافت بیمه تکمیلی بیمه ما لازم است که بیمه عمر و سرمایه گذاری نیز در همین شرکت خریداری کنید که مبلغ ان از سالیانه یک میلیون و چهارصد هزار تومان شروع میشود و شما با پرداخت حق بیمه بالاتر در صندوق عمر و سرمایه گذاری میتوانید سقف های بالاتر بیمه تکمیلی را دریافت کنید.

    بیمه ما در خندوانه|بیمه ما در خندوانه|بیمه ما در خندوانه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x